Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43766)

Vierailija
2821/43766 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rishin naislääkäri Manpreet nähdään sarjassa vielä.

Davidilla on haaremi exiä,joita joiden välillä hyppii. Leyla,Pria,Tracy ja nyt viimeisin uusi ihastus Maya ja heidän juttunsa kestää vuoden huhhuh ja Jacob pyörii ympärillä.

David hahmo ja sen amatööritason esittäjän voisi pistää jo pihalle muijineen. Eilessä jaksossa Britti ajassa siis kerrottiin että Debbie lähtee Skotlantiin Lisan omistamaan!?, autokorjaamoon töihin näyttelijän äitiysloman ajaksi,3.lapsi jo,Debbie ollut taustalla odotusajan,helpolla rahnaa taas.

Vierailija
2822/43766 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Davidilla on haaremi exiä,joita joiden välillä hyppii. Leyla,Pria,Tracy ja nyt viimeisin uusi ihastus Maya ja heidän juttunsa kestää vuoden huhhuh ja Jacob pyörii ympärillä.

David hahmo ja sen amatööritason esittäjän voisi pistää jo pihalle muijineen. Eilessä jaksossa Britti ajassa siis kerrottiin että Debbie lähtee Skotlantiin Lisan omistamaan!?, autokorjaamoon töihin näyttelijän äitiysloman ajaksi,3.lapsi jo,Debbie ollut taustalla odotusajan,helpolla rahnaa taas.

Jossain vaiheessa ihmettelin, että miksei Lisa tehnyt koskaan vuoroja Debbien autokorjaamolla, kun siellä oli pulaa työntekijöistä ja Dingleillä rahapula.

Mä kun alottelin sarjaa kattelemaan silloin ysärin lopussa, niin Lisa oli kylän automekaanikko. En muista mitä sitten tapahtui.. Tuskin siellä karkkitehtaan pakkaamossa niin älyttömiä summia saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/43766 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nyt aloittaisit sen oman ketjun brittiajassa kulkevalle Emmerdalle?

2824/43766 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ärsyttää toi Lachlan-juttu. Ihmettelen suuresti mikä motiivi sillä on kidnapata oma tätinsä jonnekkin in the middle of nowhere. Ja sitten vaan koko ajan yrittää viedä huomiota pois itsestään että kukaan ei epäilisi sitä siitä häkämyrkytyksestä. Harmittaa niin paljon Livin puolesta että se joutui tekemään näennäisen sovinnon Lachlanin kanssa, vaikka se saattaa sisimmässään tietää mihin kauheuksiin Lachlan on pystynyt ja mitä se vielä saattaa tehdä.

Vierailija
2825/43766 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Mattyn näyttelijä vasta huonosti näyttelee, on kuin pikkukylän kesäteatterista.

Vierailija
2826/43766 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

verenaglide kirjoitti:

Että mua ärsyttää toi Lachlan-juttu. Ihmettelen suuresti mikä motiivi sillä on kidnapata oma tätinsä jonnekkin in the middle of nowhere. Ja sitten vaan koko ajan yrittää viedä huomiota pois itsestään että kukaan ei epäilisi sitä siitä häkämyrkytyksestä. Harmittaa niin paljon Livin puolesta että se joutui tekemään näennäisen sovinnon Lachlanin kanssa, vaikka se saattaa sisimmässään tietää mihin kauheuksiin Lachlan on pystynyt ja mitä se vielä saattaa tehdä.

Minua ärsyttää taas tuo ikuinen elokuva/tv-ohjelmaklisee, jossa joku kohtaa murhaajan/varkaan/pettäjän tms. Normaali reaktiohan tuossa tilanteessa viattomalla olisi oikeasti kysellä ja ihmetellä, mitä toinen puhuu ja mistä hän on saanut tuollaista päähänsä ja sitten selvitetään asia ja siinä se. Mutta ei, näiden pitää lähteä venkoilemaan, syyttelemään, uhkailemaan ja kyselemään kettuillen "oletko varma, voi reppana, taidat olla vähän sekaisin, minä voin pilata sinun elämäsi, jos jatkat tätä". Juu ymmärrän, että haetaan muka jotain psykologista ylivaltaa yrittämällä tehdä toisesta hullu, mutta tuollainen venkoilu  ja uhkailu ensireaktiona vain paljastaa, että henkilö oli oikeassa. Vilpitön ihminen yrittää selvittää, mistä häntä edes syytetään. 

Vierailija
2827/43766 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tappoiko Laclan nyt sen Rebackan vai ei? Ja keneltä ne viestit tulevat Lachlanin puhelimeen? Ei ilmeisesti Liviltä tulleetkaan vai?

Siis onko Lachlan saanut lisää viestejä? Miten mä taas oon missannut ne?

Ei ole saanut nyt tämän kaasutapauksen jälkeen lisää viestejä, mutta sen Gerryn "sedän" tappamisen jälkeen sai vielä viestejä. Oliko se siis Liv ja jos oli, miksi Liv niitä lähetteli? 

Vierailija
2828/43766 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuvittelee näköjään että yksi henkilö kirjoittaa hänen mielestään "spoilereita". Näin ei ole. Hah hah. Jos haluatte olla tietämättömiä mistään niin lopettakaa itse sivujen kurkkiminen. Olette varmaan myös niitä jotka vatvovat jakson tapahtumia ja/tai kyselette kärsimättöminä aina mitä tapahtuu seuraavaksi.

Täällä on muistaakseni mainittu Lisan kuolemasta luonnollisesti sairauteen ja kerrottu Chasin ja Debbien näyttelijöiden äitiyslomista. Em. eivät ole juoni paljastuksia.

Eikä ketään kiinnosta kirjoitella pelkkiä tuotannon tai lehdistön spoilereita joita spekuloiva lehdistö syöttää klikkejä kalastellen ja sisältö?? merkkejä täynnä.

Onhan jo olemassa vuosia vanha spoiler ketju tässä lehdessä,joka löytyy Google haulla. Ei sinne kukaan viitsi kirjoittaa. Tuottaja vaihdos tapahtui vuosi sitten ja se näkyy lisääntyneenä feministisenä otteena mieshahmoja kohtaan ja hahmo aineksen ja juonien huonontumisena osana agendaa. Saa nähdä tuleeko sarjasta katsomis kelvotonta koska merkkejä on ollut.

Vierailija
2829/43766 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melko pitkn katsomatta Emmerdalea, nyt taad jonkin aikaa olen seurannut. Kenet Adam on murhannut? :o Victoria ja Adam olivat siis ilmeisesti edelleen yhdessä Adamin pakoon asti? Jossain vaiheessa taisivat yrittää lasta, olivstko vielä yrittämässä ennen pakoa vai miten siinä kävi?

Kiitos, jos joku viitsisi vastailla :) Googlestakin toki varmaan tietoja löytyisi.

Vierailija
2830/43766 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moira työnsi Emma Bartonin alas sillalta kuolemaan syksyllä 2017,oli kuka sen teki juoni, ja antoi poikansa Adamin joutua oikeuteen ja vangituksi. Adam pakeni vankiautosta tammikuun alussa 2018 Cain,Aaronin ym avustuksella ja lähti ulkomaille. Victoria ei vielä tiedä että Adam on syytön ja asia tulee pian esille ja Vic on vihainen.

Adamilla ei ollut uimareita joten eivät saaneet lapsia.

Vierailija
2831/43766 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin melko pitkn katsomatta Emmerdalea, nyt taad jonkin aikaa olen seurannut. Kenet Adam on murhannut? :o Victoria ja Adam olivat siis ilmeisesti edelleen yhdessä Adamin pakoon asti? Jossain vaiheessa taisivat yrittää lasta, olivstko vielä yrittämässä ennen pakoa vai miten siinä kävi?

Kiitos, jos joku viitsisi vastailla :) Googlestakin toki varmaan tietoja löytyisi.

Ihan samaa mietin, että kenet Adam on muka murhannut. Emmerdalewikistä sitten kävin kattomassa, kun jäi vaivaamaan. Niin se oli se Emma Barton, jonka siis listi Moira, mutta Adam otti syyt niskoilleen.

Olivat yhdessä viimeiseen saakka. Tavallaan vieläkin, eihän siinä mitään eroa tms. otettu. Joka olisi ollut reiluinta Victoriaa kohtaan.

Vierailija
2832/43766 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyyppi Ryania näyttelevä nuorimies. 

Tämä Amelian tapaus oli aivan uskomaton - 11v pyörittää koko perhettä ja kaikki pyytelee kilvan anteeksi joka käänteessä. Neidille olisi jo aika tehdä selväksi ettei toi pelleily ja uhma vetele. tarpeeksi aiheuttanut jo härdelliä- Kaikki vain paijaa ja ymmärtää.

Alkaa olla jo aika puuduttavaa katseltavaa koko Emme, jauhaa paikallaan ja ei oikein etene. Boooring.

Vierailija
2833/43766 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matty todella onneton näyttelijä. Teennäisiä kaikki kohtaukset joissa mukana. Miksiköhän tämäkin juonenkäänne piti ympätä tarinaan. Ei oikein uskottava muutenkaan. heikoksi on mennyt hyvä sarja

Vierailija
2834/43766 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isaac on lähes aina kädet nyrkissa ja löi eilen Cainia yllättäen leukaan. Oikea muksija tenava. Veikeä Seb taas kädet ja sormet levällään tarrautuu kauluksiin,kaulaketjuihin,hihansuihin.

Vierailija
2835/43766 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isaac on lähes aina kädet nyrkissa ja löi eilen Cainia yllättäen leukaan. Oikea muksija tenava. Veikeä Seb taas kädet ja sormet levällään tarrautuu kauluksiin,kaulaketjuihin,hihansuihin.

Se oli hauska kohtaus ja hyvin improttu Jeffiltä. Cain alkaa leperrellä ja Isaac mojauttaa poskeen. :D

Sebiin en olekaan vielä "tutustunut".

Itse olen jotenkin ihastuksissani ollut nyt Samsonista. Ainahan tuo on ollut suloinen poika, mutta nyt on iso suloinen poika. Miten Jackillekin jutteli.

Vierailija
2836/43766 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viihdyttäviä ne Ryanin ja Rossin kohtaukset :D

Vierailija
2837/43766 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos Ryan ei jää sarjan vakiohahmoksi. Kiinnostava persoona.

Vierailija
2838/43766 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että Matty ei voinut käyttää Villapakassa pisoaaria. Tarkoittaako siis, että jalkoväli on vielä alkuperäiskunnossaan? Tietääkseni nykyään tehdään transmiehille tekopeniksiä joilla voi virtsata seisaaltaan.

Vierailija
2839/43766 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla heinäkuun lopun tapahtumia 2018. Lachlan täyttää 18v ja saadaan tietoa Rebeccasta.

Eräs pari aikoo avioon. Seb nähdään enemmän jatkossa.

Vierailija
2840/43766 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi jos Ryan ei jää sarjan vakiohahmoksi. Kiinnostava persoona.

Kuka väitti, ettei muka jää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi