Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43771)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että seinään jäi ”Lachlan is a ki”. Tulkitaankohan tuo sitten vain ”Lachlan is a kid”?
Ihan naurettavaa jo tuo kuinka Lachlan on jonkun nurkan takana vaanimassa milloin ketäkin: Sam, Lydia, Priya...
No niinpä! Joka päivä hiippailee tuolla metsikössä ja tulee kotiin uuden selityksen kanssa. Eikö tuo Bellekään muka huomaa, kun jätkä pyörii hikisenä, kuraisilla kengillä, bensan hajuisena ja silmät pyörii koko ajan vainoharhaisena päässä.
Jos ei Belle epäilisikään että poikaystävä pitää tätiään vankina autiotalossa tms. älytöntä, niin pitäisi muuten hälytyskellojen soida kun jätkä valehtelee ja selittelee koko ajan, jää kiinni pikku valheesta, selittelee lisää, ei vastaa puheluihin tai viesteihin jne.
Ihmetytti kun Nicolan käsi halvaanutettiin joku vuosi sitten. Näyttelijän liikkuminen oli varmaan vaikeata. Typerä päätös. Onneksi Nicolan oikean käden käden toimintakykyä on palautettu vähitellen. Sarjat eivät ole kaikessa aivan realistisia kun Hottenin sairaalastakin pääsee melko pian kotiin kun joku haaveri sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Lachanin teot alkaa vähitellen paljastua ja tapahtumat tiivistyy syyskuun alun jaksoissa. Poliisit löysi metsästä vaate tms mytyn. L meneekin seuraavassa jaksossa itse kaivamaan Terryn esiin maasta aikoen siirtää tämän muualle mutta tulee nähdyksi pihassa jne...
Maya on 1v sarjassa kerrottiin jo alussa. Jacobin tukka kasvaa pitemmäksi pehkoksi ja nykyisin sillä on jopa nuttura. Miksi naisten tukkaan väkerretäån 1-2 hassua sarvea,pesää päälaelle?
Uusi tiimi uudistaa joidenkin hiustyyliä,vaatetusta. Nicolan hiuksia katselin lienee lisukkeita mutta myöhemmin lyhennetään ja värjätään punaisiksi.
Kuka on Terry?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lachanin teot alkaa vähitellen paljastua ja tapahtumat tiivistyy syyskuun alun jaksoissa. Poliisit löysi metsästä vaate tms mytyn. L meneekin seuraavassa jaksossa itse kaivamaan Terryn esiin maasta aikoen siirtää tämän muualle mutta tulee nähdyksi pihassa jne...
Maya on 1v sarjassa kerrottiin jo alussa. Jacobin tukka kasvaa pitemmäksi pehkoksi ja nykyisin sillä on jopa nuttura. Miksi naisten tukkaan väkerretäån 1-2 hassua sarvea,pesää päälaelle?
Uusi tiimi uudistaa joidenkin hiustyyliä,vaatetusta. Nicolan hiuksia katselin lienee lisukkeita mutta myöhemmin lyhennetään ja värjätään punaisiksi.Kuka on Terry?
Se huijari joka esitti Gerryn Terry-enoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi tiimi uudistaa joidenkin hiustyyliä,vaatetusta. Nicolan hiuksia katselin lienee lisukkeita mutta myöhemmin lyhennetään ja värjätään punaisiksi.Kuka on Terry?
Kiitos, niinpä olikin, olin ihan unohtanut koko hemmon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, niinpä olikin, olin ihan unohtanut koko hemmon.
Sille ei tainnut edes olla omaa nimeä? Terry hän ei siis oikeasti ollut.
Vierailija kirjoitti:
Uusi tiimi uudistaa joidenkin hiustyyliä,vaatetusta. Nicolan hiuksia katselin lienee lisukkeita mutta myöhemmin lyhennetään ja värjätään punaisiksi.
En ole yleensä kiinnostunut juonipaljastuksista. Mutta tuo että kaivaa ruumiin ylös maasta... Näytetäänkö katsojille se ruumis, joka on varmaan jo vähintään osittain mädäntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on yks hailee nuo Leannan ja Mayan keskinäiset kiistat. Sivuhahmoja molemmat.
Eihän Maya ole enää sivuhahmo. Eikös hänestä tule aika tärkeäkin osa Jacobin tarinaa tässä... pikku hiljaa?
Leanna todisti Mayan sanomiset todeksi juurikin niillä nettikirjoituksillaan tai printeillään.
Että mua on alkanut ärsyttää Jaken ilme, kun hänellä on kurjaa, laitetaan kulmakarvat näin. Sitten se sama ilme on kaikissa kohtauksissa. :(
Jos Maya onkin nykyään päähahmo, hän on ollut sitä niin vähän aikaa, että vielä ei liikuta hänen ja tytärpuolensa välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on yks hailee nuo Leannan ja Mayan keskinäiset kiistat. Sivuhahmoja molemmat.
Eihän Maya ole enää sivuhahmo. Eikös hänestä tule aika tärkeäkin osa Jacobin tarinaa tässä... pikku hiljaa?
Leanna todisti Mayan sanomiset todeksi juurikin niillä nettikirjoituksillaan tai printeillään.
Että mua on alkanut ärsyttää Jaken ilme, kun hänellä on kurjaa, laitetaan kulmakarvat näin. Sitten se sama ilme on kaikissa kohtauksissa. :(
Jos Maya onkin nykyään päähahmo, hän on ollut sitä niin vähän aikaa, että vielä ei liikuta hänen ja tytärpuolensa välit.
No antaahan tuo kuvio vähän taustaa ja luonnetta tälle henkilölle. Ärsyttää hahmot, jotka tupsahtavat ihan tyhjästä ilman menneisyyttä kuten esim Joe, Jessie ja Matt (juu, on menneisyys Hannahina, mutta tästä välielämästä ei puhuta yhtään mitään).
Tuo Lachlanin hidastempoinen juonikuvio alkaa tosiaan jo kyllästyttää... Paljastuisi jo!
Tiedän, ettei tää saa hirveesti puoltoa, mutta....
Tän päivän jaksossa Lachlan kävi Priyaa uhkailemaan siinä auton luona. Mykistetään puhe ja pidetään se lähestyminen.. Oijoi, että sukat pyöri jalassa. Lachlan oli hetken kuuma. Kasvoistaan ja ne hartiat!
Yleensä siinä tyypissä ärsyttää se suun nykiminen ja suipistelu. Nuorihan tuo on vielä, että oppii varmasti hallitsemaan suunsa paremmin myöhemmin, jos näyttely on hänen juttunsa tulevaisuudessa.
N19
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lachlanin hidastempoinen juonikuvio alkaa tosiaan jo kyllästyttää... Paljastuisi jo!
Niin huonoja taas kerran nuo Emmerdalen poliisit. Palopaikalla on viimeksi nähty nuori mies jolla on nuorisovankilataustaa yms. selkkausta poliisin kanssa. Oliskohan se syyllinen? No, ei varmaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi tiimi uudistaa joidenkin hiustyyliä,vaatetusta. Nicolan hiuksia katselin lienee lisukkeita mutta myöhemmin lyhennetään ja värjätään punaisiksi.En ole yleensä kiinnostunut juonipaljastuksista. Mutta tuo että kaivaa ruumiin ylös maasta... Näytetäänkö katsojille se ruumis, joka on varmaan jo vähintään osittain mädäntynyt?
Tottakai näytetään. Se Terryn näyttelijä on oikeasti pistetty maahan, ja nyt kaivetaan puolimätänä ylös ;)
Vai että sai Rodney jonkun halvauksen. Ei se Nicola ihan aiheetta sitten pelännyt että Rodney kuolisi Thaimaassa...
Kyllä junnaa nyt juoni paikallaan, kaunareissakin tapahtuu enemmän. Montako ihmistä tuo Laclan on jo tappanut ja Bria on varmaan seuraava?
Vierailija kirjoitti:
Vai että sai Rodney jonkun halvauksen. Ei se Nicola ihan aiheetta sitten pelännyt että Rodney kuolisi Thaimaassa...
Olisko välttämättä saanut, kun olis siellä saanut auvoista elämää elää rakkaansa kanssa.
Nythän kohtaus tuli Nicolan ja Bernicen puuttumisen takia. Kyllä sitä vähemmästäkin sieppaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä junnaa nyt juoni paikallaan, kaunareissakin tapahtuu enemmän. Montako ihmistä tuo Laclan on jo tappanut ja Bria on varmaan seuraava?
Lachlan on tappanut neljä ihmistä. Äitinsä, isoisänsä, Gerryn ja Terryn. Rebeccasta kun ei vielä ole tietoa.
Priya ihan syystäkin pelkää Lachlania. Gerryn tappoi pienemmästä puuttumisesta.
Vierailija kirjoitti:
“It's better to burn out than to fade away" vai miten se meni... mieluummin kuolla onnellisena kuin kituen elää.
Nicola ja Bernice olivat aivan mahdottomia. Rodney on aikuinen mies ja päättää itse elämänsä. Olispahan kuollut ainakin onnellisena siellä Thaimaassa rakkaansa kanssa.
Oon mä tätä Rodney ja Misty kuvioon miettinyt. En niinkään ikäero tai hippi touhuja ihmetellyt, vaan sitä, ettei aikuiset ihmiset osaa naida hiljaa. Nicola on asiasta puhunut, myös Jimmy, lapsetkin huomautelleet aiheesta. Mutta heidän rakkautensa on iloista, puhdasta ja aitoa. Hiljempaa voi silti olla.
Sitten vielä Rodney sanoi, että Nicola pelkäs, että menettää ilmaisen lastenvahdin. Kyllä, siitähän oli myös kyse.. MUTTA Rodney ja Misty asuivat siellä ilmaiseksi! Kuinka kukaan kehtaa ja vielä sitten narista päälle, että käytetään ilmaisena lastenvahtina.
Olisi vaan päästänyt isänsä menemään. Yksi huone omaan käyttöön, myös rahaa enemmän.
Se Nicolan ja Jimmyn asunnon alakerta on ihan älyttömän pieni, että miten yläkertaan voi mahtua useita makkareita. Lapsiakin on kolme, heillä nyt varmaan ei ole omia huoneita. Päämakkari ja sitten se kutuluola ja yksi kaksi huonetta lapsille + kylppäri. Isompi yläkerta tulee väkisinkin.