Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43761)

Vierailija
2741/43761 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ihmisistä, joille Samson voi kertoa näkemästään, hän kertoo juuri humalaiselle Charitylle :D

Niinpä. :D

Selittelin sitä itelle, että Noahin äiti nyt on sukua ja sattu olemaan ensimmäinen tuttu, jolle sitten avautui tuosta irstaudesta. Niinku teinit ei osaisi pitää suutansa moisesta kiinni, ihan vaan siksi, kun ei niitä kiinnosta. Oliko Samson järkyttynyt, tarviiko terapiaa?

Ihmettelin ensin sitäkin, että miten Samsonin MP3 soitin on voinut jäädä Kartanolle, mutta pikkusen mietinnän jälkeen pääsin perille. ;)

Samson on ollut kivasti esillä tuolleen sukunsa kanssa. Saisi olla enemmän.

Mutta samalla Noahia ei näy enää missään. Ekaksi sekoitin pojat keskenään.

Pojat on jotenkin aika samannäköisiä minusta :)

Noah ja Samson saman näköisiä?

Eihän heissä ole mitään samaa. Onpas ihmisillä surkea kasvomuisti.

Vierailija
2742/43761 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin Megan, niin selittäisin uudelleen ja uudelleen, et pettäminen tapahtui silloin, kun luuli Frankin pettävän. 

Mikä hiton selitys se on, että muistatko kun LUULIN, että petät? Menin sitten itse ekan vastaantulijan kanssa sänkyyn.

Tätä vielä syventää se, että Meganilla oli se raskaustesti. Kyllähän vanha puijari Frank tämmöisen haistoi jo, kun hänen on putket poikki, niin miksi Megan edes epäilee olevansa raskaana.

MUTTA.... mä olen kyllästynyt näihin pettämiskuvioihin, kun ainahan ne menee samalla kaavalla. Helppoa kässäriä, kun vaihdetaan vaan nimet ja eikun taas pettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/43761 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin Megan, niin selittäisin uudelleen ja uudelleen, et pettäminen tapahtui silloin, kun luuli Frankin pettävän. 

Kuitenkin Frank tietää, että pussailua tapahtui viime päivinäkin.

No mä en pussailua niin kamalana pidä, eri asia kuin yhdyntä.

Vierailija
2744/43761 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton selitys se on, että muistatko kun LUULIN, että petät? Menin sitten itse ekan vastaantulijan kanssa sänkyyn.

Tätä vielä syventää se, että Meganilla oli se raskaustesti. Kyllähän vanha puijari Frank tämmöisen haistoi jo, kun hänen on putket poikki, niin miksi Megan edes epäilee olevansa raskaana.

MUTTA.... mä olen kyllästynyt näihin pettämiskuvioihin, kun ainahan ne menee samalla kaavalla. Helppoa kässäriä, kun vaihdetaan vaan nimet ja eikun taas pettämään.

Minusta Meganin olisi pitänyt kertoa Frankille sänkyhypystä HETI kun palasivat yhteen. Onhan se nyt eri asia mennä sänkyyn toisen kanssa, jos luulee et on vapaa.

Tunnen ihmisen, joka on tullut isäksi vasektomian jälkeen. Ei todellakaan ole 100% varma ehkäisykeino sekään.

Vierailija
2745/43761 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ihmisistä, joille Samson voi kertoa näkemästään, hän kertoo juuri humalaiselle Charitylle :D

Niinpä. :D

Selittelin sitä itelle, että Noahin äiti nyt on sukua ja sattu olemaan ensimmäinen tuttu, jolle sitten avautui tuosta irstaudesta. Niinku teinit ei osaisi pitää suutansa moisesta kiinni, ihan vaan siksi, kun ei niitä kiinnosta. Oliko Samson järkyttynyt, tarviiko terapiaa?

Ihmettelin ensin sitäkin, että miten Samsonin MP3 soitin on voinut jäädä Kartanolle, mutta pikkusen mietinnän jälkeen pääsin perille. ;)

Samson on ollut kivasti esillä tuolleen sukunsa kanssa. Saisi olla enemmän.

Mutta samalla Noahia ei näy enää missään. Ekaksi sekoitin pojat keskenään.

Pojat on jotenkin aika samannäköisiä minusta :)

Noah ja Samson saman näköisiä?

Eihän heissä ole mitään samaa. Onpas ihmisillä surkea kasvomuisti.

Onhan samaa, koulupuvut ainakin :D Ja vaaleita molemmat. Samsonilla isompi nenä, mut muuten.

Vierailija
2746/43761 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.digitalspy.com/soaps/emmerdale/a846892/emmerdale-spoilers-e…

Linkin kuvassa näkyy molemmat. Eikä spoilaa tapahtunut jo. Ehkä se on katsojan silmässä. Musta eivät ole kovin samannäköiset.

Vierailija
2747/43761 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan joutava asia, mutta..

Matty ja Faith oli keittiössä, kun Fait alkoi tenttaamaan Mattyn mielenkiinnon kohteista. Otti selvää, onko Matty vegaani vaivaivai... Matty pyysi leivän päälle majoneesia ja kinkkua. Faith siinä jutustellessa sipaisi ensin margariinia ja sitten asetteli tarkoin kinkun viipaleet kummallekin leivälle. Liitti leivät yhteen ja leikkasi kolmioksi. Tarjoili. - Laittamatta sitä majoneesia!!!! Kuitenkin sen purkin nosti muiden muassa pöydälle.

Olen pikkumainen ja silleen höntti. ;) Mutta mua ärsyttää tuommoinen ylikaiken. Päättikö Faith olla tekemättä mitä Matty pyysi? Miksi? Vai onko tällä loppu peleissä mitään väliä, kun ei se näyttelijä kuitenkaan syö sitä leipää Mattynakaan?

Vierailija
2748/43761 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ketjussa kerrottiin, että Lachlan oli teilannut Terry jo.

Mä olen ihmetellyt, että KUKA niitä viestejä Lachlanille lähettelee? Nyt vasta ihmettelin, kun Terry jossain ruumiinvalvojaisissa kuitenkin nähtiin.. Vai onko se Terryn kaksoisolento?

Ei pitäs uskoa palstaspoilauksia ihan noineen vaan.

Vierailija
2749/43761 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin ketjussa kerrottiin, että Lachlan oli teilannut Terry jo.

Mä olen ihmetellyt, että KUKA niitä viestejä Lachlanille lähettelee? Nyt vasta ihmettelin, kun Terry jossain ruumiinvalvojaisissa kuitenkin nähtiin.. Vai onko se Terryn kaksoisolento?

Ei pitäs uskoa palstaspoilauksia ihan noineen vaan.

Minua jäi vaivaamaan että kertoiko kukaan koskaan sille oikealle Terry-enolle että Gerry on kuollut?

Tai äidille, eikö hänkin ollut vielä hengissä?

Vierailija
2750/43761 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terryllä oli tapana käydä syömässä ja muutenkin hyötymässä vieraitten ihmisten hautajaisissa ja niinpä hän sitten oli päättänyt teeskennellä Gerryn enoa ja joutui Lachlanin tielle joka luuli Terryn tietävän murhasta ja kiristävän häntä. Luckylla oli verta hihassaan viime jaksossa joten on jo tappanut Terryn. Tänåån paljastuu että L saakin vielä teksti viestejä joltain jne...

Vierailija
2751/43761 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tekstitykselle. Zach Bellelle: ”Kun aloititte panemisen, kaipasitte aina mun apua.” :D

Vierailija
2752/43761 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin tekstitykselle. Zach Bellelle: ”Kun aloititte panemisen, kaipasitte aina mun apua.” :D

Sama juttu :D

Vierailija
2753/43761 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että Graham ja Meghan päätyvät yhteen. Tosin ilmeisesti eroavat koska Graham pettää. Mistä tuo nainen aina löytää pettureita?

Vierailija
2754/43761 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graham ja ikuinen tuttu pullon henki seuraavaksi. Kartanon perinteinen kesä riehunta..

Vierailija
2755/43761 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin Frank tietää, että pussailua tapahtui viime päivinäkin.

No mä en pussailua niin kamalana pidä, eri asia kuin yhdyntä.

Suakaan ei varmaan haittais jos miehes pussailisi naapurin Pirjon kans?

Vierailija
2756/43761 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pois, spoilaaja.

Vierailija
2757/43761 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meillä ma 24.6.18 esitetyssä jaksossa kun Rebecca syötti Sebastiania kahvilassa nähtiin vauvalla kärsivä ilme. Kuva löytyy Twitteristä haku #TotallyRelate#Emmerdale. YTubesta en ko. kohtaa tänään löytänyt mutta katsoin koko jakson Filmonin sivulta jakso 16.7.2018.

Vierailija
2758/43761 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti silmään että Rhonalla oli eilisessä jaksossa todella huonosti istuvat, lökö farkut. Kellekään ei sovi tuollainen boyfriend-malli. Tai ehkä justjust 16-vuotiaalle huippumallille.

Ihan korosti sitä että Rhona on oikeastaan keski-ikäinen täti ja Pete ja Ross nuoria kundeja.

Vierailija
2759/43761 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana että Graham ja Meghan päätyvät yhteen. Tosin ilmeisesti eroavat koska Graham pettää. Mistä tuo nainen aina löytää pettureita?

Meghan ei ole ite koskaan pettänyt ketään, eikö se jotenkin niin mennyt?

Vierailija
2760/43761 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen meillä ma 24.6.18 esitetyssä jaksossa kun Rebecca syötti Sebastiania kahvilassa nähtiin vauvalla kärsivä ilme. Kuva löytyy Twitteristä haku #TotallyRelate#Emmerdale. YTubesta en ko. kohtaa tänään löytänyt mutta katsoin koko jakson Filmonin sivulta jakso 16.7.2018.

Mitä haluat kertoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan