Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys loppui => himot ja menkat palasivat

18.01.2006 |

Imetin 8 kk ikäistä vauvaa viimeisen kerran loppiaisena.

Nyt palasivat sekä kuukautiset (aikaisemmin oli vain 1 vuotopäivä) että himot. Imetyskin oli aika vähäistä kun olen käynyt töissä jo marras-joulukuun vaihteesta lähtien.

Korreloiko muilla ihan näin suoraan?

Mielestäni minulla ei ollut mitään henkisiä estoja seksin suhteen vaikka vaavi rinnalla silloin tällöin olikin, hormonit tuntuivat vaan toimivan sillä tavalla ettei pahemmin himoja kertynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen vasta lopettanut imetyksen joten maitoa on vielä paljon. Kahdella ekalla kerralla kuitenkin oli juuri noin kun kuvailit...

Vierailija
2/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain, että imettävällä äidillä on nuo himotukset vähemmällä, luonto on asian näin hoitanut ettei tulisi heti uudestaan raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksikin alkoi kiinnostaa onneksi enemmän, vaikka imetin vielä. Nyt odottelen hartaudella kuukautisten alkamista (kuopus 6kk), on ollut niin kovin hiljaista seksin saralla...

Vierailija
4/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien synnytysten jälkeen kuukautiset alkoivat jo 6 viikkoa synnytyksestä, vaikka vauva oli täysimetyksellä ja söi myös öisin. Halut paranivat sitten, kun vauva alkoi nukkua kunnolla yönsä, esikoisen kohdalla reilun vuoden ikäisenä, tämän kakkosen kanssa sitä päivää odottelen...

Vierailija
5/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset kyllä alkoivat (6 kk synnytyksestä) vaikka imetän edelleen ja vauva 7 kk.

Vierailija
6/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli semmoinen uutuus kuin märkä uni. En ollut muistanut että sellaisiakin on...

Toki kannattaa imettää niin pitkään kuin hyvältä tuntuu, mutta ei imetyksen lopetuskaan yhtä surua ole sitten kun sen aika tulee, kun tämmöinen juttu tulee takaisin.

Itsellä kun oli kumminkin haikea olo, vaikka vauvalla ei näyttänyt tuntuvan lopetus missään. (" Äidin ihana pikku kultatyttö..." jne. jne.)

Ja tietty mieheltä piti kysyä että miltä nyt tuntuu siittimellisenä. (Ennen esikoistahan oli pelkkä penis... ;-) )