Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43797)
Vierailija kirjoitti:
Noniin nyt on Cain Dinglekin pilattu ja tehty joksikin ihme nössöksi...
Minulla loppui ohjelman (ja koko sarjan) katsominen siihen paikkaan.
Että kiitos vaan 20 vuodesta, mutta tätä mun ei tarvi enää kattoa. VMP.
Cain kun menisi näyttämään naamaansa poliisille niin saisi varmaan Isaacin porukalle syytteet törkeästä pahoinpitelystä. Mutta eipä taida mennä.
Matty sanoi, että ei ole todisteita siitä, mitä Isaacin jengi teki hänelle. Mutta eikös Vic kuitenkin nähnyt tilanteen, joten eikö silminnäkijän kertomus ole todiste? Ellis ja Billy myös näkivät tilanteesta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Noniin nyt on Cain Dinglekin pilattu ja tehty joksikin ihme nössöksi...
Tarkoitatko, että Cain on pilattu kun ei lyönyt tyyppejä? Minusta taas tämä on erittäin hienoa ja normaalia ihmisenä kasvua. Viisikymppinen saa ja kannattaakin jo rauhoittua, ja jättää oman lasten ikäisten nuorten pahoinpitely väliin.
minusta tämä Cain juoni on hyvä. oikeasti katuu että Joe "kuoli" hänen iskun voimasta eikä siksi voinut lyödä Isacia.
Mutta tämä Matty kuvio tuntuu jälkikäteen keksityltä. tuli sarjaan sukupuoltaan vaihteneena ja nyt ei muka ole käynyt edes yläosa leikkauksessa vielä.
Mandyn sijaan olisin ottanut monta vanhaa hahmoa mielummin takaisin.
Voi luoja miten inhoan tuota Jessien hahmoa! Ehtivätkö Marlonin kanssa virallisesti naimisiin? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin Emmerdalessa näytettiin jonkun tupakoivan. Emmerdalessa on nykyään epärealistisen vähän tupakointia. Muistelisin, että Villapakassakin ennen tupakoitiin.
Valerien hahmohan tupakoi koko ajan myös kuollessaan
Nykyään taas ei yhtään tupakoivaa vakiohahmoa.
Mulla on jostain syystä mielikuva, että Kerry polttais.
David on Mayan lapsen isä. Nate on Cainin poika, kivaa isillä, kun poika viettää aikaa sängyssä Moiran kanssa.
Mä niin taas en kestä Chasia, niin lapsellista yksisilmäistä mesoamista... Ei löydy empatiaa tai syvempää ymmärrystä häneltä. Aikamoinen lapsensa puolustelija hänkin, ihan kuin Aaron olisi aina viaton pulmunen.
Mitenhän Chas naamaansa vääntää, kun Mandy pamahtaa kylään?
Ei vaan taida olla se sama näyttelijä, harmi, se oli aivan mahtava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Sama näyttelijä Mandynä Lisa Riley ja eläinkuosi vaatteet. Kovin sekavaa ja hajanaista on tuleva vuosi sarjassa. Vaikea katsella jo nyt. Tuotantopuolella on liikaa vaihdettu agendaan sopiviin.
Mulla on jäänyt useampi kuukausi välistä joten kerrotteko ystävällisesti missä on Dinglejen vanhukset? Joko Lisa kuoli? Mutta lopettiko se pappa-Dinglekin kokonaan? Se skitsofreenikkotytär vilahti Marlonin häissä mutta muuttiko hän pois kokonaan? Lachanin kanssako? Selvisikö Lachanin osuus perheensä kuolemaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jäänyt useampi kuukausi välistä joten kerrotteko ystävällisesti missä on Dinglejen vanhukset? Joko Lisa kuoli? Mutta lopettiko se pappa-Dinglekin kokonaan? Se skitsofreenikkotytär vilahti Marlonin häissä mutta muuttiko hän pois kokonaan? Lachanin kanssako? Selvisikö Lachanin osuus perheensä kuolemaan?
Minullakin on jäänyt pari kuukautta välistä ja minä haluaisin tietää, erosivatko Bob ja Laurel jo? Ja ottivatko Ross ja Rebecca Sebin mukaansa? Ja eikö Kimistä ja Joesta enää kukaan puhu mitään? Kuka siellä kartanossa nyt asuu?
Debbien ja Davidin oikea perhe (linkissä juonipaljastuksia):
https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/10767120/emmerdale-charley-webb-m…
Kiva pari, ja onnellisen oloinen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin taas en kestä Chasia, niin lapsellista yksisilmäistä mesoamista... Ei löydy empatiaa tai syvempää ymmärrystä häneltä. Aikamoinen lapsensa puolustelija hänkin, ihan kuin Aaron olisi aina viaton pulmunen.
Chas on chas... ajattelin vaan, että saapa Jessie samanlaisen vauhkon vastaansa mitä itekin on.
Vierailija kirjoitti:
Sama näyttelijä hoikentunut vaan pikkasen.
Mitenhän se poika? Ilmeisesti Paddyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jäänyt useampi kuukausi välistä joten kerrotteko ystävällisesti missä on Dinglejen vanhukset? Joko Lisa kuoli? Mutta lopettiko se pappa-Dinglekin kokonaan? Se skitsofreenikkotytär vilahti Marlonin häissä mutta muuttiko hän pois kokonaan? Lachanin kanssako? Selvisikö Lachanin osuus perheensä kuolemaan? Minullakin on jäänyt pari kuukautta välistä ja minä haluaisin tietää, erosivatko Bob ja Laurel jo? Ja ottivatko Ross ja Rebecca Sebin mukaansa? Ja eikö Kimistä ja Joesta enää kukaan puhu mitään? Kuka siellä kartanossa nyt asuu?
Zak ja Lisa ovat jossain reissussa nyt. Eli ei Lisa ole vielä kuollut. Belle tuli jouluksi takaisin, oli siellä missä vanhempansakin. Lachlan on vankilassa eli selvisi ja jäi kiinni.
Bob ja Laurel ovat eronneet. Bob nyt riutuu ja yrittää saada rahaa mistä vaan.. Kyllä ross ja rebecca lähti Sebin kanssa.
Kim piipahti ja lähti jonnekin. Joe kuoli. Kartanossa pitää kortteeria Graham, on yhä Kimin käskyläinen. Omina hyyryläisinä sillä on Nicola ja Priya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jäänyt useampi kuukausi välistä joten kerrotteko ystävällisesti missä on Dinglejen vanhukset? Joko Lisa kuoli? Mutta lopettiko se pappa-Dinglekin kokonaan? Se skitsofreenikkotytär vilahti Marlonin häissä mutta muuttiko hän pois kokonaan? Lachanin kanssako? Selvisikö Lachanin osuus perheensä kuolemaan? Minullakin on jäänyt pari kuukautta välistä ja minä haluaisin tietää, erosivatko Bob ja Laurel jo? Ja ottivatko Ross ja Rebecca Sebin mukaansa? Ja eikö Kimistä ja Joesta enää kukaan puhu mitään? Kuka siellä kartanossa nyt asuu?
Zak ja Lisa ovat jossain reissussa nyt. Eli ei Lisa ole vielä kuollut. Belle tuli jouluksi takaisin, oli siellä missä vanhempansakin. Lachlan on vankilassa eli selvisi ja jäi kiinni.
Bob ja Laurel ovat eronneet. Bob nyt riutuu ja yrittää saada rahaa mistä vaan.. Kyllä ross ja rebecca lähti Sebin kanssa.
Kim piipahti ja lähti jonnekin. Joe kuoli. Kartanossa pitää kortteeria Graham, on yhä Kimin käskyläinen. Omina hyyryläisinä sillä on Nicola ja Priya.
Kim lähti vankilaan.
Zak ja Lisa ovat Skotlannissa hakemassa uutta yhteyttä parisuhteeseensa. Lähinnä siksi koska varsinkin Lisan näyttelijä haluaa pois sarjasta.
Lachanin osuus paljastui ainakin Bellelle en oikein tiedä poliisista mitään oikeudenkäyntiä ym ei näytetty.
Ja heistäkin suurin osa ei ole englantilaisia vaan muualta tulleita..