Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Marlon ymmärrä Rhonan tunteita vauvaa kohtaan. Ihmettelen. Ei ole minusta tyypillistä Marlonia. Marykin totesi että vauva nyt on olemassa joten ei sitä asiaa voi noin vain sivuuttaa. Pelkääkö Marlon että Rhona haluaa lapsen heille eikä heidän voimavarat riitä enää uudelle tulokkaalle. Minä luulen että Rhonalla on tarve luoda side lapseen tavalla tai toisella, riippumatta muiden sanomisista. Ja Gus on julma syyllistäessään Rhonaa siitä että tämä haluaa nähdä lapsensa.
toisaalta perin erikoista, että yksittäistä, sattumanvaraista ihmistä kohtaan yhtäkkisesti heräisi tunteet ja kiintymys vain siitä syystä, että saat tiedon jaetusta geeniperimästä? En tiedä, en ole elämässäni törmännyt sattumalta löytyneeseen sukulaiseen tm. Muiden kokemus näistä kertoo suhtautumisen vaihtelevan ääripäästä toiseen. sukusoluja olen luovuttanut, enkä osaa kuvitella että jos oveni taakse ilmestyisi lain turvaamin oikeuksin biologisen vanhempansa selvittänyt ihminen, ettäkö yhtäkkiä tuntisin suurta tarvetta adoptoida (no, aikuista ihmistä ei voi) hänet tai muutoinkaan ottaa osaa hänen elämäänsä🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Marlon ymmärrä Rhonan tunteita vauvaa kohtaan. Ihmettelen. Ei ole minusta tyypillistä Marlonia. Marykin totesi että vauva nyt on olemassa joten ei sitä asiaa voi noin vain sivuuttaa. Pelkääkö Marlon että Rhona haluaa lapsen heille eikä heidän voimavarat riitä enää uudelle tulokkaalle. Minä luulen että Rhonalla on tarve luoda side lapseen tavalla tai toisella, riippumatta muiden sanomisista. Ja Gus on julma syyllistäessään Rhonaa siitä että tämä haluaa nähdä lapsensa.
toisaalta perin erikoista, että yksittäistä, sattumanvaraista ihmistä kohtaan yhtäkkisesti heräisi tunteet ja kiintymys vain siitä syystä, että saat tiedon jaetusta geeniperimästä? En tiedä, en ole elämässäni törmännyt sattumalta löytyneeseen sukulaiseen tm. Muiden kokemus näistä kertoo suhtautumisen vaihtelevan ääripäästä toiseen. sukusoluja olen luovuttanut, enkä osaa kuvitella että jo
Entä jos toistuvasti, vaikka sattumoisin, näkisit hänet? Tietäen, että puoliksi sinua. Etkö kuitenkin katsoisi tarkemmin, etsisi omaa ulkonäköä, eleitä yms
Itse ainakin tekisin niin (en ole luovuttaja)
Ajankohtainen aihe otettu sarjaan. Meilläkin joku on jakanut spermaansa ja sisaruksia alkaa olla satoja.
Tottakai Rhonalla herää tunteita lasta kohtaan, Marlon taas pelkää uutta tilannetta.
Voisin kuvitella, että Rhona menee yhteen Cusin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Salkkariketjussa jos alettaisiin valittamaan spoilaamisesta, niin se valitus lopetettaisiin alkuunsa. Jännä miten eri ketjuihin syntyy eri käytännöt. Toki Salkkarit voi olla sellainen sarja, että sen kohdalla ei spoilit haittaa.
Onpa siellä sitten ikävä käytäntö. Itse en käsitä, että miksi joku pilaisi toisten sarjan seuraamista. Mitähän iloa siitä saa, että kertoo toiselle jonkun tulevan tapahtuman? Meistä jokainen löytää halutessaan kyllä tulevia tapahtumia eli jos spoilaaja kuvittelee keksineensä pyörän uudelleen niin...
Haittaisikohan spoilaajia elokuvissa, että leffan alussa kerrottaisiin loppuratkaisu? Itseäni kyllä haittaisi.
Olen kuullut, että joillakin on tapana kirjaakin lukiessaan tarkistaa viimeiseltä sivulta päättyykö kaikki onnellisesti vain ei.
Alkaa pikku hiljaa jo ärsyttää tämän Lydian vatvominen. Taitaa kumminkin olla tunteita Graigia kohtaan kun Sam taas ei taida enää kiinnostaa pätkääkään.
Sarja junnaa jotenkin muutenkin tosi paikallaan. Chloekin on niin loukkaantunut vaikka itse oli alunperin se toinen nainen jonka luokse Mack tuli vain lapsen takia.
Lydia vois vaihtaa maisemaa.....
Vierailija kirjoitti:
Ajankohtainen aihe otettu sarjaan. Meilläkin joku on jakanut spermaansa ja sisaruksia alkaa olla satoja.
Aivan eri asia, tässä kysessä oli hedelmöitetyt ja varastetut munasolut ja sinun esimerkissäsi joku on hedelmöittänyt useita naisia kun nämä ovat halunneet lapsen. Ensimmäinen on rikos (toki oikean lakipykälän löytäminen on asia erikseen) ja toinen on sallittua (suotavuus on sitten eri asia kun he voivat joskus alkaa seurustella ja mennä naimisiin toistensa kanssa tietämättä että ovat sisaruksia josta sitten seuraa omat ongelmansa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Salkkariketjussa jos alettaisiin valittamaan spoilaamisesta, niin se valitus lopetettaisiin alkuunsa. Jännä miten eri ketjuihin syntyy eri käytännöt. Toki Salkkarit voi olla sellainen sarja, että sen kohdalla ei spoilit haittaa.
Onpa siellä sitten ikävä käytäntö. Itse en käsitä, että miksi joku pilaisi toisten sarjan seuraamista. Mitähän iloa siitä saa, että kertoo toiselle jonkun tulevan tapahtuman? Meistä jokainen löytää halutessaan kyllä tulevia tapahtumia eli jos spoilaaja kuvittelee keksineensä pyörän uudelleen niin...
Haittaisikohan spoilaajia elokuvissa, että leffan alussa kerrottaisiin loppuratkaisu? Itseäni kyllä haittaisi.
Olen kuullut, että joillakin on tapana kirjaakin lukiessaan tarkistaa viimeiseltä sivulta päättyykö kaikki onnellisesti vain ei.
Onpa outoa. Mitä mieltä sitä kirjaa olisi sitten enää lukea?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on kun vauva on hänen lapsensa (ei synnyttämä mutta se on sivuseikka).
Mahtaakohan Rhona tulevaisuudessa pysyä sarjassa? On hyväntahtoinen ja mukava henkilöhahmo...
Otetaanpas 2025 kysely kun itsellä nämä ainakin vaihtelee. :)
- Lempihahmosi?
- Inhokkihahmosi?
tällä hetkellä mukana olevista.
Omat lempihahmot Eric, Jimmy, Paddy, Marlon, Dawn, Billy, Kim
Tällä hetkellä ärsyttää Gabby ja Aaron
Vierailija kirjoitti:
Lydia vois vaihtaa maisemaa.....
Se alkaa olemaan ihan pihalla. En tiedä onko Briteissä minkälaiset hoitojonot mutta psykiatriseen sairaalaanhan tuo jo joutaisi. Ensin kärsi itsekseen, nyt vinkuu ja valittaa vähän jokaisen korvaan. Ja vielä aamusta iltaan. Lydia on tosi rasittava tapaus tätä nykyä.
Mun suosikit on Cain, McKenzie ja Charity.
Inhokit Jimmy, Nicola ja Aaron(tällä hetkellä) Brenda.
Chloe vois jo sanoo bye bye kylälle. Se on muutenkin ollut noin 800 kertaa lähtemäs pois.
Suosikit: Lydia, Cathy
Inhokki: kyläpoliisi
Suosikit Dawn, Billy, Chloe.
Inhokit Mack, Charity, Aaron.
Suosikit
Dawn, Will, Eric, Moira
Inhokit
Ei ketään
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan Rhona tulevaisuudessa pysyä sarjassa? On hyväntahtoinen ja mukava henkilöhahmo...
Spoileri sallittakoon: Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toisaalta perin erikoista, että yksittäistä, sattumanvaraista ihmistä kohtaan yhtäkkisesti heräisi tunteet ja kiintymys vain siitä syystä, että saat tiedon jaetusta geeniperimästä? En tiedä, en ole elämässäni törmännyt sattumalta löytyneeseen sukulaiseen tm. Muiden kokemus näistä kertoo suhtautumisen vaihtelevan ääripäästä toiseen. sukusoluja olen luovuttanut, enkä osaa kuvitella että jo
Mun mielestä ei ole kyse sattuman varaisesta ihmisestä tai edes sukulaisesta, vaan omasta lapsesta. Alkioista kun kasvaa ihan oikeita ihmisiä. Kyllä se olisi mietinnässä koko ajan. Mä aikoinaan lähdin munasoluja luovuttamaan, mutta jouduin jättämään kesken, kun en päässyt ajatuksesta irti, että ovat mun lapsia, enkä tietäis heistä yhtään mitään. Se ajatus oli musertava.
Vaikea tilanne Rhonalla. Itse ainakin pohtisin asiaa koko ajan. Ymmärrettävää kyllä.
Mutta: Gus teki rikoksen, en hänen housuissaan kovasti Rhonaa voisi syytellä. On tietysti surun murtama, mutta silti!