Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43750)
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten Kerryn piti repiä Amelialta hius juurineen? Miksei Kerry vain käyttänyt Amelian hammasharjaa DNA:n saamiseen? Hehän asuvat samassa talossa, joten se olisi hyvin helppoa. Samanlainen hammasharja vain tilalle niin kukaan ei epäile mitään. Todennäköisesti kelpaisi myös Amelian käyttämät pesemättömät astiat tai vesipullo tms.
Hiusjuuressa on paremmat mahdollisuudet saada se DNA irti. Noissa muissa esimerkeissä on vettä ja puhdistusaineita käytetty, dna on pientä.
Jos olisi pumpulipuikolla ottanut suusta, niin siihen jää enemmän kudosta ja limaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta miten on mahdollista, että niin negatiivisista ihmisistä kuin Ali ja Dan tulee niin tasapainoinen ja ihana tyttö kuin Amelia? Kuka on kasvattanut?
Jeesus ;)
Ei vaan, samaa olen ihmetellyt ja nättikin vielä.
Samoin ihmetyttää, miksei Dan yhtään välitä pojastaan? Uskottavampaa olisi että poika ei olisi hänen biologinen lapsensa ja jotenkin Dan olisi vaistonnut tms. sen.
Mikä juttu tämä on, ettei Dan välitä pojastaan?
Sean yritti koko päivän soittaa Danille äidin kuolemasta, mutta Dan ei edes viitsinyt vastata pojalleen. "Se vaan ruinaa rahaa" vai mikä se Danin tekosyy olikaan.
Ja sitten Dan raivostui Dazille kun Sean lopulta soitti sedälleen kun ei millään tavoittanut isäänsä.
Eihän se mitään välittämisestä kerro. Vaan siitä, ettei aina jaksais kuunnella, kun lapsi ruinaa rahaa.
Dan ei raivostunut Dazille siitä, että soitti sedälleen. Vaan siitä, kun Daz kertoi uutisen Amelialle.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, ei jaksa taas tuota Bellen sekoamista. Mistä se nyt yhtäkkiä taas tuollaiseksi päätyi? Siitä Lisan lähdöstäkö muka? Meniköhän käsikirjoittajalla nyt Liv ja Belle sekaisin.
Mä jotenkin olen erehtynyt pitämään tuota Belle Dingleä ihan fiksunakin tyttönä. Hän on taas alkanut kuulemaan ääniä. Fiksumpi ihminen ottaisi ammattiapuun yhteyttä siinä vaiheessa. Ei niitä tarvitse jäädä kuuntelemaan itekseen.
Ne jotka ääniä kuulee, voi kuulla niitä vaikkei mitään dramaattista tapahtuisikaan. Tai päinvastoin, kaikilla ei traumat laukaise mitään, vaikka välillä voi.
Miten menisi Liv ja Belle sekaisin? - onhan Livillä oma "mielenkiintoinen" juoni nuorisovankilan ja alkoholismin kanssa. Pitäisikö Livin siis kuulla ääniä, kun Lisa lähti? Vaikkei se hänen vankila arkea mitään muuttais. Blääh, koko kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten Kerryn piti repiä Amelialta hius juurineen? Miksei Kerry vain käyttänyt Amelian hammasharjaa DNA:n saamiseen? Hehän asuvat samassa talossa, joten se olisi hyvin helppoa. Samanlainen hammasharja vain tilalle niin kukaan ei epäile mitään. Todennäköisesti kelpaisi myös Amelian käyttämät pesemättömät astiat tai vesipullo tms.
Hiusjuuressa on paremmat mahdollisuudet saada se DNA irti. Noissa muissa esimerkeissä on vettä ja puhdistusaineita käytetty, dna on pientä.
Jos olisi pumpulipuikolla ottanut suusta, niin siihen jää enemmän kudosta ja limaa.
Varmasti olet oikeassa. Huomioni kiinnittyi tuohon asiaan erityisesti siksi, koska Kauniissa ja rohkeissa isyys varmistettiin viemällä aviomiehen hammasharja salaa isyystestiin. Oikean elämän isyystesteistä minulla ei ole mitään tietoa eikä kokemusta, joten en tiedä, miten asia oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olet oikeassa. Huomioni kiinnittyi tuohon asiaan erityisesti siksi, koska Kauniissa ja rohkeissa isyys varmistettiin viemällä aviomiehen hammasharja salaa isyystestiin. Oikean elämän isyystesteistä minulla ei ole mitään tietoa eikä kokemusta, joten en tiedä, miten asia oikeasti on.
tätä mä vähän ajattelinkin, että taitaa tiedot olla saippuasarjoista peräisin. ;) Kuulosti vahvasti siltä. :D
No, onhan ne testit nykyään helppoja ottaa, mutta pikkasen enemmän kuin hammasharja tarvitaan. Tai sormenjäljet lasista. Saa olla aika suttuset sormet, että niistä saa pätevät jäljet otettua.
Nytkö se Lachlan alkaa hautomaan Gerry (?) eliminoimista, kun meni sillai möläyttää, kun Belleä ettivät?
Se oli jotenkin niin harmiton tilanne, ettei sillä välttämättä tarkoita mitään.. silti Gerry (?) jäi hautomaan yhtä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh, ei jaksa taas tuota Bellen sekoamista. Mistä se nyt yhtäkkiä taas tuollaiseksi päätyi? Siitä Lisan lähdöstäkö muka? Meniköhän käsikirjoittajalla nyt Liv ja Belle sekaisin.
Mä jotenkin olen erehtynyt pitämään tuota Belle Dingleä ihan fiksunakin tyttönä. Hän on taas alkanut kuulemaan ääniä. Fiksumpi ihminen ottaisi ammattiapuun yhteyttä siinä vaiheessa. Ei niitä tarvitse jäädä kuuntelemaan itekseen.
Ne jotka ääniä kuulee, voi kuulla niitä vaikkei mitään dramaattista tapahtuisikaan. Tai päinvastoin, kaikilla ei traumat laukaise mitään, vaikka välillä voi.
Miten menisi Liv ja Belle sekaisin? - onhan Livillä oma "mielenkiintoinen" juoni nuorisovankilan ja alkoholismin kanssa. Pitäisikö Livin siis kuulla ääniä, kun Lisa lähti? Vaikkei se hänen vankila arkea mitään muuttais. Blääh, koko kuvio.
Siten, että Bellen pään sisäiset äänet puhuvat Lisan myrkyttämisestä ja elämän pilaamisesta. Miten ihmeessä Belle kuvittelee olevansa vastuussa Livin teoista?
Nyt kun Debbie lämpenee Joelle niin paljastuu, että Joe ja Graham onkin kimpassa. Miksi se Graham muuten olisi säikähtänyt niin paljon Joen tapaturmasta?
Siis mitä vittua tuo poika (en tähän hätään muista nimeä) kuunteli äsken?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua tuo poika (en tähän hätään muista nimeä) kuunteli äsken?
Ensin meinasin etten vastaa kun noin nätisti kysyt. Mutta Gerry kuunteli tallennetta jossa Lachal soitti hänelle kesken kolarin. Puhelin meni vastaajaan jonka Lachlan pyyhki Gerryn puhelimesta ennen kuin tämä ehti sen kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä mä vähän ajattelinkin, että taitaa tiedot olla saippuasarjoista peräisin. ;) Kuulosti vahvasti siltä. :D
No, onhan ne testit nykyään helppoja ottaa, mutta pikkasen enemmän kuin hammasharja tarvitaan. Tai sormenjäljet lasista. Saa olla aika suttuset sormet, että niistä saa pätevät jäljet otettua.
Sormenjälkiä en edes ajatellut. Ajattelin vain sitä sylkeä, joka jää käytettyihin astioihin. Mutta ehkä sitä jää DNA-testauksen kannalta liian vähän.
Pelkään että Gerry kertoo Lachlanille kuulemastaan viestistä ja se on sitten Gerryn loppu...
Olipas Noah iloisen näköinen siitä että omat sisko ja veli pussailevat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Debbie lämpenee Joelle niin paljastuu, että Joe ja Graham onkin kimpassa. Miksi se Graham muuten olisi säikähtänyt niin paljon Joen tapaturmasta?
Heillä on ihan toisenlainen suhde. Sekin paljastuu ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että Bellen pään sisäiset äänet puhuvat Lisan myrkyttämisestä ja elämän pilaamisesta. Miten ihmeessä Belle kuvittelee olevansa vastuussa Livin teoista?
Jaa-aaa. Sä meinasit sen noin. Ja mä taas näin, että se niiden outo tislaamo siellä likaisessa navetassa myrkytti/myrkyttää Lisan ja sen takia se on saatava heti pois. Rikottava koko hoito. Niksnaks, räiskis ja bum.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että Gerry kertoo Lachlanille kuulemastaan viestistä ja se on sitten Gerryn loppu...
näinhän siinä varmasti tulee käymään. Varsinkin siltä kantilta, että Gerry haluaa auttaa Lachlania. Olemaan ystävä ja kuulemaan mitä Lakulla on asiaa.
Mä tykkään Gerryn hahmosta. Olisin suonut sille suhteen, jonkun kylän keski-ikäisen naisen kanssa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-aaa. Sä meinasit sen noin. Ja mä taas näin, että se niiden outo tislaamo siellä likaisessa navetassa myrkytti/myrkyttää Lisan ja sen takia se on saatava heti pois. Rikottava koko hoito. Niksnaks, räiskis ja bum.
Niin, ne äänethän puhuivat myrkyttämisestä ja Lisan elämän pilaamisesta jo ennen kuin sitä tislaamoa alettiin näyttämään. Sitten ne äänet vain taas sattuivat tulemaan siinä kohdassa voimakkaammiksi, kun Priya mainitsi myrkyttämisen. Ja miksi ihmeessä se myrkyttäisi nimenomaan Lisan. Juuri siksi, kun Belle kokee jotenkin olevansa syyllinen Lisan myrkyttämisjuttuun, mutta en vain tajua miten. En ymmärrä, mikä tuossa nyt on Bellelle nyt niin erityisen rankkaa. Onhan Lisalla ja Zackilla ennenkin ollut riitaa eikä Bellellä ole ollut pitkään aikaan noita ääniä päässään. Nyt sitten yhtäkkiä tästä myrkytysjutusta taas sekosi, vaikkei se liittynyt Belleen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne äänethän puhuivat myrkyttämisestä ja Lisan elämän pilaamisesta jo ennen kuin sitä tislaamoa alettiin näyttämään. Sitten ne äänet vain taas sattuivat tulemaan siinä kohdassa voimakkaammiksi, kun Priya mainitsi myrkyttämisen. Ja miksi ihmeessä se myrkyttäisi nimenomaan Lisan. Juuri siksi, kun Belle kokee jotenkin olevansa syyllinen Lisan myrkyttämisjuttuun, mutta en vain tajua miten. En ymmärrä, mikä tuossa nyt on Bellelle nyt niin erityisen rankkaa. Onhan Lisalla ja Zackilla ennenkin ollut riitaa eikä Bellellä ole ollut pitkään aikaan noita ääniä päässään. Nyt sitten yhtäkkiä tästä myrkytysjutusta taas sekosi, vaikkei se liittynyt Belleen mitenkään.
Kylläpä analysoit tarkkaan jonkun fiktiivisen hahmon sisäisiä harhoja. IRL äänillä ei ole mitään tekemistä syyllisyyden, omantunnon tai minkään sisävetosen kanssa. Nää laukaisijatkin sarjassa on aika merkillisiä, koska sehän tarkoittaa, että koko ajan pitäisi oikeaa elämää hyssytellä mielenterveysongelmaisten kanssa.
Minusta oli ihanaa pari jaksoa sitten, kun Joe puhui avoimesti Noahille. Myönsi et halusi kostaa, ja nyt tajuaa että oli typerää <3
Ei kannata todella takertua ja eläytyä jonkun kuvitteellisen sarja tapahtumiin ja jonkun hahmon kuten Bellen ongelmiin noin tarkasti. Ajanhaaskausta jota näkee ja tulee liian paljon esiin tällä palstalla. Lachlan aktivoituu lähiaikoina toimintaan..