Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gail oli kovin nätti tänään.
Gail on todella hoikka nainen jolla isot tissit. Harvinainen yhdistelmä. Ovat hyvä pari Ryanin kanssa.
Miksi ovat hyvä pari? Gailin tissien takia vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan oikein kestänyt Dawnia. Vaikka aihe( lapsen sairaus) koskettaa niin en edelleenkään kestä Dawnia. Hän sysää Billyn täysin sivuun ihan kuin Evan olisi yksin hänen. Lucasta ja Clemmietä käy sääli Dawn tuntuu lähinnä huutavan heille.
Dawn on ollut hahmona jotenkin epämiellyttävä aina. Nyt tosiaan se marttyyrinaoleminen ottaa päähän älyttömästi. Billy on tasa-arvoinen vanhempi, yrittää kovasti, mutta Dawn on jatkuvasti siinä vieressä vahtimassa. Sitten järjetön kettuilu, kato kun mä en voi ajatella tuommoisia, kun tuo sairas lapsi. En voi mennä, kun on sairas lapsi, en voi tulla, kun on sairas lapsi.
Eihän se varmasti helppoa ole järjestää aikaansa kaikille, kun huoli on valtava. Itse pidän sankarina kaveriani, jonka ala-asteikäinen lapsi sairastui syöpään. Tää äiti eli siellä sairaalassa ja aina tuntui olevan aikaa kahdelle muullekin lapselleen ja kavereille. Niin iloisena ja elinvoimaisena otti vastaan, vaikka sisus oli taatusti täynnä mustia pilviä. Vertaan Dawnia häneen paljonkn.. vaikkei pitäs. Kukinhan me koetaan vaikeat tilanteet eri tavalla.
Mä en ole kiinnittänyt huomiota, että Dawn huutaisi isommille lapsille (tätä viikkoa en ole vielä aloittanut katsomaan). Niitä sääntöjä kun riiittää kaikille ja se on oma suonsa etenkin lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gail on todella hoikka nainen jolla isot tissit. Harvinainen yhdistelmä. Ovat hyvä pari Ryanin kanssa.
Ei se nyt niin harvinaista ole, etenkin nykyään. kun tisuja saa, kunhan varaa ajan ja on pätäkkää. Tissitkö ovat hyvä pari Ryanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi Belle voi sanoa Tomille, ettei kiinnosta mökkeillä sen kanssa, koska Tom on käyttäytynyt viime aikoina niin uhkaavasti ja väkivaltaisesti? Eipä tietenkään, vaan heti lähdössä johonkin Walesiin. Siellä Tomin onkin kait tarkoitus pitää Belleä sitten vankinaan loppuelämänsä.
Se on kyllä niin suoraan Hohdosta kopioitu kohtaus, jossa Tom tulee kirveellä hakaten oven läpi. Olis voinu vähän vähemmän kopioida.
"Keskustelu" Samsonin kanssa jatkui.
Charles ja Manpreet menivät majataloon.
Marlon piileskeli vaimoltaan ja Mandyltä.
Moira ja Mack tulivat pidätetyksi "keskustelun" takia.
Naurettava kohtaus tuo Samson & Moira ja Mac. Sama tulos kuin silloin, kun Matty kovisteli poikia. Syytteet vaan kovenee...
Vierailija kirjoitti:
"Keskustelu" Samsonin kanssa jatkui.
Charles ja Manpreet menivät majataloon.
Marlon piileskeli vaimoltaan ja Mandyltä.
Moira ja Mack tulivat pidätetyksi "keskustelun" takia.
Mitä ihmeen luetteloa sä aina väkerrät Emmerdale jaksoista?
Vierailija kirjoitti:
Naurettava kohtaus tuo Samson & Moira ja Mac. Sama tulos kuin silloin, kun Matty kovisteli poikia. Syytteet vaan kovenee...
Tuskin kovenevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matty roskaa .. odotan kun näen että Belle ja Tom menevät Walesin vuokramökkiin lomalle. oli 24.7.24 Siinä mökissä on todella hieno sisustus. Ihanat värit ja kalustus. Suomalaisten kotona sisustajien pitäisi jotta oppia miten luodaan klassinen ajaton sisustus väreillä. Suomessa kun katselee myytäviä asuntoja niin voi voi mitä mustaa, harmaata ja valkoista. Mistä niin kamalat ankeat sisustukset tulee? Mautonta.,Kertoo mielen håiriöistä,harmaiden käyttö masennus, rumuuden menneet,hölmöt.
Miksi ihmeessä murehtia jonkun myytävän asunnon kalustuksia? Minä olen ainakin joka kerta vienyt omani kun muutan.
Puhutaan sisustuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Se tarttis leukaleikkauksen.
On se Samson yksi ku__pää. Ei uskoi, että Samin kaltaisen, kiltin ja rakastavan miehen pojasta kasvaa tuollainen per__nreikä.
Kim oli reilu, kun otti kartanolla syyt kontolleen ja Dawnin haukut. Dawn itse alkaa olla vaimona ja kämppiksenä aika mahdoton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matty roskaa .. odotan kun näen että Belle ja Tom menevät Walesin vuokramökkiin lomalle. oli 24.7.24 Siinä mökissä on todella hieno sisustus. Ihanat värit ja kalustus. Suomalaisten kotona sisustajien pitäisi jotta oppia miten luodaan klassinen ajaton sisustus väreillä. Suomessa kun katselee myytäviä asuntoja niin voi voi mitä mustaa, harmaata ja valkoista. Mistä niin kamalat ankeat sisustukset tulee? Mautonta.,Kertoo mielen håiriöistä,harmaiden käyttö masennus, rumuuden menneet,hölmöt.
Miksi ihmeessä murehtia jonkun myytävän asunnon kalustuksia? Minä olen ainakin joka kerta vienyt omani kun muutan.
Puhutaan sisustuksesta.
Eikö ne huonekalut juuri muodosta sen sisustuksen?
Vierailija kirjoitti:
On se Samson yksi ku__pää. Ei uskoi, että Samin kaltaisen, kiltin ja rakastavan miehen pojasta kasvaa tuollainen per__nreikä.
Kim oli reilu, kun otti kartanolla syyt kontolleen ja Dawnin haukut. Dawn itse alkaa olla vaimona ja kämppiksenä aika mahdoton tapaus.
Ja valehtelukulttuuri Emmessä jatkuu, jatkuu ja jatkuu.
Mielenkiintoista miten ihmisiä voidaan vaan viedä poliisiasemalle jonkun väittämän vuoksi.
Tuo Mattyn tapaus ei kiinnosta yhtään, varsinkin kun Bellen ja Tomin tapahtumat ovat pahasti kesken.
Mattyn kiinnostavuutta vaan heikensi tuo lavastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarttis leukaleikkauksen.
Gail on yksi ärsyttävä mistä hahmoista, vois poistua, ihan turha hahmo......
Vierailija kirjoitti:
Tuo Mattyn tapaus ei kiinnosta yhtään, varsinkin kun Bellen ja Tomin tapahtumat ovat pahasti kesken.
Mattyn kiinnostavuutta vaan heikensi tuo lavastus.
On se kiinnostava. Kun Tom ja Belle tragedia jatkuu niin se jatkuu ryminällä.
Rhona veti sitten kunnon lärvit todistaakseen, ettei ole tiukkapipo.
Wendy jäi vähän nolon lähelle kuikuilemaan Charlesin ja Manpreetin kohtaamista. Taisi Manpreet toivoa jotain enemmän kuin ystävyyttä...
Samson kertoi viimein totuuden Lydialle ja isälleen. Kertookohan ne puolestaan kellekkään? Vai salailevatko kuin Jimmy ja Nicola konsanaan?
Vierailija kirjoitti:
Rhona veti sitten kunnon lärvit todistaakseen, ettei ole tiukkapipo.
Joo tuli kuvattua Kauhea Kankkunen 5.