Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapetointimielipidettä kaivataan

16.01.2006 |

Eli: meillä on makuuhuone ja olohuone vierekkäin, välissä lasiruutuiset pariovet. Vastakkaisiin päätyseiniin tulee tapetointi ja muut seinät maalataan. Arkkitehtimme suosittelee, että käytämme samaa tapettia eri värisenä, kun meillä on makuuhuone ja olohuone näin, ja kun lasiovet ovat auki tai kiinnikin, niistä ikäänkuin näkee molemmat päätyseinät. Minä en vielä tiedä tuntuisiko tylsältä käyttää samaa tapettia eri värissä. (kyseessä tosi näyttäväkuosinen tapetti Pihlgren&Ritola Oy:n mallistosta) Oletteko sitä mieltä että riitelee ihan kamalasti, jos kahdessa vierekkäisessä huoneessa on erilaiset tapetit " vastakkaisilla" seinillä ?!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niissä kahdessa tapetissa ois samat värit (ja ehkä samankokoinen kuviokin?), niin ei ehkä haittaisi niin paljon. Tai jos toinen päätyseinä ois tapetoitu ja toinen maalattu, niin sekään ei kai haittaisi. Mutta jos ne tapetit on eri väriset ja ihan eri kuvioiset, niin kyllä antaa vähän levottoman vaikutelman. Siis sellaisen, ettei olla oikein osattu päättää mitä halutaan ja sitten on otettu vähän kaikkea.

Itse kyllä uskoisin arkkitehtia ja laittaisin samaa tapettia joko samanvärisenä tai erivärisenä noille seinille. Antaa se kuitenkin kaikkein tyylikkäimmän vaikutelman ja yhtenäisyyden tunteen huoneiden välille.

Vierailija
2/2 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja olen taas sitä mieltä että on TYLSÄÄ jos tapetit ovat samanlaiset (vaikkakin eriväriset)! Minusta riittää että tapetit sopivat yhteen väriltä ja kuviolta! Rohkeasti vaan valitsemaan! =O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi