Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle jotain hyviä " niksejä" /mitä minun olisi hyvä tietää, kun vauva tulee taloon? ov.

Vierailija
16.01.2006 |

Siis tarkoitan ihan sillä, että mitä " juttuja" minun olisi hyvä tietää, kun vauva syntyy. Esikoinen siis kyseessä ja kouluaikoina tuli sitten biologian tunnilla tehtyä jotain muuta, kun opiskeltua =(

Tämän olen kuullut kaveriltani, jos tuntuu maidon loppuvan kesken, niin olisi hyvä pumpata vaan kokoajan, niin siitä se lähtee sitten kertymään.

Tämän tyyppisiä " juttuja" haen. Enkä jaksa nyt rueta sitten kinaamaan mistään vaan toivon, että saan PALJON asiallisia vastauksia, koska tilanne on meille uusi ja haluamme tulla päikseen toimeen vauvan kanssa, ettei tarvitsisi sitten jokaiselta neuvoja ja niksejä soitella.

Esitimpäs asiani vähän hankalasti, mutta kuitenkin vastauskianne odottelemaan jään :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan kylmät väreet meni pitkin selkää, kun luin teijän ihania vastauksia. Ja kyllä tykkään erityisen paljon tehdä ruokaa ja leipoa alan ammattilainen, kun olen :) Joten tuo pakastimeen leipominen oli hyvä idea :) Mua ihan itkettää, ku oon niin onnellinen. Ja lähimmät sukulaiset asuvat 400km päässä :( Tuo pitää kans muistaa, et pimeässä syöttää ja taskulamppu pitää minunkin hommata jo valmiiksi ;) Täytynee vielä lukea uudelleen kaikkien vastaukset =)

KIITOS ootte ihania kaiki!!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla