Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43767)
Mä en nyt ihan ymmärtänyt tuota lehtihaastattelu-juttua. Tiesikö siis kaikki muut, että Sam oli auttanut Alicea kuolemaan vai mikä kiire kertoa Samsonille?
Ja Lachlan sen kun vaan jatkaa peittelyä. Rebeccan muistikirjahan on ollut lähes koko ajan Lachlanilla niin sehän ne "I did it"-tekstit on sinne tietenkin kirjoittanut. Ja kolari muka Rebeccan syytä, huoh. Ja Robert antaa kaiken mennä läpi sormien...
Olipas uskottavaa tuo Grahamin kännääminen..
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ihan ymmärtänyt tuota lehtihaastattelu-juttua. Tiesikö siis kaikki muut, että Sam oli auttanut Alicea kuolemaan vai mikä kiire kertoa Samsonille?
Poliisi tutki Alicen kuolemaa ja Samia siitä syytettiin. Sitten Cain tunnusti teon jottei Sam joutuisi linnaan. Eli kyllä kai koko kylä tietää?
Nytkö oli Samsonin vuoro muuttua angstiteiniksi?
Vierailija kirjoitti:
Onpas Samson omatoiminen poika. Tuosta vaan hääräilee muistojuttuja äidilleen. :)
Mikä Grahamin tarina on, miksi hänellä on sama muistopäivä kuin Dingleilläkin Alice kuolema? Eihän Graham voi olla esim Alicen isä?
Yritin muistella Alicen tarinaa, mutta tuli vaan Emily mieleen. Hänhän asui kiukkusen isänsä kanssa maatilalla ja teki hulluna kotitöitä ja oli niin arka. Sitten Butch tuli ja pelasti Emilyn.
Alicen kuolema oli eutanasia, jotenkin mielenkiintoista, että se taas nostettiin esille tuossa tarinassa. Ei ole kovin montaa kertaa huulilla ollut sen tapahtuneen jälkeen, jos ollenkaan.
Grahamin vaimon ja Alicen kuolemat ovat kaksi ihan erillistä tapahtumaa (kuten varmaan olet jo uudemmista jaksoista huomannut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tutki Alicen kuolemaa ja Samia siitä syytettiin. Sitten Cain tunnusti teon jottei Sam joutuisi linnaan. Eli kyllä kai koko kylä tietää?
Muistelen että Cain otti syyt niskoilleen mutta ei kai se koskaan lusimaan mennyt? Liittyikö siihen aikaan kun Cain oli pidemmän aikaa poissa sarjasta, jollain pakomatkalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen että Cain otti syyt niskoilleen mutta ei kai se koskaan lusimaan mennyt? Liittyikö siihen aikaan kun Cain oli pidemmän aikaa poissa sarjasta, jollain pakomatkalla?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cain_Dingle
"Cain tells the police that he killed Alice so Samson will not lose both parents and his family forgive him (including Debbie), and Sadie bails him out."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dinglet tietää, mutta että koko kylä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Samson omatoiminen poika. Tuosta vaan hääräilee muistojuttuja äidilleen. :)
Mikä Grahamin tarina on, miksi hänellä on sama muistopäivä kuin Dingleilläkin Alice kuolema? Eihän Graham voi olla esim Alicen isä?
Yritin muistella Alicen tarinaa, mutta tuli vaan Emily mieleen. Hänhän asui kiukkusen isänsä kanssa maatilalla ja teki hulluna kotitöitä ja oli niin arka. Sitten Butch tuli ja pelasti Emilyn.
Alicen kuolema oli eutanasia, jotenkin mielenkiintoista, että se taas nostettiin esille tuossa tarinassa. Ei ole kovin montaa kertaa huulilla ollut sen tapahtuneen jälkeen, jos ollenkaan.
Grahamin vaimon ja Alicen kuolemat ovat kaksi ihan erillistä tapahtumaa (kuten varmaan olet jo uudemmista jaksoista huomannut).
Juu, kiitos. Olinkin tulossa oikaisemaan omia juttujani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dinglet tietää, mutta että koko kylä?
Mikäpä siinä kylässä olisi koskaan pysynyt salaisuutena:
"Sam got morphine from Eli Dingle and gave Alice an overdose, ending her life.
The police got involved when Louise Appleton's police boyfriend, Martin, heard Ashley Thomas tell Diane Sugden that he thought Sam had helped Alice die."
vähäpätöinen spoilaus: Frank Clayton miksi tämä puiseva hahmo jonka nimeä en edes vaivaudu muistamaan edes tuotiin sarjaan,Oliko 3v sitten? Piti saada turhille tytöille isä,syy suhde tiedetään.Hyvä uutinen, että hän poistuu sarjasta,milloin tyttäret. ja Megan myös. Gaynor F itse ilmoitti jo ajat sitten.
Outoa....Lydia vaan touhottaa siivoamaan menosta, vaikka kinkkaa keppien kanssa.
Bails juttu on tainnut jo loppua? Poliisi sai 30v tuomion.! Piti kaivaa vastenmielinen vanha suhde juoni jotta saavat Charityn+ Veen esille. Sarjassa on miesvihaa. 3 naistuottajaa aloitti kesällä 2018 ja toksinen feminismi lisääntyy. Uusia ei näyttelijän koulutusta omaavia otetaan esim matty. Sukupuolen hämmennys,seksi,rotu,fetissi. Tumma tukka ja parta ei enää riitä vaan otetaan tummia iholtaan. Raiskausjutut jatkuu. huokaus.
Minun on vaikea käsittää, miksi sarjoissa hössötetään niin paljon, jos on mikä tahansa sairausjuttu, vaikka nyt ihosyöpäepäily. Mietitään, miten kertoa jollekin ettei vai hajoa, valehdellaan ja suunnitellaan melkein jo hautajaisiakin...
Oikeassa elämässä ihmiset tietää, et a) epäily on vasta epäily) b) vaikka olisikin syöpä, hoito on ensiluokkaista ja paranemisennuste on nykyisin todella iso. Noh, draamaa tietty vain lisää, mutta silti ärsyttää.
Oi, nyt olikin namumpi poliisimies näkyvillä :D
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea käsittää, miksi sarjoissa hössötetään niin paljon, jos on mikä tahansa sairausjuttu, vaikka nyt ihosyöpäepäily. Mietitään, miten kertoa jollekin ettei vai hajoa, valehdellaan ja suunnitellaan melkein jo hautajaisiakin...
Oikeassa elämässä ihmiset tietää, et a) epäily on vasta epäily) b) vaikka olisikin syöpä, hoito on ensiluokkaista ja paranemisennuste on nykyisin todella iso. Noh, draamaa tietty vain lisää, mutta silti ärsyttää.
Siksi tietysti että saadaan enemmän draamaa :D mutta joo, tosi elämässä ihmiset reagoi hyvinkin eri tavoilla ja etukäteen ei välttämättä tiedä, miten itse käyttäytyisi vakavan sairauden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kammottaa että itselläni on just samanlainen luomi kuin Lydialla melko tismalleen samassa paikkaa nilkassa (ilmestyi viime talvella) ja ajatuskin siitä että pitäisi mennä lääkärille näyttämään on yhtä aikaa kauhea ja jotenkin naurettava. Eihän siinä nyt mitään voi olla. Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi tietysti että saadaan enemmän draamaa :D mutta joo, tosi elämässä ihmiset reagoi hyvinkin eri tavoilla ja etukäteen ei välttämättä tiedä, miten itse käyttäytyisi vakavan sairauden edessä.
No minulla, joka siis kirjoitin sen edellisen, on itsellä ollut syöpäepäily vatsassa. Totta että ihmiset reagoi hyvin erilailla ja yllättävilläkin tavoilla. Itse reagoin kuten olin kuvitellutkin eli en surrut etukäteen hetken vertaa. Ajattelin, että kuuntelen ensin "tuomion", sitten vasta annan sijaa eri vaihtoehtojen pohdinnalle ja suremiseenkin. Onneksi ei sitten ollut syöpää. Mutta järki-ihmisenä minusta olisi ollut täysin järjetöntä käyttää paukkuja kauhisteluun. Surraan sitten kun on surun aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kammottaa että itselläni on just samanlainen luomi kuin Lydialla melko tismalleen samassa paikkaa nilkassa (ilmestyi viime talvella) ja ajatuskin siitä että pitäisi mennä lääkärille näyttämään on yhtä aikaa kauhea ja jotenkin naurettava. Eihän siinä nyt mitään voi olla. Eihän?
Todennäköisesti ei ole vakavaa, mutta toisaalta voi ollakin. Eikös se ole järkevintä hoitaa alta pois, ennenkuin kenties kasvaa, laajenee ja leviää? Tuollaiset pikku luomisyövät on yleensä kai helpoimmasta päästä, kannattaa hoidattaa mahdollisimman pian niin kohta et edes muista koko asiaa.
Eli lääkäriin, tsemppiä!
Käsittämätöntä, että joku menee kännissä olevan kyytiin. Miksi ihmeessä Grahamin vaimo meni? Ei mitään teinejä kuitenkaan enää, luulisi harkintakykyä olevan...