Näkyykö sukupuoli rv17? Olen mensosa yksityis. kivuttomien supistelujen & mielenrauhan takia
ihan kohta. Odotan kaksosia, joten olen aatellut, että haluaisin ehkä osviittaa sukupuolista. Jos pyytäisin ultralla katsomaan sukupuolta, ni näkisköhän sen. Rakenneultra on pian julkisella muutenkin, mutta nyt alkoi houkuttaa tieto jos vaikka näkis....
Kommentit (3)
Haluan vain vieläkin Bambi onnitella vauveleista! Elin vahvasti km ajat ja yritykset hengessä mukanasi, saman kokeneena, ja olen äärettömän onnelinen pienistä tulokkaistanne. :)
Sukupuoli varmaan näkyisi, jos vaan vauvat on sellaisessa asennossa ja ultraaja pätevä. Mutta jossitteluahan se vielä on aika pitkälti...
Hyvää vointia ja onnea matkaan!
:)Katala rv32+4
Itselläni lääkäri kertoi sukupuolen jo np-ultrassa rv 13, joka vahvistui rakenneultrassa rv 19. Mutta eikös kaksos-raskauksia ultratakin useammin? Ainakin Tampereella kuulemma? Saatat siis nähdä sen myöhemmin, jos nyt ei paljastu. Asento saattaa peittää " kalleudet" tai napanuora sopivasti edessä... Meillä ekassa odotuksessa sukupuoli paljastui vasta viikolla 28, aiemmin ei näkynyt vaikka kuinka udeltiin (tosin terkkari teki kaikki ultrat).
osaa asiansa. Koska odotat kaksosia, ja menet todennäköisesti ultraan NKL:lle (?), sinut saattaa ultrata todennäköisemmin lääkäri, jotka kyllä ovat siellä tutuille kertoneet sukupuolen (kätilöt taas eivät saa sitä tehdä).
Me kävimme entisessä hoitopaikassamme (Diacor) ultrassa viikolla 28+, mutta K.R. ei voinut 100varmaksi sukupuolta vahvistaa- vauva oli selaisessa asennossa. Tosin veikkasi sivukuvan pullistumien (kivekset laskeutuu vasta n. viikolla 30) perusteella 90% poikaa, mutta joskus tytönkin häpyhuulet ovat hieman turvonneet, joten ei voinut olla aivan varma.
t. Olivera 38+1