Niinistö on liian kova, mutten osaa äänestää vasemmistolaistakaan.
Tyhmää jättää äänestämättä, mutta Niinistö on ihan liian kova makuuni ja kuitenkin olen kokoomuslainen. Äänestänkö muka nyt Halosta. Kyllä se Tanja Karpela selvästi sanoi, että Niinistöllä ei ole mitään pehmeitä arvoja. Sellaista ihmistä en haluaisi Suomen arvojaohtajaksi. Jokaisen kuuluu äänestää, mutta en pidä kummastakaan ja tämä on henkilövaali. Siis Tarja vai.
Kommentit (9)
Kun on oma ehdokaskin.
Minä olen keskustalainen ja äänestän ehdottomasti Niinistöä.
Punasuora on aikansa elänyt...
Jos tupsahtaisin tänne ulkomailta, niin varmaankin äänestäisin nyt Tarjaa, mutta kun jotenkin tuntuu vaikealta äänestää demaria. Niinistö on piinkova ihminen. Kai ne poliitikot aina ovat, mutta Niinistöä en jotenkin osaa myöskään kannattaa. Kai tyhjä on parempi kuin ei äänestäisi ollenkaan, mutta kyllä pitää tässä vielä joku päätös tehdä.
Täytyy myöntää, että Karpelan mielipide vaikutti huomattavasti minuun. En pidä tunteettomista ihmisistä. Harmi, että Niinistö kokoomuksen ehdokkaana.
Ei sille Karpelalla ole tarpeeksi " pehmeää" vielä löytynyt.
Toisaalta presidentinvaali ei ole pelkkä presidentinvaali, vaan vaikuttaa myös puolueiden suosioon, joten kai kuitenkin äänestän Niinistöä, vaikken hänen arvoistaan pidäkään, kun pidän kokoomuksesta kuitenkin.
Mielestäni häntä olisi vielä syytä haastatella aiheesta mediassa. Tai edes Niinistöltä kysyä, miten vastaa Karpelalle.
en sentään taida piirtää sellaista kuvaa. Äänestän kai sitä, mitä just sillä hetkellä aattelen paremmaksi. En vielä tiedä.
äänestämisestä. Haloo! Karpelaa sitä paitsi lainataan aina niin, että varmana saadaan hyvät otsikot ja se mitä hän on oikeesti sanonut pitää ettiä jostain rivien välistä.
Niinistöllä vaikuttaa olevan lämpöiset välit poikiinsa ja eilen hän oli liikuttavan tunteellinen tulessaan illalla omiensa joukkoon, toivottavasti hän jatkossakin pystyy julkisuudessa näyttämään tuota puoltaan.
Kokoomus perinteisesti kannattaa perheasioita kuten kuntalisää, kotiäitiyttä ja lapsiperheiden tukemista.
Demarit kannattaa äitien aikaista töihin paluuta (vrt Halonen itse), työttömien auttamista, kamalien kerrostalokolossien rakentamista pientalojen sijaan jne.
Itse äänestän ehdottomasti Niinistöä.
Luonto ei millään antaisi periksi äänestää Halosta ja mennä siten sosialistileiriin. Niinistö on kautta aikain ollut minulle vastenmielinen kokoomuslainen. Ja periaatteessa tahdon aina äänestää. Pitäisikö jättää tyhjä lappu, mielenilmaus sekin?