Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43767)
Heh,harva ED on 20v jäänyt. Ainakaan nuoret näyttelijät. Googlaa itse niin saat heti tietää. Katsomalla joutuu odottamaan..
Vierailija kirjoitti:
Poistuuko Rebecca sarjasta, tietääkö kukaan?
Tulee poistumaan Rossin kanssa.
Lachlanin kiinnijääminen lopulta on parempi tarina kuvauksineen ja hahmoineen kuin lokakuun perinteinen tapahtuma mikä jää laimeaksi. Joulunaikakin 2018 on lattea.
Ennen Robron häitä syyskuun alussa Grace syntyy,kuolee ja Rebecca pääsee vapaaksi.
Sebastiania näyttelevä vauvaa nähdään n1v asti. Ei vauvojen kasvua,kehitystä ole saippuoissa aikaisemmin näytetty näin paljon ja tämän 19pv ikäisenä kuvaukset aloittanutta somaa aarretta on ollut kiinnostavaa seurata.
Vierailija kirjoitti:
Lachlanin kiinnijääminen lopulta on parempi tarina kuvauksineen ja hahmoineen kuin lokakuun perinteinen tapahtuma mikä jää laimeaksi. Joulunaikakin 2018 on lattea.
Ennen Robron häitä syyskuun alussa Grace syntyy,kuolee ja Rebecca pääsee vapaaksi.
Sebastiania näyttelevä vauvaa nähdään n1v asti. Ei vauvojen kasvua,kehitystä ole saippuoissa aikaisemmin näytetty näin paljon ja tämän 19pv ikäisenä kuvaukset aloittanutta somaa aarretta on ollut kiinnostavaa seurata.
Tarkoititko Chastityn ja Paddyn Margaret vauvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastiania näyttelevä vauvaa nähdään n1v asti. Ei vauvojen kasvua,kehitystä ole saippuoissa aikaisemmin näytetty näin paljon ja tämän 19pv ikäisenä kuvaukset aloittanutta somaa aarretta on ollut kiinnostavaa seurata.Tarkoititko Chastityn ja Paddyn Margaret vauvaa
Eikös sitä sikiötä ole sanottu nimellä Margarita?
O-ou, onkohan Ross kohta taas addikti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastiania näyttelevä vauvaa nähdään n1v asti. Ei vauvojen kasvua,kehitystä ole saippuoissa aikaisemmin näytetty näin paljon ja tämän 19pv ikäisenä kuvaukset aloittanutta somaa aarretta on ollut kiinnostavaa seurata.Tarkoititko Chastityn ja Paddyn Margaret vauvaa
Eikös sitä sikiötä ole sanottu nimellä Margarita?
Juonipaljastuksissa (seiska) oli ainakin, että lapsi saa olikohan juuri tuon Grace nimen.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea käsittää, miksi sarjoissa hössötetään niin paljon, jos on mikä tahansa sairausjuttu, vaikka nyt ihosyöpäepäily. Mietitään, miten kertoa jollekin ettei vai hajoa, valehdellaan ja suunnitellaan melkein jo hautajaisiakin...
Oikeassa elämässä ihmiset tietää, et a) epäily on vasta epäily) b) vaikka olisikin syöpä, hoito on ensiluokkaista ja paranemisennuste on nykyisin todella iso. Noh, draamaa tietty vain lisää, mutta silti ärsyttää.
Niinpä. Pakko pistää suhde ihan poikkikin, varmuuden vuoksi :O No, draamaa!
Mitenhän Joe selittää mustelmansa ja ruhjeensa Debbielle ja Sarahille? Ja miten on nyt jo noin pirteä, vaikka oli lähellä kuolemaa, niin annettiin ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Joe selittää mustelmansa ja ruhjeensa Debbielle ja Sarahille? Ja miten on nyt jo noin pirteä, vaikka oli lähellä kuolemaa, niin annettiin ymmärtää?
Kun kerran Priyakin päätteli asian Grahamin lähdön perusteella, ehkä Debbie ja Sarahkin päättelevät?
Mä olin jotekin innoissani tuosta, että Joe palkkaa Priyan Kartanolle.
Samalla kuitenkin mietin, että Nicola on vähän taas unohdettu. Hän olisi ollut paras bulldogi Joen hommiin. Sen omatunto kestäis pienet laittomuudetkin.
Nicola toi kakkuja ja kamoja sinne Robronin kihlajaisiin. Oli taas ihanan täynnä energiaa ja puhtia.
Mun mielestä Priya ja Joe olisivat hyvä pari.
Toi on niin huvittavaa: kuunnellaan kun jotkut puhuu luottamuksellisesti ja lähdetään kesken, eikä kuulla miten juttu yleensä jatkuu eri sävyyn lopussa! Oikeassa elämässä minä kyllä todellakin jäisin kuuntelemaan loppuun asti, utelias kun olen ;)
Miten muut ymmärrärsi oliko lapset siellä metsässä Rebeccan lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Olispa mahtava juttu jos näin! Muuten taitais olla viimeiset hetken käsillä Rebecalla...
Minä en ihan ymmärtänyt, miksi Joe palkkasi Priyan Grahamin paikalle. Olen käsittänyt, että Graham on ollut auton kuljettaja ja "henkivartija" eikä mikään sihteeri.
Ja tuo Amelian kuvio ei vain aukea. Mikä ihme siinä on, että joku random-kaveri on yhtäkkiä elämää suurempi ja perhe ja järki voidaan noin vain heivata menemään. Juu, jotain tukholma-syndroomaa yritetään kuvata, mutta menee kyllä vähän överiksi, kun tuollainen vihainen mököttävä teini piti saman ikäistä tyttöä vankinaan ja muka saa noin manipuloitua, että toinen viikkokausia itkee perään ja on valmis lähtemään kotoaan (missä kaikki on ihan hyvin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa mahtava juttu jos näin! Muuten taitais olla viimeiset hetken käsillä Rebecalla...
Rebecca pelastuu myöhemmin ja jää henkiin:)
Ihana tää kahden perheen telttailu. :) Enpä ole ennen ajatellutkaan, että siellä kasvaa tuommoinen kunnon porukka uutta sukupolvea kylään. Kun sitten 20 vuoden päästä pohditaan Aprilin ja Arthurin parisuhdetta (eihän ne nyt olleet mitään sukua toisilleen? Kun ekana kirjotin Keith tuohon ja muistin, että taitaa olla Aprilin eno?)
Mullekin jäi fiilis, että ne muksujen kuulemat henget olivat Rebeccan huutoa. Näytti siltä, että Rebecca on sen verran nääntynyt, että pääsis livahtamaan ketjuistaan pois. Soon come.
Vierailija kirjoitti:
Ihana tää kahden perheen telttailu. :) Enpä ole ennen ajatellutkaan, että siellä kasvaa tuommoinen kunnon porukka uutta sukupolvea kylään. Kun sitten 20 vuoden päästä pohditaan Aprilin ja Arthurin parisuhdetta (eihän ne nyt olleet mitään sukua toisilleen? Kun ekana kirjotin Keith tuohon ja muistin, että taitaa olla Aprilin eno?)
Mullekin jäi fiilis, että ne muksujen kuulemat henget olivat Rebeccan huutoa. Näytti siltä, että Rebecca on sen verran nääntynyt, että pääsis livahtamaan ketjuistaan pois. Soon come.
Zak siellä kakaroita pelotteli.
Poistuuko Rebecca sarjasta, tietääkö kukaan?