Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43761)

Vierailija
2701/43761 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muuten Marlonin tytär on? Tuntuu ettei Aprilia ole näkynyt pitkiin aikoihin. Ja Marlon taas on jatkuvasti Villapakassa työvuorossa!

Vierailija
2702/43761 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muuten Marlonin tytär on? Tuntuu ettei Aprilia ole näkynyt pitkiin aikoihin. Ja Marlon taas on jatkuvasti Villapakassa työvuorossa!

Mä en osaa kaivata noita lapsia näkyviin silloin, kun kys. perheellä ei ole omaa esillä olevaa juonikuviota. Marlon tosiaan näytetään silloin tällöin töissä. Aika statistina on ollut nyt. Ei ole Leotakaan näkynyt.

Esim. Vanessa ja Charity on ollut aika paljon framilla Ryan juttujen takia. Kumpikin heiluu siellä ja täällä ja molemmilla on pienet lapset! Eipä ole juuri näkynyt. Moses satunnaisesti Rossin kuvioissa.

Mä olin unohtanut kokonaan, että Vanessalla edes on lapsi. Viime viikolla jossain jaksossa Johnny taas oli ja mulla meni hetken ihmetellessä, että onko lapsinäyttelijä vaihtunut vai kuka tää on??

Sitten taas silmiin on pistänyt tämä Moiran ja Cainin perhekuviot. Jotenkin alleviivataan sitä heidän pikku perhettä, ovat puistossa, potkivat palloa, ruokkivat pieniä. Oikein hitsataan heitä perheeksi nyt. Ja sitten pamahtaa pommi, kun HannahMatty tuli taloon, "häiritsemään" tuota idylliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/43761 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chasin ja Paddyn juonikuviot odotellaan? - eikö se ole jo täällä?

Mä olen tykännyt heidän keskinäisistä keskusteluista. Paddy eläinlääkärinä näkee kliinisen puolen ja Chas sitten kantavana äitinä ja liikkeet tuntevana on tunteet edellä. Ihanasti kuitenkin ovat käyneet faktoja ja tunteitaan läpi, eikä ole huutamista ja karjumista. Tai lähdetty lomalle miettimään asioita, ottamaan etäisyyttä.

Mä luulin, että tästä asiasta on lähes kaikki jo lypsetty. Tietenkin lapsen syntymän vaiheet...

eihän tätäkin taas mällystetä piloille pitkäveteisyydellään?

Vierailija
2704/43761 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon kuluttua kaikki Dinglet tietää Chasin lapsen kohtalon ja sen jälkeen ei asia ei ole juuri esillä ennen synnytystä,joka tapahtuu rauhallisesti lokakuun alussa sairaalassa. Jakso on hyvin toteutettu.

Vierailija
2705/43761 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kaikki ovat olleet niin Dazia syyttelemässä Amelian katoamisesta ja nyt Amelia itsekin

Vierailija
2706/43761 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla jäänyt jotain katsomatta. Kun se Maya ja Davidin "juttu" tuli mulle ihan täytenä yllätyksenä? Ensin hämillään, että kuka tää mimmi edes on...? Tai kyllä mä tunnistin Jaken tarinaan liittyväksi myöhempinä aikoina.

Lääkärin rouva, mutta milloin ne on Davidin kanssa noin läheisiksi tulleet, että tulee noin vaan kertomaan sydän asioitaan sinne? - enkä tarkoita tätä jaksoa, jossa lääkäri ja Tracykin oli mukana huutelemassa.

Vierailija
2707/43761 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kaikki ovat olleet niin Dazia syyttelemässä Amelian katoamisesta ja nyt Amelia itsekin

Syyllinenhän Daz katoamiseen tietyllä tavalla onkin. Välillisesti ainakin. Tappoihan hän kidnappaajan isän ja aloitti koko tämän ketjureaktion.

Ilmeisesti myös epäilyttävän oloinen heppu muutenkin jolla on epäilyttäviä tekoja historiassaan.

Vierailija
2708/43761 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hänet on lavastettu kidnappaajaksi.

Vierailija
2709/43761 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Dingleä tulee ikävä. Harmi että hän kuolee.

Vierailija
2710/43761 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just! Onpas taas uskottavaa, että rakas tytär yhtäkkiä tulee kotiin miehenä eikä kukaan tiennyt mitään. Eivätkö nämä muka ole olleet yhteydessä koko ajan tai nähneet missään? Ei ole tytär/poika nähnyt edes omaa pikkuveljeään. Oliko edes Hollyn hautajaisissa? Eikä kukaan ole ihmetellyt yhtään. 

Eikä tunnista omaa lastaan😂

Hetihän se Moira tunnisti ku Matty kutsui äidiksi

Vierailija
2711/43761 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria väkisin maataan ja tulee raskaaksi. Pitääköhän lapsen

Vierailija
2712/43761 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2713/43761 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria parka. Seksiin pakotettu ja paksuksi pamahtaa.

Vierailija
2714/43761 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Dazin piina alkaisi pikkuhiljaa helpottaa, kiitos Bernicen.

Jotenkin tuntuu, että tässäkin kuviossa on vielä joku koira haudattuna.

Vierailija
2715/43761 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria väkisin maataan ja tulee raskaaksi. Pitääköhän lapsen

Ai missä jaksossa muka? Mielestäni olen katsonut kaikki eikä tuollaista ole näkynyt...?

Vierailija
2716/43761 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä paljastukset ei tunnu yhtään mukavilta, joten pyydän: voisitko ystävällisesti lopettaa! Tai ainakin laittaa iso SPOILER-merkki!

Vierailija
2717/43761 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä paljastukset ei tunnu yhtään mukavilta, joten pyydän: voisitko ystävällisesti lopettaa! Tai ainakin laittaa iso SPOILER-merkki!

Kokonaan oma keskusteluketju Englannin ajassa kulkevista tapahtumista olisi parempi vaihtoehto.

Toisaalta eipä siellä juuri keskustelua syntyisi kun se on vain tämä yksi ja sama tyyppi joka näitä spoilereita tunkee tähän ketjuun, eikä lopeta vaikka on monta kertaa nätisti pyydetty.

Vierailija
2718/43761 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä Spoilereilla pilattiin hiljattain myös toisen paikan palstalla Britti ajassa eteneva ketju,jossa oli vuosia kirjoitettu tarkemmin ja alysoiden jo nähdyistå tapahtumista ja ilmaistu omia mielipiteitä sarjasta ja henkilöistä joita kukin piti kiinnostavina.

Vierailija
2719/43761 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä rumaksi tuo Dianen ja Dougin ero.

Eipä siinä, ettei Doug olisi jääräpäisyydellään sitä ansainnut. Miksi ihmeessä sen pitää olla nyt ylimpiä ystävyksiä Brendan kanssa?

Vierailija
2720/43761 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menipä rumaksi tuo Dianen ja Dougin ero.

Eipä siinä, ettei Doug olisi jääräpäisyydellään sitä ansainnut. Miksi ihmeessä sen pitää olla nyt ylimpiä ystävyksiä Brendan kanssa?

Mun mielestä taas Diane on aivan käsittämättömän ilkeä ollut Dougille (ennen Brenda kuvioita). Gerry kuolema oli onnettomuus heidän vinkkelistään. Ihan kuka tahansa olisi kattonut, että pakkelia seinään ja maalia päälle, hyvähän siitä tulee. Ei Dougin tekemiset mitenkään pahentanut sitä romahdusta, kuten me tiedetään.

Kaksi väärin kohdeltua (doug ja brenda) ovat löytäneet toisistaan lohtua. Aivan järkeenkäyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi