Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43771)

Vierailija
3001/43771 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt Vauva aiheiseen!

Sebastiania nähdään tulevissa syyskuun ja lokakuun jaksoissa useita kertoja.

Mutta kumpaakaan Sebin vanhemmista ei ole viime aikoina näkynyt.

Vierailija
3002/43771 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Leannan ja Jacobin luvattomia huviautoiluja siis kaksi? Yksi Rossin autolla ja yksi Joen? Ihme, että Jacob avautui Mayalle vain siitä Rossin auton tapauksesta. Luulisi Jacobin olevan enemmän katkera Leannalle siitä Joen auton viemisestä, koska silloin Jacob joutui yksin autonpesuhommiin Leannan tylysti kieltäytyessä. Rossin auton viemisestä ei tainnut tulla mitään seurauksia teineille itselleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/43771 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että seinään jäi ”Lachlan is a ki”. Tulkitaankohan tuo sitten vain ”Lachlan is a kid”?

Vierailija
3004/43771 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Leannan ja Jacobin luvattomia huviautoiluja siis kaksi? Yksi Rossin autolla ja yksi Joen? Ihme, että Jacob avautui Mayalle vain siitä Rossin auton tapauksesta. Luulisi Jacobin olevan enemmän katkera Leannalle siitä Joen auton viemisestä, koska silloin Jacob joutui yksin autonpesuhommiin Leannan tylysti kieltäytyessä. Rossin auton viemisestä ei tainnut tulla mitään seurauksia teineille itselleen?

Mä olin jo kokonaan unohtanut sen Rossin auton viemisen ja olin että häh, eikö se ollut Joen auto :)

Vierailija
3005/43771 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että seinään jäi ”Lachlan is a ki”. Tulkitaankohan tuo sitten vain ”Lachlan is a kid”?

Ihan naurettavaa jo tuo kuinka Lachlan on jonkun nurkan takana vaanimassa milloin ketäkin: Sam, Lydia, Priya...

Vierailija
3006/43771 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jo kokonaan unohtanut sen Rossin auton viemisen ja olin että häh, eikö se ollut Joen auto :)

Samoin! Ihmettelin että Rossin autoksiko se sitä Joen autoa luuli.

Vierailija
3007/43771 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rebecca nyt kuollut, vai mikä on tilanne?

Ärsyttää, kun Laclanin osalta juonta vaan venytetään ja venytetään, mutta niinhän se oli Emmankin kanssa. 

Vierailija
3008/43771 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun Laclanin osalta juonta vaan venytetään ja venytetään, mutta niinhän se oli Emmankin kanssa. 

Mua ärsyttää kun kukaan ei koskaan yllätä Lachlania pahanteossa, vaikka Lachlan liikuskelee jatkuvasti paikoissa joissa hänen ei kuuluisi olla.

Vierailija
3009/43771 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa jo tuo kuinka Lachlan on jonkun nurkan takana vaanimassa milloin ketäkin: Sam, Lydia, Priya...

Nyt en muista, milloin Lachlan on Samia ja Lydiaa vaaninut ja miksi?

Vierailija
3010/43771 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojille ei ole tähän mennessä suoraan kerrottu tilannetta. Lachlan on väärentänyt Rebeccalta itselleen tekstiviestin, jonka mukaan hän ei enää palaa.

Vierailija
3011/43771 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yks hailee nuo Leannan ja Mayan keskinäiset kiistat. Sivuhahmoja molemmat.

Vierailija
3012/43771 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en muista, milloin Lachlan on Samia ja Lydiaa vaaninut ja miksi?

Sam ja Lydia etsi metsästä sitä karannutta koiraa ja päätyi tuolle mökille.

Vierailija
3013/43771 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on yks hailee nuo Leannan ja Mayan keskinäiset kiistat. Sivuhahmoja molemmat.

Eihän Maya ole enää sivuhahmo. Eikös hänestä tule aika tärkeäkin osa Jacobin tarinaa tässä... pikku hiljaa?

Leanna todisti Mayan sanomiset todeksi juurikin niillä nettikirjoituksillaan tai printeillään.

Että mua on alkanut ärsyttää Jaken ilme, kun hänellä on kurjaa, laitetaan kulmakarvat näin. Sitten se sama ilme on kaikissa kohtauksissa. :(

Vierailija
3014/43771 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ottaa päähän tää vetkuttelu ihan täysillä! Nyt ei ole Rebeccaa enää näytetty hetkeen. Miten se voi olla enää hengissä? Missä Lachlan sitä pitää? Vai luuleeko poikakin, että Rebecca on jo kuollut, kun puhui Sebillekin jo menneessä muodossa?

Oltaisko jo lähellä loppua, kun Priya näki sen kirjoituksen ja nyt metsämökki paloi? menin kyllä itseni spoilaamaan vahingossa ja katsoin youtubesta pätkän... jospa se nähtäis jo tällä viikolla. Siinä oli jo kaikki ilmi.

Vierailija
3015/43771 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ottaa päähän tää vetkuttelu ihan täysillä! Nyt ei ole Rebeccaa enää näytetty hetkeen. Miten se voi olla enää hengissä? Missä Lachlan sitä pitää? Vai luuleeko poikakin, että Rebecca on jo kuollut, kun puhui Sebillekin jo menneessä muodossa?

Oltaisko jo lähellä loppua, kun Priya näki sen kirjoituksen ja nyt metsämökki paloi? menin kyllä itseni spoilaamaan vahingossa ja katsoin youtubesta pätkän... jospa se nähtäis jo tällä viikolla. Siinä oli jo kaikki ilmi.

Toivottavasti tosiaan tulee kaikki ilmi jo tällä viikolla!

Vierailija
3016/43771 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu muuten että Lachlan ei tiedä Priyan nähneen sen tekstin ja olevan epäileväinen! Muuten saattaisi Lachlan jo vaania Priyaakin kiven kanssa...

Vierailija
3017/43771 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacu jää kiikkiin ja Rebecca pelastuu, muttei vielä kohtakaan.

Venytetty juoni:(

Vierailija
3018/43771 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Maya ole enää sivuhahmo. Eikös hänestä tule aika tärkeäkin osa Jacobin tarinaa tässä... pikku hiljaa?

Leanna todisti Mayan sanomiset todeksi juurikin niillä nettikirjoituksillaan tai printeillään.

Että mua on alkanut ärsyttää Jaken ilme, kun hänellä on kurjaa, laitetaan kulmakarvat näin. Sitten se sama ilme on kaikissa kohtauksissa. :(

Minua on tämä ärsyttänyt jo kauan. Olen tähänkin ketjuun siitä jossain vaiheessa kirjoittanut. Kun tuo poika ei vain osaa hymyillä vaan aina on tuo irvistys naamalla. 

Vierailija
3019/43771 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Joka päivä hiippailee tuolla metsikössä ja tulee kotiin uuden selityksen kanssa. Eikö tuo Bellekään muka huomaa, kun jätkä pyörii hikisenä, kuraisilla kengillä, bensan hajuisena ja silmät pyörii koko ajan vainoharhaisena päässä. 

Vierailija
3020/43771 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lachanin teot alkaa vähitellen paljastua ja tapahtumat tiivistyy syyskuun alun jaksoissa. Poliisit löysi metsästä vaate tms mytyn. L meneekin seuraavassa jaksossa itse kaivamaan Terryn esiin maasta aikoen siirtää tämän muualle mutta tulee nähdyksi pihassa jne...

Maya on 1v sarjassa kerrottiin jo alussa. Jacobin tukka kasvaa pitemmäksi pehkoksi ja nykyisin sillä on jopa nuttura. Miksi naisten tukkaan väkerretäån 1-2 hassua sarvea,pesää päälaelle?

Uusi tiimi uudistaa joidenkin hiustyyliä,vaatetusta. Nicolan hiuksia katselin lienee lisukkeita mutta myöhemmin lyhennetään ja värjätään punaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän