Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

adoptio- ja biolapsista samassa perheessä?

17.01.2006 |

Kertoisitteko kokemuksistanne noin vanhempien näkökulmasta? Miten äiti/isä -lapsi -suhteen muodostuminen on ollut mahdollisesti erilaista? Onko tunteenne kaikkia lapsianne kohtaan samanlaisia? Mitkä ovat olleet suurimmat vaikeudet, mitkä taas suurimmat ilot?

Olen itse kolmen lapsen äiti ja kova kaipuu neljänteen olisi, mutta olin menettää kolmanteni pahan raskausmyrkytyksen takia ja adoptio kiinnostaa. Haluaisin kuitenkin kuulla kokemuksia " sekaperheessä" elämisestä, sillä haluan olla vrma, että voin olla kaikille lapsilleni yhtä hyvö äiti, olenhan minä kaikkien heidän ainoa läsnäoleva äiti.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2xbio ja 1xadoptoitu.

Vaimo sanoo, että suhteen muodostuminen on ollut erilaista, kun ei ole ollut raskauden hormonaalista puolta mukana. Minä en ole suuren suurta eroa huomannut. Ihmettelyllä se on kaikkien kohdalla alkanut; että kuka se tuokin tuossa on.

Tunteissa lapsia kohtaan ei ole eroa, eivätkä lapset ole mitenkään eri " luokissa" . Myös vanhemmat sisarukset rakastavat nuorimmaista kovasti.

Vanhemmuuden suhteen en myöskään näe eroa. Kaikki kolme ovat ihan samalla tavalla meidän lapsiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän