Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43805)
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi Maya ole kovin vanhakaan, oisko joku 24v..?
Menikö sulla numerot väärin päin? Mayan näyttelijä on syntynyt 1979, eli tällä hetkellä 41 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maya on niin vastenmielinen, sais häipyä sekin sarjasta. Vaihdan melkein aina kun sen epäsiisti moppi vilahtaa.
Emmerdalessa vois tapahtua jotain kivaakin välillä.
Se häipyy, ensin kesällä vankilaan ja sitten pikakäynnin jälkeen kokonaan. Jos sarjaa on seurannut viimeiset pari kk, ei liene epäselvää miksi vankila kutsuu...
Joka jakson katsonut, mutta ei mun mielestä Maya mitään rikollista ole tehnyt...mitähän tarkoitat?
Suomessa ei ole vielä päästy niin pitkälle.
Älytöntä että Mayan ja Jacobin touhuista uutisoitiin Suomessa näyttävästi jo viime kesänä vai keväänä mutta meillä jaksoja näytetään ilmeisesti aika lailla jälkijunassa.
Ehkä epäkiinnostavin juonikuvio koskaan tämä Bear Wolf. Ei jaksa edes katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri aioin kirjoittaa samaa. Ja mikä tuossakin nyt sitten muka oli, että tuolta tyypiltä lähti tuo kamala peruukki irti? Paremmalta näyttää ilman peruukkia. Ja oikeasti, tämä tyyppi ajoi koko matkan nuo vaatteet päällä.. huoh..
Vierailija kirjoitti:
No todellakin. Voi jättää muutaman viikon jaksot välistä, tätä ei kyllä jaksa. ”Juoni” on kuin huonosta komediasta. Miten alas Emmerdale on vajonnut?!
Tuli tuosta Maya/Jacob sekoilusta mieleen, että kuka muistaa ku Cain pani paria teini-ikäistä tyttöä? Ainakin Jasminia ja eikö Kylen äiti Amy ollut kanssa teini? O__O Et ei oo ihan uusi juttu Emmerdalessa teinien kanssa hommailu :O
Vierailija kirjoitti:
Noilla silmäpusseilla? Sitäpaitsi sillä on teini-ikäinen lapsi sen komean lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla silmäpusseilla? Sitäpaitsi sillä on teini-ikäinen lapsi sen komean lääkärin kanssa.
Ei ole Mayan oma lapsi.
Mutta mulle tulee aikamoiset narsisti vibat tuosta Mayasta. Manipuloi Jacobia minkä ehtii. En tykkää tuosta hahmosta ollenkaan, mutta ilmeisesti siitä ei eroonkaan tulla vielä lähivuosina pääsemään.
Oisin niin toivonut, että Matty ja Victoria ois rakastuneet ja päätyneet yhteen, mutta ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maya on niin vastenmielinen, sais häipyä sekin sarjasta. Vaihdan melkein aina kun sen epäsiisti moppi vilahtaa.
Emmerdalessa vois tapahtua jotain kivaakin välillä.
Se häipyy, ensin kesällä vankilaan ja sitten pikakäynnin jälkeen kokonaan. Jos sarjaa on seurannut viimeiset pari kk, ei liene epäselvää miksi vankila kutsuu...
Joka jakson katsonut, mutta ei mun mielestä Maya mitään rikollista ole tehnyt...mitähän tarkoitat?
Suomessa ei ole vielä päästy niin pitkälle.
Älytöntä että Mayan ja Jacobin touhuista uutisoitiin Suomessa näyttävästi jo viime kesänä vai keväänä mutta meillä jaksoja näytetään ilmeisesti aika lailla jälkijunassa.
On täällä briteissäkin asuvia.
Me ollaan vaan vuoden verran jäljessä. Tämän päivän jaksossa vietetään ystävän päivää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä olen järkyttynyt; tiesittekö Manpreetinnäyttelijän iän?
Olin ajatellut, että on tosi hyvin säilynyt 60-vuotias, onkin vasta 45v, 1975 syntynyt :O
Huvittavinta on se, että Priya Sharman näyttelijä Fiona Wade on vain neljä vuotta nuorempi, vaikka ulkonäön perusteella voisi olla Manpreetin mahdollisen tyttären ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Mayan oma lapsi.
Mutta mulle tulee aikamoiset narsisti vibat tuosta Mayasta. Manipuloi Jacobia minkä ehtii. En tykkää tuosta hahmosta ollenkaan, mutta ilmeisesti siitä ei eroonkaan tulla vielä lähivuosina pääsemään.
Oisin niin toivonut, että Matty ja Victoria ois rakastuneet ja päätyneet yhteen, mutta ei...
Minä taas toivon että Victoria ja Matty eivät päädy yhteen.
Emme ei ole enää vuosikausiin ollut millään tasolla mielenkiintonen. Toistavat tylsimpiä kuvioita kaudesta toiseen, ideat niinse loppu ettei viitsitä edes yrittää uutta.
Kaikki on jotenkin laimeaa nykyään.
Toista oli ennen, kun Dinglen suku pisti kunnolla haisemaan. Silloin sai ihan nauraa maha kippurassa.
Ei enää edes hymyilytä.
Tulee kuitenkin katsottua, tulee niin sopivaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Mayan oma lapsi.
Minä taas toivon että Victoria ja Matty eivät päädy yhteen.
Emme ei ole enää vuosikausiin ollut millään tasolla mielenkiintonen. Toistavat tylsimpiä kuvioita kaudesta toiseen, ideat niinse loppu ettei viitsitä edes yrittää uutta.
Mutta katsot kuitenkin, niinkö ;)
Minustakin on tylsiäkin juttuja, mutta sen verran mielenkiintoisiakin että tulee seurattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin. Voi jättää muutaman viikon jaksot välistä, tätä ei kyllä jaksa. ”Juoni” on kuin huonosta komediasta. Miten alas Emmerdale on vajonnut?!
Onhan Emmerdalessa aina ollut näitä huonon komedian juonia ja omituisia tempauksia. Esimerkiksi seurakunnan näytelmäpiirejä, jouluvalokilpailuja, Cainin ja Charityn peruukkileikit, kurpitsakilpailut, Marlonin hääoksennussähläilyt, Bearnicen hoitolan pieleen mennet kauneushoidot jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta Maya/Jacob sekoilusta mieleen, että kuka muistaa ku Cain pani paria teini-ikäistä tyttöä? Ainakin Jasminia ja eikö Kylen äiti Amy ollut kanssa teini? O__O Et ei oo ihan uusi juttu Emmerdalessa teinien kanssa hommailu :O
Jasminhan tuli paksuksi ja teki abortin. Onks Kyle muuten missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasminhan tuli paksuksi ja teki abortin. Onks Kyle muuten missä?
Cainin ja Koiran luona maatilalla
Olin ihan varma, että Laurel hörppää isänsä ja Brendan juuri kaadetut punkut mut ilmeisesti ei....
Heillähän oli lautaset täynnä ruokaa kun muka olivat jo syöneet, mitä ihmettä tuo on ? Tekee pahaa kun ruokaa menee haaskuuseen! Suomalainen ei olisi kyllä lähtenyt, jos on punkut just kaadettu laseihin, ainakin se ei-kuski olisi juonut.
Voi Ryan. Heitit tilaisuutesi menemään. Molemmilla varmasti menneisyyden traumat painoivat: Ryanilla se, että on ollut vaikeaa saada naista vammaisuuden takia. Dawnilla taas se, että hänelle seksi on ollut vain työtä. Heidän juttunsa taisi olla siinä.
Dawnille löytyy varmasti muitakin ottajia. Ainakin komeat Billy ja Ellis ovat nyt sinkkuja. Billyn kanssa voisivat sopia yhteen, koska molemmat ovat kokeneet kovia ja tehneet huonoja valintoja.
Mutta kuka sopisi Ryanille? Kylän naisista niin moni on hänelle sukua, että ei jää montaa sinkkunaista jäljelle.
Montako vuotta Jacobin siis pitäisi vielä vanheta, että se ei olisi rikos?