Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43746)
Lapsellisilla Ala peukuttajilla ei ole mitään tietoa ja kokemusta esim. "sydänkohtauksista". Katsokaa ne jaksot uudelleen jos ei eka kerralla aukea. Jos jollain on tapana etsiä vain vikoja kaikesta mitä tv näkee niin köyhä on elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta kun Lisa tai joku hahmo lähtee joksikin aikaa pois. Lisa menee Scotlantiin tjn töihin on sukua tai tuttavia siellä. Eikä Lisa saanut oikeata hoitoa vaativaa sydänkohtausta! Sydänoireta tulee ja menee ja lääkitys estää ja auttaa ja elämä tilanteen rauhoittaminen sekin on tässä syy miksi lähtee.
Omaa asiayhteyksien kykyä voisi kehittää paremmaksi jos ei ymmärrä kaikkea ja pitää kysellä jatkuvasti.
Tai sitten tykkää huomioista kuten trolli ja tekee kysymyksiä kaikesta pienistä joilla ei ole merkitystä.
Lisan poistumista ei käsiteltiin niinkuin piti. Perhesyy koska ilmiantoi Livin. Miten vaikeata on joillain ymmärtää asioita oikein? Ei ollut mitään outoa eikä kömpelöä!!
Jos sinua kiinnostaa vain Emmerdale-kommentointi ilman kysymyksiä, olet tervetullut tekemään aiheesta uuden aloituksen - vaikkapa juuri sillä nimellä, jos haluat. Tämän ketjun aihe on ”Miksi Emmerdalessa”, ja aloitusviestissä eriksen pyydetään ”Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)”. Siksi miksi-kysymykset ja ihmettelyt kuuluvat tähän ketjuun.
Tähän ketjuun ei kuulu pohdinta muiden keskustelijoiden kyvyistä eikä niiden kehittämisestä. Jos olet sellaisesta kiinnostunut, voit aloittaa aiheesta uuden ketjun. Ehdotan nimeksi ”Kyseletkö jatkuvasti? Näin voit kehittää omaa asiayhteyksien kykyä”.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisilla Ala peukuttajilla ei ole mitään tietoa ja kokemusta esim. "sydänkohtauksista". Katsokaa ne jaksot uudelleen jos ei eka kerralla aukea. Jos jollain on tapana etsiä vain vikoja kaikesta mitä tv näkee niin köyhä on elämä.
Olen sen verran onnekas, että minulla ei ole vielä kokemusta sydänkohtauksista. Tieto sydänkohtauksista ei kuulunut peruskoulun eikä lukion oppimäärään, ja lukion jälkeen opiskelin täysin muuta alaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta kun Lisa tai joku hahmo lähtee joksikin aikaa pois. Lisa menee Scotlantiin tjn töihin on sukua tai tuttavia siellä. Eikä Lisa saanut oikeata hoitoa vaativaa sydänkohtausta! Sydänoireta tulee ja menee ja lääkitys estää ja auttaa ja elämä tilanteen rauhoittaminen sekin on tässä syy miksi lähtee.
Omaa asiayhteyksien kykyä voisi kehittää paremmaksi jos ei ymmärrä kaikkea ja pitää kysellä jatkuvasti.
Tai sitten tykkää huomioista kuten trolli ja tekee kysymyksiä kaikesta pienistä joilla ei ole merkitystä.
Lisan poistumista ei käsiteltiin niinkuin piti. Perhesyy koska ilmiantoi Livin. Miten vaikeata on joillain ymmärtää asioita oikein? Ei ollut mitään outoa eikä kömpelöä!!
Jaksossa ei sanottu, minne Lisa lähti ja onko siellä ketään tuttuja. Lisa sanoi vain tehneensä puheluita ollessaan sairaalassa.
Jäikö huomaamatta, että Lisa vain käväisi sairaalassa joku tunti ehkä ja pääsi pois ja lähti seuraavana pv pohjoiseen. Lisalla oli sydänoireita ei infartia. Infarktin saanutta ei olisi päästetty heti pois sairaalasta eikä potilas itse olisi jaksanut matkustaa. Zak halusi Lisan pois,ulkoisti perheestä koska oli ilmiantoi Livin. Eikä tässä ole kysymyksessä mikään hätäinen sarjasta pois kirjoitus vaan lähtö on looginen seuraus juonesta.
Olen pitänyt tätä Emmerdalen päivittäis seuranta ketjuna jossa voi käsitellä jaksoissa nähtyjä asioita,hahmoja ja tapahtumia. Englanninkielisillä ED forumeilla on sellaisia.
Jaha..Tämä ketju onkin sitten aloitettu vain ihmettelyjä 👀 varten? Olen huomannut myös että joku haluaa myös selostuksia jaksoista kun joku asia on mennyt ohi 🤔.
Jos tämä on tämä on lehden ainoa ketju olisi kannattanut nimetä Emmerdalen Päivittäisseuranta ketjuksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt tätä Emmerdalen päivittäis seuranta ketjuna jossa voi käsitellä jaksoissa nähtyjä asioita,hahmoja ja tapahtumia. Englanninkielisillä ED forumeilla on sellaisia.
Jaha..Tämä ketju onkin sitten aloitettu vain ihmettelyjä 👀 varten? Olen huomannut myös että joku haluaa myös selostuksia jaksoista kun joku asia on mennyt ohi 🤔.
Jos tämä on tämä on lehden ainoa ketju olisi kannattanut nimetä Emmerdalen Päivittäisseuranta ketjuksi.
Kieltämättä tästä on tullut myös Emmerdalen päivittäisseurantaketju, vaikka ap aloittikin tämän vain ihmettelyjä varten. Koska tässä ketjussa ei ruuhkaa vaikuta olevan, tähän ketjuun taitaa mahtua sekä Emmerdale-ihmettely että muu Emmerdaleen liittyvä.
Harmi kun tämän illan jaksossa ei näytetty Liviä siellä nuorisovankilassa. Minulle se on koko sarjan kiinnostavin juttu tällä hetkellä.
Naurattiko ketään muuta se puolirivo Paddyn kaktus-kohtaus :D ?
Huomasitteko että perjantaisin Ed esitetään jo klo 18.
A ja R vierailevat Livin luona.
Vierailija kirjoitti:
Multa meni se täysin ohi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joe sanoi Aaronille: ”Liv olisi vielä täällä ilman omaa vilpillisyyttäsi”? Mitä vilpillisyyttä Aaronilla on ollut Joetta kohtaan? Se oli Robert, joka Aaronin ollessa panttivankina lupasi myydä Joelle Aaronille talon, mutta rahat käytettyään repi sopimuspaperit. Onko Aaron itse harrastanut Joeta kohtaan jotain vilpillisyyttä, minkä olen missannut?
Joe Tateen ja Graham Fosteriin liittyvät juonet ovat kaikki vaan niin typeriä. Ja tarina kaksikosta mitä nyt kerrotaan tulee muutumaan syksyllä. Eikä Joesta kannata innostua koska nuorella 23v vähän kokemusta omaavalla näyttelijän karvanaama poikasella oli vain vuoden sopimus. Ainoa kiinnostava Tate sukuu liittyvä on Kim Tate jolla on elossa oleva poika nyt 23v. Frank Taten kanssa.
Pitempiaikaiset katsojat voisivat muistella Kim hahmoa koska hän palaa sarjaan..n.20v jälkeen..
Valitettavasti Kim Tate tulee takaisin, mutta eihän tuokaan jää sarjaan. Eikö se vaan piipahda?
Vierailija kirjoitti:
En muista kaktuskohtausta, mutta minua nauratti se kohtaus, missä Paddy pyysi Chasia tunnustelemaan taskua.
Nyt kun Belle kuulee ääniä niin tulipahan taas jotain mielenkiintoa sarjaan.
Kim Tate nähdään lyhyesti lokakuun alun jaksoissa mutta muiden töiden takia näyttelijä Claire King aloitti kuvaukset tammikuussa ja palaa ensi viikolla kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17.20 kohdalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17.20 kohdalla :)
https://www.mtv.fi/sarja/emmerdale-33005003046/jakso-91-laakitys-kohdil…
Vierailija kirjoitti:
Minusta ahdistava aihe, tykkään terveestä Bellestä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ahdistava aihe, tykkään terveestä Bellestä enemmän.
Samoin!
Lisäksi tyyppi näyttelee niin huonosti ne jutut.
Juu, on nähty aiemminkin, kun Lisa tai joku muu lähtee, mutta eihän siitä ollutkaan kysymys. Olisi ollut ihan uskottavaa, että olisi vain kokenut tilanteen hankalaksi ja olisi mennyt jonkun sukulaisen luo, ilman sydänkohtausta. Mutta nyt vain lähti suoraan sairaalasta jonnekin, tietämättä itsekään minne. Tuo sydänkohtaus nimenomaan tekee tästä asiasta oudon, koska sen luulisi pelästyttävän, ettei uskalla yksin lähteä. Ja se ei ollut mitenkään tarpeellinen lähdön syyn kannalta.