Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Milanasta?

21.06.2008 |

Rakastan Milana-nimiä ja haluasin, että omasta tytöstä tulis sen niminen?

Minkäläisiä mieliyhtymiä tuosta nimestä syntyy? Onko mielestänne luontevaa käyttää sitä kutsumanimenä? Keksittekö mitä loukkaavaa siitä voi pahimmillaan vääntää?

Kommentit (6)

1/6 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku vääntö Milana-Pilana tms., mutta ainahan väännellään ja käännellään nimestä kuin nimestä ;o)!

Vierailija
2/6 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi. Anna ihmeessä, jos noin paljon tykkäät nimestä!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Milana* on todella kaunis nimi - voisin suunnitella antavani sen jopa omalle tytölleni :) Mulla tulee mieleen nimestä se laulaja. Ja mun mielestä tosta ei saa väännettyä mitään "haukkumanimeä", vaikka kuinka yritin väännellä ja käännellä ;) Nimi on kaunis ja antaa rauhallisen vaikutelman...

Vierailija
4/6 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suosikkejani, mutta ei mitenkään huonokaan - ihan hyvin sattuu suuhun. Mieleyhtymä Milana Misic, vai miten se sitten kirjoitetaankaan. Kaikista nimistä voi vääntää vaikka mitä ja jos ei voi, keksitään, jos sille päälle satutaan.

Vierailija
5/6 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen nimen täytyy olla omasta mielestä se paras! Meidän muiden mielipiteillä on aika vähän väliä.

En keksi mitään väänneltyä tai mitään outoa mielleyhtymää Milanasta. Jostain syystä on mun korvaan aika vetelä nimi, vähän niin kuin olisi kuuma peruna suussa. Mutta kaikilla meillä on omia mielikuviamme. Jonkun mielestä esim. Aino oli löysä ja ponneton nimi, mun mielestä se taas on reipas ja pirteä.

Vierailija
6/6 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Milana Misic tulee ensimmäisenä mieleen. Se nyt ei sinällään ole huono asia ja mielleyhtymät yleensä katoavat, kun nimi saa kasvot. Myös Milano tulee mieleen.

Milana, Milena... eivät kuulu enää omin suosikkeihini. En osaa selittää, miksi. Milenasta pidin joskus 90-luvun alulla, nykyisin pidän ehkä konstailemattomammista, hieman suomalaisemmista nimistä. Mutta kun nyt miettii, niin nätti nimihän se kuitenkin on.