Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Mä kyl handlaan älylaitteet, mutta kyl tykkään lukee täält tapahtumaselosteen jos en oo kyseist jaksoo nähny. Kaiken lisäks tääl kirjoitetaan kival taval ja se saa hymyn huulil eli jatkakaa. Oisin tullu eile kupitteleen kanssanne, mutta tänää ol aikaine herätys. Pidetääs ens kuus pikkujoulut ja tietty joulukuus uusintana jolloi musiikkii, huumorii, ruokaa, juomaa ja kaike maalima kivoi videoit. Yhes keskustelus se on ollu hauska perinne jote miksipä ei täälki. Onks tääl halukkai vähä hupsutteleen?
Oli kyllä hieno homma, että Mac ja Charity peuhasivat pitkästä aikaa yhdessä. Ihan oikein Chloelle. Itse meni sänkyyn ukkomiehen kanssa, teki lapsen ja tuli sitten vielä raskaana Charityn kotiin(!)hoivattavaksi. Ja viimeksi haukkui Charityä rumasti vanhenemisesta.
Innol mukana pikkujouluis. Ei mar järjestetään jokaine itsellemme jotain hyvää syätävää ja juatavaa. Tierän heti mitä itselleni eli juustoi ja portviiniä. Lapsi kuulemma haluaa sipsejä, poppareit, tacoi ja colaa. Se olis kiva kevennys.
Chloe haukkui Charityn. Ja Charity näytti miten vanhassa ketussa vielä temppuja piisaa ja nusas Macia kostoksi ja miksei omaksi ilokseenkin.
Kumpa olis kuten ennen vanhaan ja nauttis tilanteesta, eikä lähde mihinkään anteeksipyytelyyn .
Chloe saa mitä tilaa ja MacKenzietä viedään kuin litran mittaa. 😄
Mutta montako jaksoo menee ennen kuin Lydia ja Graig on petipuuhissa=
Vierailija kirjoitti:
Chloe haukkui Charityn. Ja Charity näytti miten vanhassa ketussa vielä temppuja piisaa ja nusas Macia kostoksi ja miksei omaksi ilokseenkin.
Kumpa olis kuten ennen vanhaan ja nauttis tilanteesta, eikä lähde mihinkään anteeksipyytelyyn .
Haukkuiko Chloe Charityä siksi, koska aistii tai tuntee tai pelkää, että Mac lähtee heti jos Charity hänet haluaa takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hieno homma, että Mac ja Charity peuhasivat pitkästä aikaa yhdessä. Ihan oikein Chloelle. Itse meni sänkyyn ukkomiehen kanssa, teki lapsen ja tuli sitten vielä raskaana Charityn kotiin(!)hoivattavaksi. Ja viimeksi haukkui Charityä rumasti vanhenemisesta.
Pikku oikaisu: Charity ja Mack eivät vielä olleet naimisissa eivätkä edes yhdessä kun Mack ja Chloe muhinoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku oikaisu: Charity ja Mack eivät vielä olleet naimisissa eivätkä edes yhdessä kun Mack ja Chloe muhinoivat.
Naimisissa eivät olleet. Yhdessä kyllä olivat. Joku riita tais olla päällä. Mac meni ja veti lärvit. Chloe anteliaana naitatti itseään humalaisella varatulla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuiko Chloe Charityä siksi, koska aistii tai tuntee tai pelkää, että Mac lähtee heti jos Charity hänet haluaa takaisin?
Mä taas mietin, että haukkui koska luulee olevansa vahvoilla. Eihän Mac tuommoisen nuoren napakan edessä vanhaa valitsis.
Chloe kuitenkin oli epäileväinen alkuun ja lattoikin suhteen poikki. Mac sai uskomaan, että heidän välillään on aitoa rakkautta.
Toisaalta haukkuminen kertoo epävarmuudesta. Nyt mä puhuin ittenikin epävarmaksi, että mitä mieltä olis.. 😌
Vierailija kirjoitti:
Se on Graic eikä Graig - vai onko? Miten joillekin voi olla niin h-vetin vaikea ymmärtää ero C:n ja G:n sekä B:n ja P:n välillä.
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa eivät olleet. Yhdessä kyllä olivat. Joku riita tais olla päällä. Mac meni ja veti lärvit. Chloe anteliaana naitatti itseään humalaisella varatulla miehellä.
Olivat erossa sinä aikana kun Mack tapasi Chloen ja sitten taas yhdistyivät.
Vierailija kirjoitti:
Se on Graic eikä Graig - vai onko? Miten joillekin voi olla niin h-vetin vaikea ymmärtää ero C:n ja G:n sekä B:n ja P:n välillä.
Wikin mukaan Craig Reed.
Jo edesmennyt kauppaneuvos Paukku sanoi että Bisnes on bisnestä tai Pisnes on pisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä samasta syystä kun monelle ulkomaalaiselle Pentti on Penti
Mac ei ole uskollisinta sorttia, kun nyt peuhasi Charityn kanssa. Kyllä siellä on vahvoja tunteita edelleen. Mac varmaan ikävöi myös Mosesta.
Millaisen tuomion Faye sai, tietääkö kukaan? Näytettiinkö sitä oikeudenkäyntiä edes, mun mielestä ei? Katsoin nyt vasta ke-pe -jaksot, työpäivät venyy välillä niin ei ehdi näkemään kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Mac ei ole uskollisinta sorttia, kun nyt peuhasi Charityn kanssa. Kyllä siellä on vahvoja tunteita edelleen. Mac varmaan ikävöi myös Mosesta.
Millaisen tuomion Faye sai, tietääkö kukaan? Näytettiinkö sitä oikeudenkäyntiä edes, mun mielestä ei? Katsoin nyt vasta ke-pe -jaksot, työpäivät venyy välillä niin ei ehdi näkemään kaikkea.
Ei sitä oikeudenkäyntiä näytetty. Rhona lähti Maryn tueksi mutta en muista itsekkään mainittiinko siitä Fayen mahdollisesta tuomiosta mitään.
Joo ja mitä Maciin tulee niin sillä tosiaan taitaa alapää ottaa aika herkästi tilanteen haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä oikeudenkäyntiä näytetty. Rhona lähti Maryn tueksi mutta en muista itsekkään mainittiinko siitä Fayen mahdollisesta tuomiosta mitään.
Joo ja mitä Maciin tulee niin sillä tosiaan taitaa alapää ottaa aika herkästi tilanteen haltuun.
Kiitos paljon!💛 Onneksi Faye sai jonkin tuomion kuitenkin, Marylla ottaa koville vieläkin ja kenellä ei ottaisi tuollainen petollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Mary ja Rhonda lähtivät oikeudenkäyntiin ja tulivat piakkoin takaisin ja siinä välillä Mary antoi todistuksensa.
Ei sitä tuomiota ole taidettu missään kertoa mutta on se muutaman vuoden (ehkä lyhyempi kuin Danin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon!💛 Onneksi Faye sai jonkin tuomion kuitenkin, Marylla ottaa koville vieläkin ja kenellä ei ottaisi tuollainen petollisuus.
Mary-parka. Tuli vanhoilla päivillä kaapista. Sattui sitten löytämään ilkeän huijarin deiteille. Faye oli niin kiero, ettei kukaan olisi voinut heti uskoa mikä käärme koko tyyppi oli. Ei ihme, että Marya arveluttaa "hypätä ratsaille" uudelleen. Vertaukseni on ehkä vähän hassu, kun kyse on kuitenkin seitsemänkymppisestä naisesta.
No Charity tuli juuri ulos vessasta kun "törmäsi" Mackiin ja aiemmin Chloe oli menossa vessaan josta Charity tuli ulos eli hiusten halkomista.