Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Dawn on täysin kohtuuton, epäreilu ja kiittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette? Tuli sellainen olo että alussa Tom ihan oikeasti meinasi hakea apua itselleen mutta muutti sitten mielensä.
Mä niin arvasin sen aloittaessa vuodatuksensa, että se kääntää asiat täysin totuudenvastaiseksi. Se ei puhunut minämuodossa, joten arvasin.
Vierailija kirjoitti:
Mandy on niin Ärsyttävä, ärsyttävä 🙉🙉
Niin on,ärsyttävin hahmo koko sarjassa,oikea sekopää 😁
Mikäköhän on Tomin kohde tässä sillä raha se ei voi olla koska Bellellä ei ole varallisuutta, toki Tom on voinut ottaa ison henkivakuutuksen jossain vaiheessa.
Emmerdale on jo kestänyt niin pitkään, niin käsikirjoittajat joutuvat tämän tästä kirjoittamaan juonikuvioilla näyttelijöitä ulos sarjasta heidän omasta pyynnöstään.
Nuorisosta pois kirjoitetut isoin osa jatkaa opintojaan. Iäkkäämmistä osa jää jo eläkkeelle näyttelijän työstään.
Osa vaihtaa muihin sarjoihin/elokuviin töihin.
Esimerkiksi Andya näytellyt on perustanut perheen ja alkanut maanviljelijäksi!
Tom on vaan niin NARSISTI kuin vaan voi olla ei kestä että Belle on hyvä ihminen.
ei mitään muuta veikkaan...
Tuskin Toimilla on mitään takaa-ajatuksia on vaan niin NARSISTI kuin vaan voi olla
ei kestä kun itse päässä vikaa ja Belle kultainen ja pidetty..
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Toimilla on mitään takaa-ajatuksia on vaan niin NARSISTI kuin vaan voi olla
Tuli kahteen kertaan🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kahteen kertaan🤔
Joo. Itekkii joskus ihmettelen, kun kommenttini ei näykään. Sit se tulee jotenkin viiveellä.
Voi miten toi Tomin ja Bellen koira onkin ruma ja ärsyttävännäköinen.
Oli hauska kohtaus kun Charity kyseli Cainiltä neuvoa vanhan rakkaan auton ajosta. Cain kun on varsinainen romanssien asiantuntija. Samaten se kun Liam ja Ella söi aamupalaa kahden ja Karhususi tulee jaarittelemaan vessakäynnistään. Hieman tunnelma pääsi kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Emmerdale on jo kestänyt niin pitkään, niin käsikirjoittajat joutuvat tämän tästä kirjoittamaan juonikuvioilla näyttelijöitä ulos sarjasta heidän omasta pyynnöstään.
Nuorisosta pois kirjoitetut isoin osa jatkaa opintojaan. Iäkkäämmistä osa jää jo eläkkeelle näyttelijän työstään.
Osa vaihtaa muihin sarjoihin/elokuviin töihin.
Esimerkiksi Andya näytellyt on perustanut perheen ja alkanut maanviljelijäksi!
Aaronin näyttelijällä on kolmas lapsi jo syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten ruma luonne sulla on. Sääliksi käy.
Veikkaanpa ettei tomin ja bellen suhteelle käy hyvin. Cain saisi tuupata nyrkillä tomin nenän poskelle
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa ettei tomin ja bellen suhteelle käy hyvin. Cain saisi tuupata nyrkillä tomin nenän poskelle
Toi suhde menee näköjään kokoajan vaan pahemmaksi. Se Bellen ahdistus on ihan käsin kosketeltavaa. Eikä Tomin luonnevika sillä parane, että se sais turpaansa. Avioero ja pian olisi nyt paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Koira kuin isäntänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse veikkailla, tuhoon tuomittu liitto se on.
Tomissa ja varapresidentti JD Vancessa on samaa näköä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Meillekin naapuri sanoi, että koiramme (valkoinenpaimenkoira) on ruma. Itse kuitenkin tykkäämme, joten so what? Naapurilla itsellään on sekarotuinen ajokoira ja hänen mielestään se on kaunis. Tosin en ymmärrä, että miksi tuollainen asia pitää ilmoittaa ääneen vaikka mitä miettisi mielessään.
Hyi kun rumasti Dawn puhui Billylle. Tietty hätä ja suru on suuri ja veikkaan että se mitä Dawn suustaan päästi siitä että on narkkari jne ollut ennen ja että sen takia Even on sairas on varmaan ihan vaan Dawn syyttämässä itse itseään eikä oikeasti oleta että Billy niin ajattelee, purkautui vain tuolla tavalla.