Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43742)
Vierailija kirjoitti:
Graham katseli jotain postia ja totesi Joelle jotain: ”Rouva Ladderbanks. Asui ennen siellä.” Eli missä? Kenen postia he käyvät läpi ja heittelevät pois?
Minä ihmettelin samaa ja tulin siihen tulokseen että kai Pearl on asunut kämpässä minkä Joe osti Debbielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Graham katseli jotain postia ja totesi Joelle jotain: ”Rouva Ladderbanks. Asui ennen siellä.” Eli missä? Kenen postia he käyvät läpi ja heittelevät pois?
Minä ihmettelin samaa ja tulin siihen tulokseen että kai Pearl on asunut kämpässä minkä Joe osti Debbielle.
Kiitos, olet varmaan oikeassa. Eikö Joe nyt aio laittaa vuokralle sitä kämppää, vai odotteleeko vieläkin että Debbie muuttaa sinne takaisin? Luulisi, että ikkunat on jo uusittu ja paikat siivottu. Se matto varmaan on hävitetty kokonaan.
Eikö Joe vain opi lukitsemaan oviaan? Luulisi, että tunkeilijan katseleminen valvontakameran kuvista saisi ihmisen päähän edes seuraavalla lähdöllään lukita ovet. Mutta ei, Rebecca kävellyt vain sisään siinä luulossa että omistaa talon.
Tracy on itse hävennyt omaa historiaansa niin paljon, ettei ole kertonut siitä Davidille ja nyt kimpoilee Davidille siitä, että häpeää samaa asiaa. Tuo nainen muuttuu päivä päivältä vastenmielisemmäksi.
Miten siis Joe kuvittelee saavansa Robertin vaikeuksiin sillä, että Rebecca kävi Joen kimppuun? (Henkilökohtaisesti olen tyytyväinen siitä, että joku kävi. ) Hyvä vain, jos Robert saa tietää sen, mitä Rebecca unohti. Poliisillehan Joe jo ilmoitti, mutta ei kai rikosoikeudelliseen vastuuseen voi joutua, jos todistettavasti ei ole täysissä järjissään. Mitä nopeammin Rebeccan pääongelmat saadaan tietoon, sitä parempi Sebin turvallisuuden kannalta.
Onko Rebeccan hahmon tarkoitus olla noin punakka vai sattuuko näyttelijän iho vain olemaan punakka eikä ole katsottu tarpeelliseksi meikata punakkuutta piiloon?
Vierailija kirjoitti:
Onko Rebeccan hahmon tarkoitus olla noin punakka vai sattuuko näyttelijän iho vain olemaan punakka eikä ole katsottu tarpeelliseksi meikata punakkuutta piiloon?
Minä luulen että on tahallisesti haluttu korostaa Rebeccan "homssuissuutta", sitä että on aivovamman saanut tuore äiti, jolla ei hommat ole ihan hanskassa.
Verrattuna esim. Moiraan, joka näyttää nyt taas samalta kuin ennenkin, vaikka pienen vauvan äiti onkin.
Minä pidän Emmerdalessa siitä, että kaikki eivät ole viimeisen päälle meikatun näköisiä niin kuin monessa muussa sarjassa. En kuitenkaan muista, onko sarjassa näkynyt varsinaista akneihoa. Aknearpinen iho on Cainilla ja hyvä, että se ei ole estänyt näyttelijän työn saamista.
Graham näyttelijän iho,hampaat näyttää siltä että viina ja tupakka on maistunut,maistuu. Cainin iho on aika huono.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Emmerdalessa siitä, että kaikki eivät ole viimeisen päälle meikatun näköisiä niin kuin monessa muussa sarjassa. En kuitenkaan muista, onko sarjassa näkynyt varsinaista akneihoa. Aknearpinen iho on Cainilla ja hyvä, että se ei ole estänyt näyttelijän työn saamista.
Samoin vanhat ihmiset näyttävät vanhoilta ja teinit teini-ikäisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin vanhat ihmiset näyttävät vanhoilta ja teinit teini-ikäisiltä.
Joo ehdoton plussa siitäkin, että teinejä näyttelevät teinit, eikä pari-kolmekymppiset niin kuin usein tv:ssä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Graham näyttelijän iho,hampaat näyttää siltä että viina ja tupakka on maistunut,maistuu. Cainin iho on aika huono.
Sopii Grahamin hahmoon. Joe on sanonut, että ilman Joeta Graham olisi vieläkin ”a washed-up drunk, sweeping the floors”.
Miten Tracy voi herätä meikit siististi paikoillaan? Jos minä nukahdan ripsivärit päällä, sitä varisee yön aikana armottomasti silmän alle.
Vierailija kirjoitti:
Miten Tracy voi herätä meikit siististi paikoillaan? Jos minä nukahdan ripsivärit päällä, sitä varisee yön aikana armottomasti silmän alle.
Puhumattakaan siitä että itki räkä poskella koko eilisen illan.
Pitääköhän Sebille ihan oikeasti tapahtua jotain ennen kuin Rebecca hyväksyy että pää ei ole nyt kunnossa?
En ymmärtänyt, miten siitä lehtijutusta muka heti ensisilmäyksellä paljastui, että kyse on Tracystä. Ei kai tuollakaan uhrien nimiä kysymättä lehteen laiteta ainakaan etusivulle? Olisivathan David ja Tracy voineet esittää tietämätöntä.
hmm..ilmeiseti joitain selfie teinejä kun peukuttavat toisten tekstejä ylös alas..?🤔..
Vierailija kirjoitti:
hmm..ilmeiseti joitain selfie teinejä kun peukuttavat toisten tekstejä ylös alas..?🤔..
Menikö väärään ketjuun? Selfie-teinit ja Emmerdale ei jotenkin millään mätsää :D
Charitysta on uuden suhteen myötä löytynyt ihan uusia puolia. Melkein jo tykkään hahmosta.
Mutta vaan melkein... katsotaan vielä miten kehittyy.