Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43781)
Frank jonak sopimusta ei jatkettu, hautajaiset ovat maanantain jaksossa ja Megan kylästä pysyvästi pois,näyttelijän oma päätös kuten oma päätös myös todella suuri nimi poistuu parin kk sisällä sarjasta.
Ihme pitkä otsatukka tuolla Joella....
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kuinka Joen ilmeen vaihtelut näkee parhaiten liikkuvasta otsatukasta 😃
Viikkoa vaille vuosi jäljessä sarjan jaksoissa. 4 kk ajan oli nytkin 7 jaksoa viikossa vs meidän 5x/vk. Ei ihme jos englannin ajassa seuraaminen kiinnostaa..toisaalta sekin kiinnostus tulee laimenemaan eräistä sarjassa tapahtuneista muutoksista ja hahmoista..
siis johtuen muutoksista mitä Ed sarjassa..
Vierailija kirjoitti:
Joe sais enemmän pitää hiuksiaan alhaalla se on niin kuuma. En ymmärrä ollenkaan sitä sen ylös föönattua tukkaa.
Jes vihdoinkin Lachlan-juonessa tapahtuu jotain
Mikä ihme mieltymys Lachlanilla on kiviin kun siihen vale-enoonkin piti juuri kiveä käyttää
Nyt on kyllä Lachlan tehnyt jotain mitä Belle ei voi antaa anteeksi. ”Sam on poissa.”
Melkoinen "vainukoira" tuo Zakin Monty. Pihassa on auto jonka takakontissa on mätänevä ruumis eikä koira inahdakaan.
Ja eikö Lachlankaan yöllisten kaivuuhommien jälkeen yhtään haiskahda?
”Kultsi mä tapoin sun veljen. Mut ei ongelmaa, mä tein sen nopeesti!”
”Tiätsä kultsi kun sun broidi tuli kotiin niin enhän mä voinu muutakaan ku tappaa sen!”
Vierailija kirjoitti:
”Kultsi mä tapoin sun veljen. Mut ei ongelmaa, mä tein sen nopeesti!”
Mieheltä joka on jo tappanu äitinsä ja ukkinsa niin ihan normi repliikki.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä Lachlan tehnyt jotain mitä Belle ei voi antaa anteeksi. ”Sam on poissa.”
Miksiköhän käsikirjoittajat näin haluavat antaa ymmärtää että sekä Rebecca että Sam olisivat kumpikin kuolleet myös, vaikka ilmeisesti kumpikaan ei lopulta ole?
Joo, lisää jännitystä, mutta lopulta tämä lisäjännitys tulee lässähtämään. Ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän käsikirjoittajat näin haluavat antaa ymmärtää että sekä Rebecca että Sam olisivat kumpikin kuolleet myös, vaikka ilmeisesti kumpikaan ei lopulta ole?
Joo, lisää jännitystä, mutta lopulta tämä lisäjännitys tulee lässähtämään. Ei kiva.
Missä Rebecca on ollut tämän ajan? Miten voi olla vielä hengissä?
Lachlan antaa ymmärtää, että Rebecca on kylmänä, joten ei sekään ole mitään vesipulloja enää toimitellut... Ehkä tämäkin selviää tässä seuraavan vuoden aikana. ;)
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen "vainukoira" tuo Zakin Monty. Pihassa on auto jonka takakontissa on mätänevä ruumis eikä koira inahdakaan.
Ja eikö Lachlankaan yöllisten kaivuuhommien jälkeen yhtään haiskahda?
Ei kaikki koirat ole vainukoiria. Okei, ei meillä ruumiita ole ollut nurkissa, mutta... Oma koira ei haista omia herkkujaan kuin 5-10 sentin läheisyydeltä.
Olihan siellä se verinen hupparikin keittiön lattialla. Lachlan hutiloi kiireessä. Ja mihin se oli sitä Terryn ruumista siirtämässä. Kattelin, että kiviaitaa siinä takana. Samanlaista kuin Dinglejen ja Sharmojen tontin välissä. Ihme, että Sam sattu paikalle, jos kotipihaan meinaa haudata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Rebecca on ollut tämän ajan? Miten voi olla vielä hengissä?
Lachlan antaa ymmärtää, että Rebecca on kylmänä, joten ei sekään ole mitään vesipulloja enää toimitellut... Ehkä tämäkin selviää tässä seuraavan vuoden aikana. ;)
Itellä kävi mielessä että onkohan nämä kuviot ihan loppuun asti käsikirjoitettu? Vai keksitäänkö sitä mukaa lisää esim. yleisön palautteen mukaan? Esim. että Rebecca oli tarkoitus tapattaa mutta katsojat oli sitä mieltä että yhyy, huonoin juonenkäänne ikinä, ja sitten keksitäänkin joku juonikuvio että yllätys, eipäs vaan kuollukaan, täällä se Rebecca on piilotellut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme mieltymys Lachlanilla on kiviin kun siihen vale-enoonkin piti juuri kiveä käyttää
Ne on siinä käden ulottuvilla? ;)
Itse ihmettelin, kun oli haudannut luonnonkiven muovipussiin ja pussi maahan. Näin varmistaa, että varmasti jää kaikki todistusaineisto talteen.
Eikö olis kandennut viedä kivi mukanaan, vaikkapa se Granny Cleggin maisemiin, kun kävi Belleä tapaamassa. Sinne vaan luontoon, säiden armoille.
Ei ole oikein älykäs tämä Lachlan näissä touhuissaan.
Toinen mitä olen ihmettelyt on Priya. Jos ihminen oikeasti epäileekin toisen olevan tappaja, näinkö siitä juoruilis kylän kahvilassa, kuten muistakin asioista? En ole ymmärtänyt juoruajien mielenmaisemaa, mutten ole koskaan moiseen törmäillyt.
Vaikka Priyan vaistot on nyt oikeassa, silti aika vähillä todisteilla on vedellyt rankkojakin päätelmiä. Tietenkin se kylän outo poika on tappaja. Se lenkkeilee metsässä ja on kirjoitellut seiniin kivillä. Hmm... ainiin, olihan se outo muutenkin.
Karkkitehtaalla räjähtää ja Frank kuolee.