levottomat jalatKO??
Tätäkö niillä tarkoitetaan? Nyt menossa rv12 ja aivan kamala jomotus ja " kipunointi" jaloissa, en saa ees nukutuksi. Neljäs raskaus ja eka kerran on tämmöinen oire, muistaakseni joskus lukenut että liittyis raskauteen???
MISTÄ ihmeestä johtuu että NYT, ja MIKÄ AUTTAA???? Ei jaksa kovin montaa yötä valvoa, vai voiko olla jotain muuta? Kamala vaiva=(
Kommentit (2)
Minulla levottomat jalat ensimmäisessä ja nyt kolmannessa raskaudessa, molemmilla kerroilla terkka neuvonut kokeilemaan magnesiumia, vuorosuihkuttelua (kylmä/kuuma) ja jalkojen hierontaa iltaisin. Myös reipas liikunta illansuussa auttoi... Mutta silti on riittänyt öitä, kun on vähän väliä herännyt pyörimään ja potkimaan!
Minulla levottomat jalat olleet nyt riesana kaikissa raskauksissa,tämä kolmas aluillaan tosin vasta.Ja ilmenee sillain et kun nukkumaankin menee niin alkaa tuntumaan että jaloilla on pakko potkia tai ne lähtee itestään litomaan,käveleminen myös auttaa.
Ja minulla nämä levottomat jalat loppui kun aloin reilu viikko sitten syömään (tosin rytmihäiriöiden takia) magnesiumia..se kait vaikuttaa sit levottomiin jalkoihinkin..ja muistelen kuulleeni että se vois johtua magnesiumin puutteesta.
En tosin osaa sanoa onko sun oireet tätä levottomia jalkoja,kannattaa mainita asiasta neuvolassa.=)
Jonzu + öttiäinen 7+2