Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43746)

Vierailija
2201/43746 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurel on ruma, isonokkainen kolho.

Sinulla taitaa olla huono olo ja itsetunto? Jos olisit onnellinen, näkisit joka ikisen ihmisen kauneuden.

Vierailija
2202/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääköhän nuo lapsinäyttelijät aina, mistä on oikeasti kyse? Esim. Nicolan poika joka kysyi, et mitähän Rodney kysyi yöllä kun Misty vastasi koko ajan Yes, yes....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten Robert pystyi asunnon "myymään" Joelle, eikö se ollut Livin ja siten Aaronin nimissä?

Ehkä vähän ärsyttää, ettei Robert nähnyt tuota Aaronin nappausta, että se oli Joen kiristys... Joehan kävi just kettuilemassa, että "noloohan se olis, jos sulla olis rahan tarvetta ja joutuisit tulemaan mun puheille" tjsp. Ja sitten soi puhelin, kun Aaron on pinteessä ja tarvetta olis sadalle tonnille.

Vierailija
2204/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääköhän nuo lapsinäyttelijät aina, mistä on oikeasti kyse? Esim. Nicolan poika joka kysyi, et mitähän Rodney kysyi yöllä kun Misty vastasi koko ajan Yes, yes....

Monta kertaa miettinyt, että miten nämä asiat avataan lapsinäyttelijöille. Jotkut kauhuleffathan esim Hohto on kuvattu siten, että lapset näyttelevät ihan jotain muuta tarinaa kuin sitä mitä lopputulema on.

Silloin kun Viv ja Terry kuoli, niin seurasi silmäkuvana kohtauksia, joissa lapsille kerrottiin, että isä/äiti on kuollut. Minkälaisia sanamuotoja käyttävät ja onko lapset edes samassa kohtauksessa silloin, kun tuollainen lause sanotaan. Kyllä se ihan raadollista oli "äitinne on kuollut" sanoivat Heathille ja Kathylle päinnaamaa. Miten niin pienet erottaa milloin puhutaan omasta vanhemmasta tai tästä fiktiivisestä?

Vierailija
2205/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, nyt on kyllä niin Aaronin ja Robertin toisinto tämä Charityn ja Vanessan juttu. Evvk. Emmerdale ei ole viime aikoina oikein onnistunut näissä lgbt-juonissa, Aaronin ja Jacksonin suhde oli viimeisin hyvä.

Vierailija
2206/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Vanessa poliisille soittelee Charityn asioista joita Charity ei halunnut viedä poliisille?

Vierailija
2207/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä en ymmärrä, miksi lapsilla ei ole viileillä ilmoilla mitään päässä? Oikeastaan tämä ihmetys koskee koko Britanniaa, siellä ei vissiin harrasteta lasten pipoja tai huppuja, saati kypärämyssyjä..

Mutta pahaa ihan tekee!

Eihän Briteissä aristokraattiset poikalapset käytä täyspitkiä housujakaan.

Paitsi tässä.

https://is.mediadelivery.fi/img/1920/c5082f6c2889425daace070373723cfe.j…

Vihdoinkin! Naurettavalta se näyttikin se ainainen shortseilu.

Vierailija
2208/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa miettinyt, että miten nämä asiat avataan lapsinäyttelijöille. Jotkut kauhuleffathan esim Hohto on kuvattu siten, että lapset näyttelevät ihan jotain muuta tarinaa kuin sitä mitä lopputulema on.

Silloin kun Viv ja Terry kuoli, niin seurasi silmäkuvana kohtauksia, joissa lapsille kerrottiin, että isä/äiti on kuollut. Minkälaisia sanamuotoja käyttävät ja onko lapset edes samassa kohtauksessa silloin, kun tuollainen lause sanotaan. Kyllä se ihan raadollista oli "äitinne on kuollut" sanoivat Heathille ja Kathylle päinnaamaa. Miten niin pienet erottaa milloin puhutaan omasta vanhemmasta tai tästä fiktiivisestä?

Tästä sarjasta en tiedä, mutta ainakin Mad Menissä 13-vuotiaan Sally Draperin kohtaukset kuvattiin niin, että se lapsinäyttelijä ei näe kaikkea mitä katsojat näkevät. Kyseisen lapsinäyttelijän ei luvattu katsoa oman sarjansa jaksoja. Sarjassa Sally näki esimerkiksi mummopuolensa antavan suuseksiä isänsä kollegalle, mutta kyseinen lapsinäyttelijä ei nähnyt sitä.

Vierailija
2209/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Laurel teistä kaunis, ruma vai ennemmin oudon näköinen? Minusta aluksi oli oudon näköinen, nyt ajattelen että persoonallisella tavalla kaunis.

En koe häntä kauniina enkä rumana. Omannäköisensä.

Vierailija
2210/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee creepy vibet tuosta Brendasta. En jäisi kaipaamaan, jos poistuisi sarjasta.

Vierailija
2211/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee creepy vibet tuosta Brendasta. En jäisi kaipaamaan, jos poistuisi sarjasta.

Mä olen samaa mieltä

Vierailija
2212/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, nyt on kyllä niin Aaronin ja Robertin toisinto tämä Charityn ja Vanessan juttu. Evvk. Emmerdale ei ole viime aikoina oikein onnistunut näissä lgbt-juonissa, Aaronin ja Jacksonin suhde oli viimeisin hyvä.

Niinpä. Mut hyi, miksi laittoi Vanessan kipeän käden ympärille likaisen bakteeripesäkkeen, rätin.... Aika onneton ensiapu, vaikka olisi ollut ihan uusi ja puhdaskin.

Vierailija
2213/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, kun minä olen täällä ihan innostunut, kun Brendasta saatiin viimeinkin kehitettyä jotain mielenkiintoista. En olisi jaksanut sellaista surkuttelevaa marttyyriä, joka pian haluaa eron, vaan tällainen arveluttava sekopäisyys on juuri hyvä. 

Vierailija
2214/43746 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt milloin Sebastiania näyttelevä vauva,joka aloitti kuvaukset 19pv ikäisenä tietää miksi mami ja dada tuovat hänet isoon taloon ja häntä pidetään sylissä,hänelle hymyillään, syötetään ja vaihdetaan erilaiset vaatteet?

Alle 16v lapset otetaan ja palkataan kuvauksiin aina välitystoimiston sopimuksen kautta joka huolehtii,opastaa välikätenä asioista. Vanhempana lapsi voi katsella omia tarkkona vauvaaikaisia kuvia,videoita. On tullut mieleen oma lapsuus josta ei ole kuin muutama musta valkoinen valokuvat ja hatarat muistot eikä vanhemmat välittäneet..

Vierailija
2215/43746 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Laurel teistä kaunis, ruma vai ennemmin oudon näköinen? Minusta aluksi oli oudon näköinen, nyt ajattelen että persoonallisella tavalla kaunis.

Mä jotenkin jään todella usein miettimään, että onko Laurell kaunis vai ei. Hän on persoonallisen näköinen kyllä, mutta onhan hänellä hurmaava hymy. Yksityiskohdat kasvoissa ei kestä tarkempaa tarkastelua. Esim nenä ja silmät.. kokonaisuutena ihan näppärä paketti.

Bobin kanssa samaa näköä nenineen. :D

Vierailija
2216/43746 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, kun minä olen täällä ihan innostunut, kun Brendasta saatiin viimeinkin kehitettyä jotain mielenkiintoista. En olisi jaksanut sellaista surkuttelevaa marttyyriä, joka pian haluaa eron, vaan tällainen arveluttava sekopäisyys on juuri hyvä. 

Brendan rooli ei oikein ota tuulta siipiensä alle, ei mitenkään. Semmonen hössöttävä huokailja, semijuoruilija.

Säälittävää, että Brenda haluaa jäädä petturinmiehensä kanssa... mutta HUH miten kohteli Laurelia. Sehän oli nannaa. Brendasta löytyi kunnon viilee narttu.

Vierailija
2217/43746 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt milloin Sebastiania näyttelevä vauva,joka aloitti kuvaukset 19pv ikäisenä tietää miksi mami ja dada tuovat hänet isoon taloon ja häntä pidetään sylissä,hänelle hymyillään, syötetään ja vaihdetaan erilaiset vaatteet?

Alle 16v lapset otetaan ja palkataan kuvauksiin aina välitystoimiston sopimuksen kautta joka huolehtii,opastaa välikätenä asioista. Vanhempana lapsi voi katsella omia tarkkona vauvaaikaisia kuvia,videoita. On tullut mieleen oma lapsuus josta ei ole kuin muutama musta valkoinen valokuvat ja hatarat muistot eikä vanhemmat välittäneet..

Ei kai ole oikea vauva, olen luullut että näitä nukkeja käytetään:

https://www.studio55.fi/vapaalla/article/nain-oikeaa-vauvaa-muistuttava…

Vierailija
2218/43746 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua..Et ilmeiseti seuraa Emmerdalea. Sebastiania näyttelee aivan oikea elävä vauva. n.80 x mukana 1v. aikana. Geelinukkea on käytetty x2, heti synnytyksen jälkeen Rebeccan rinnalle nostettu ja kun kolarin jälkeen pulloruualle joutunut Seb oli kipeä ja itki ja Rob nosti häntä ylös kehdosta syliinsä. Voimme nähdä joskus vain vaunut mutta ei lasta niin silloin vauva ei ole mukana kuvauksissa.

Vierailija
2219/43746 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et mä haluisin nähä enemmän sitä söpöä Sebin hymyä

Vierailija
2220/43746 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Paddy selitti, että kun Aaronia odottaessaan Chasilla ei ollut pahoinvointia ja nyt on, niin on varmasti tyttö? Ei kai tuollaisella ole mitään totuuspohjaa?

Oli muuten piristävää nähdä Chas tällä kertaa vähemmällä silmämeikillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän