+++Ensikoiden maanantai+++
Kommentit (22)
Pahoittelut negasta amy!Mutta vielähän se voi helpostikkin plussaks muuttua!! +++++++++++
Tervetuloa Tigger joukkoon karvaiseen!
Hmmm...mikäs Diotiman tilanne oli?Eiks sun pitäny testailla lähipvnä?Tai sit muistan väärin.....
Pahoitteluno moolille ja Naksulle tädinrutaleesta!Tässä kierrossa ette päästä sitä kylään vaan tuutte mun kaa oodotuspuolle!!
Quullaki taitaa olla asiat mukavasti,hyvä hyvä!!!Mites PauliNea,QueenBzZ ja muut tytöntylleröt?
Ei oo muuten aikoihin kuulunu mittää wäiskistä eikä mimoniandrastakaa?Ja muitaki varmasti on mut ei muisti oikee pelaa......
Heräsin ekan kerran 3.50 tänää ja sit nukuin muutamia pätkiä tässä välissä.Suolikouristelut jatkuu edelleen ja nyt o aamusin jo melko paha olo.Kääk,tänään alkaa autokoulu ja pelottaa jos siellä rupee vääntää mahaa kesken tunnin ni enhän mä pysty olee siellä.Voi ku ois sen aikaa aina poissa ku siel oon.
Plussaonnee kaikille!!!!!!!!!!!!
-Pepsi ja nuppu rv5+0(5+3)....jeee,viikko vaihtu!!!!!
sit on meidän nuppuki käyny jo autokoulun ;)Ei passaa siellä paljastaa,ottaavat vielä tuplamaksun...........;) ;)
Ei tarvii Pepsis testata, liityn Moolin ja Naksun seuraan:
eilen ihan pikkasen pyyhkiessä vessapaperiin jotain vaaleenpunaista (tänään ei kylläkään enää mitään). Lämmöt oli tänä aamuna tippuneet, joten täti tulee. :( Ei mulla mitään kovia odotuksia ollut, mutta miksi tää vaan tuntuu niin kaameelta taas?! No ei auta kuin yrittää nousta tän aallon pohjalta seuraavan plussa-aallon mukana...
[color=blueviolet]Sipulle, nyt kuitenkin kovasti onnea! ja tarrasukkia matkaan! Laitatko vaikka esittelypinoon lasketun aikasi, kun saan sut sinne päivittää?
Tervetuloa Tigger X! Tämä on mukava joukko kuumeilla ja purkaa sydäntä!
Pahoittelut tädin yllättämille! Nyt tuntuu tyhmältä sanoa, että uusin voimin uuteen kiertoon, mutta sanon kuitenkin... Lähettää *Tsemppiä ja plussapölyä* näin virtuaalisesti.
Aamulla testasin uudestaan ja aika pian sinne tuli melko tumma punainen viiva. Joten kai se on todeksi uskottava... Pelottaa kuitenkin aika paljon!
Hyvää viikkoa kaikille! Sippu
tulin odotuspuolelta tänne visiitille pepsimax7 kanssa. Plussaonnea kaikille, älkäähän luovuttako, pian tavataan odotuspuolella.
sydämmeni pohjasta ja trevetuloa odotuspuolelle näin virallisesti!
Lämpöiset onnittelut Sippuliinille! Tunne on varmaan uskomattoman ihana?! Vaikka tulevaisuus varmaan vähän pelottaakin, niin naatiskele siitä tunteesta täydestä sydämestäsi:)
Täällä ei ole muuta kerrottavaa kuin se, että ei ole mitään kerrottavaa... täti on siis kyläilemässä neljättä päivää:\ Toisaalta mieskään ei ole asiasta täysin vakuuttunut joten odotettavissahan se oli... blääh! Vähän siis pettymystä ja epätietoisuutta ilmassa.
Mutta on sentään jotain positiivisuutta.. Madan mamma lupaili poikavauvaa tammikuussa 2007;)
Oikein mukavaa viikon alkua kaikille enskalaisille:)
t. Haavehahtuva
Uskaltauduin lisäämään La:n tuonne esittelyyn. Ajattelin, että tähän ihanuuteen on uskottava täysillä ja luotettava, että kaikki menee hyvin. Jos murheita tulee, niin murehditaan vasta sitten...
Sippu
Nettipimennosta vaihteeksi palstoille.. ja täällähän on plussailtu, paljon onnea Sippuliini!!!+++++++++ Ihanaa!!
Pahoittelut tädin riivaamille ja plussaonnea piinailijoille! Ja tietty tsemppiä ovisbongareille ja ihanaa oloa jo raskautuneille! Tässä nyt yleisesti toivotukset kaikille kun en nyt tietenkään muista yhtään että kuka oli missäkin tilanteessa... Viikonloppu otti veronsa...
Käytiin eilen kattomassa reilun kuukauden ikästä vauvaa, voi että! Se oli melkein koko illan mun miehen sylissä, sen kuume kyllä vaan paheni... niin että toivottavasti meilläkin ois tärpänny, en vaan yhtään tiedä ollaanko oltu asialla oikeeseen aikaan kun en ovista oikeen tunnista kun mulla tän vatsavaivan takia nippaa mahaa muutenki, mut toivottavasti ollaan :-) Kp:t on nyt 22/28-31 et ens viikolla päästään vasta piinailemaan jos on aihetta... hus pysy kaukana täältä senkin täti!!
Nyt töiden pariin...
JoJo
No niin vähä mää oon pöljä, mutta tässä oon vietelly näitä alkuviikkoja täysin oireettomana.
Sanoin eilen miehelle, että teen sen testin vielä kerran, ku musta tuntuu, että ei siellä mitään ole.. nooh, ei sitten muuta, kun apteekkiin. Noin 20 minuutin tesiten syynäämisen jälkeen ostin apteekin oman. Sitten kotiin vaan testaamaan... No tulihan siihen viiva tosiaan kaksi kertaa vahvempi, kuin kontrolli. Olis vaan pitäny säästää ne eurot ja uskoa, tänä aamuna nimittäin eka kerran paha olo... Ihmiset on hassuja ;)
Onnea ihan kamalan paljon Sippu, mie tiesin, että plussaat...
Pahoittelut tädin uhreille. Jos teidän liput jäi lunastamatta tammijunaan, ne korvataan, eli pääsette helmijunassa odotuspuolelle samalla lipulla! ++++plussa onnea ja ovis bongareille pitkää pinnaa++++
T:Ull-Maij
PS: Meillä tärppi kävi, kun pupuiltiin lähes tulkoon joka ilta ku täti oli lähteny, eli kp 4-26, ja tulos oli plussa. Aijemmissa kierroissa ajoitimme ovikseen, mutta ei tärpänny. Mitään muuta konstia ei käytetty :) Eli siinä vinkki, miehet koville!!!
Ja paljon plussapölyjä kaikille muille ensikoille!!!
Mä oon uusi tulokas, oon syyskeijuihin vain kirjotellut tähän mennessä. Tai uusi ja uusi, melkein neljä vuotta palstaillut aina silloin tällöin.
Esikoinen on ollut siis toiveissa jo melkein neljä vuotta. Siksi tulee kuumeiltua vaan silleen kausiluontoisesti, kun jatkuvasti ei jaksa oireita tuijotella ;) Tässä kierrossa sitten tuli uudenlaisia oireita ja kuume taas selätti ja on jännäilty ihan tosissaan. Nyt on kuitenkin sellanen olo että menkat alkaa ihan ajallaan, vaikka jotkut oireet jatkuukin.. Kp on nyt 24/25-26. Lauantaina testaan, jos on vielä sillon tarvetta.
Tsemppiä itsekunkin tilanteeseen ja onnittelut plussanneille!
Majita
Minäkin olen uusi tulokas, kirjoittamispuolella nimittäin. Enskojen kuulumisia olen lueskellut jo tovin, jännittänyt piinailijoiden kanssa ja iloinnut plussanneista. Nyt päätin aktivoitua koskapa ensimmäisen yriys on meilläkin alkanut. Jouluna jäi ehkäisyrengas pois ja nyt eletään kp21/28 (tai mihin se sitten asettuukaan luonnollisen kierron kautta).
Lyhyesti: minä 29/mies 32
Pääkaupunkiseudulla asutaan koiralapsen (04/05) kanssa
Yritys varsinaisesti aloitettu siis 01/06
Jo pelkästään lukeminen on ollut hirmuisen antoisaa vertaistukea, nyt jänskätessä sitä tarvitsee vielä enemmän!
leppis
Koitan päivittää teidät tuohon esittelylistaan, kunhan tokenen tästä masennuksen alhosta...
En muistanutkaan, että tää tädin vierailu voi ottaa näin koville! Tai siis kun se ei ees vielä ole tullut, vaikka kaikki merkit siihen viittaa. Tule nyt, niin pääsisi seuraavalle kierrokselle!!!!
Mä oon vaan koko päivän tiuskinut muille töissä ja tippa tulee linssiin pienimmästäkin. Tää on vaan niin väärin! Vitsit vaikka miten tähtäilee, niin ei vaan osu...
Okei, lupaan yrittää olla huomenna pirteempi! Mies lupasi laittaa mulle mun herkkuruokaa illalla, nyt kun siis saan vielä syödä homejuustoa, kun raskaana ollessa ei sitten olisi saanut!
Huomaatteko: tää yrittää kuitenkin ajatella positiivisesti, vaikka hampaat irvessä! :)
t. Diotima ja kp 36/29-46 edelleen, vaihtunee kohta kp 1:ksi...
täällä pännii kans. kp 43/29-63, aamulämmöt alhaalla edelleen. nyt vaan odotellaan että tulisi se täti, niin päästään sitten tutkimuksissa eteenpäin, pitäisi mennä kp3-5 verinäytteeseen. eli mulla nyt sitten vissiin se pco, ja yritetään lääkkeillä saada aikaan ovulaatio. mutta kun vaan ensin tulisi ne yhden menkat niin pääsis edes siihen pisteeseen. Lääkärin mukaan on todella harvinaista että pitkillä (yli 35 päivää) kierroilla tärppää, joten kannattaa hakeutua lääkärin puheille eikä odottaa vuotta niin kuin me nyt sitten ollaan tehty. kypsyttää tää odottelu. jos nyt tulee 63 pvän kierto niin olen ulkomailla kp3-5... sittenköhän taas odotellaan seuraavat >60 päivää? mä en ala.
sanoo tokkopa
Kyllä väsyttää ku on tollanen ilma, ei mikään oikeen kiinnosta... No, eiköhän tää tästä kun viikko vaan tästä etenis kohti loppuaan taas.. =)
Tervetuloa TiggerX, Leppis ja Majita!!!! Olikohan vielä muita uutukaisia..?
Ull-maj: Hassu! Eipä sillä, itekin olisin varmaan ihan samanlainen, jos sen plussan saisin! Toivotaan ettei pahoinvointi ihan kamalaksi ylly!
Diotima: Voi harmi! Pystyn kyllä kuvittelemaan tunteen, kuulostaa niin samanlaiselta ku itellä just oli... Se on kyllä paskamaista odotella sitä tätiä, jos tietää että se sieltä tulee! *halaus*
Tässäpä tämä, tänne ei siis kummempia. Nyt sohvalle makoilemaan ja herkuttelemaan!
tokkopa:
jos nyt tulee 63 pvän kierto niin olen ulkomailla kp3-5... sittenköhän taas odotellaan seuraavat >60 päivää? mä en ala.
sanoo tokkopa
Kuule tokkis, mulla oli samanlainen tilanne silloin, kun lääkärikin totesi, että en todella ovuloi ollenkaan ilmaan dopaa. Jossain kp yli 20 lääkäri antoi luvan syödä terolutkuurin (muistaakseni 10pv), jotta päästäis uuteen kiertoon ja vihdoinkin voitais aloittaa hoidot. Terolut tepsikin todella hyvin, ja menkat alkoi parin päivän päästä kuurin loputtua, juuri niin kuin lääkäri oli sanonutkin. Muuten kierto olis voinut mullakin mennä reilusti yli 60 päivän. Voisithan kysyä, antaisiko lääkäri sullekin terolut-kuurin? Tsemppiä! Toivottavasti pian helpottaa! Hoidetaanko PCO:ta myös clomeilla?
Diolle pahoittelut ja suurensuuri lohtuhalaus, jos se tädinkuvatus päättää lopulta tulla visiitille! Mutta odottele vielä kiltisti, voihan olla, että kyseessä oli väärä hälytys.
Voi Ull-Maij, sä olet kyllä Enskareiden testauslistan kärjessä! :)
Uusiakin oli tullut joukkoon, tervetuloa vaan Leppis ja M(jotain)!
Mulla alkoi tänään muuten 10. raskausviikko, jihuu!
-Q-
Ensiksi tervetuloa Tigger, leppis ja majita ja ++++onnea kaikille!!!!
Amylle myös kovin paljon ++++onnea! Kuulostaa hirmu hyvältä! Kyllä se kaksi viivaa vielä sinut löytää!!!
pepsille onnea paljon autokouluun! Parin kuukauden päästä voit masu pystyssä ajella ympäriinsä kun kevät alkaa näyttäytyä. Silloin se autolla ajo on kivaa kun musa soi ja aurinko paistaa ja lämmittää..... voi kuinka odotan kevättä =) Varsinkin kun ne lupas kovaa pakkasta tälle viikolle hhrrrrrr.
Diolle pahoitteluhaleja tuhansittain! Se on niin pirun ärsyttävä se akka kun änkee aina kylään! Voisi mun puolesta palaa helvetissä koko nainen!!!! =)
Sippu ihanaa kun ajattelet kuitenkin positiivisesti! Elä päivä kerrallaan mutta nauttien toden teolla!
Tokkopa: Harmi jos se täti tulee sitten aivan väärään aikaan! Mutta tyhmänä kysyn että mikä on tuo pco??
Täällä ovista bongataan ja on jo pupuilut aloitettu! Tänään aamulla yllätin miehen ja herätin sen pupuilemaan. Sitä kun meidän perheessä ei aamuisin tehdä. Molemmat haluaa nukkua niin pitkään kun vaan mahdollista ja sitten vaan äkkiä töihin.
Plussaillaan plop-plop-plop..... =)
+++++
Ihan ekaksi: TERVETULOA LEPPIS, MAJITA JA TIGGER! Tämä on mukava porukka, tulkaa ahkerasti mukaan kirjoittelemaan ja ruotimaan maailman menoa (vauvapainotteisesti tietenkin). :)
Haavehahtuva: Madam Mamma ennusti meille yhden tytön, syntyväksi myös tammikuussa 2007 :) Kasvatellaan sitten yhdessä masuja.
Diolle ja Tokkopalle toivotellaan sitten tädin ilmaantumista pian, jos sitä toivotte. (hassua sanoa näinpäin...)
Amy: piinailen kanssasi. Tänään kp 26/27 ja tätiä odotellessa. Pientä ruskeaa tuhrua on ollut kaksi päivää, mutta ei muuta. Aiemmin ei o tällaistä ollut, mitä lienee. Koko ajan odottelen kipujen alkavan ja vuodon runsastuvan, mutta toistaiseksi näin... Jatkuva painon tunne on alavatsalla, mutta ei isompaa turvottelua ainakaan vielä. Kumpas ei tulisikaan... Ajattelin testailla huomenna tai ke, jos täti ei tule ryminällä... Kyllä taas tullaan pilvilinnoista alas isolla rymähdyksellä huomenna tai ke!
Q: onnittelun 10-viikolle siirtymisestä- Kiva kuulla,että oot päässyt pirteämmille ajatuksille!
Nyt salkkareita katsomaan!
Täällä Amy aamuvirkku. Tai siis oikeastaan vasta ysiin töihin menossa, joten ennättää muutaman sanan naputella. Täällä nimittäin kp 30/29-30(?), lämmöt koholla ja tätsää ei näy. Oli pakko(?!) testata aamulla. Ja ihan puhdas nega edelleen. *hhmmmh* No, vasta perjantaina ois oviksesta se 14 vrk, joten jatkan piinailua ja testaan sitten vaikka perjantaina uudemman kerran, jos vielä tarvetta.
Tervetuloa uusille, joita näytti olevan viikonlopun pinossa, olikos TiggerX ainaskin! Harmittelu/voimistushalit tädin yllättämille, plusspölyjä ihan kaikille - piinailijoille ja muillekin - ja hyviä vointeja odottajille ja masukeille!
Pirteää työviikkoa toivottelee, Amy