Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++PUOLUKOIDEN MAANANTAI+++++

16.01.2006 |

[color=red]Aloitan jo uuden pinon valmiiksi, aamulla kirjoittelen lisää ennen koulunn lähtöä. Hyvää yötä Puolukat!

-Lumiina

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=RoyalBlue]Lauantain juhlista selvitty ja uusi viikko taas aluillaan..

Hansu, huomaatko että aloitus on vähän niin kuin sua varten laitettu;)..??

Kokeilin sitä hotmailin ryhmän perustamista, mistä silloin oli puhe, mut jäi väähn puolitiehen, täytyy perehtyä siihen paremmin tänään kun pääsen aikaisin koulusta..Mitenkäs täti, onhan se pysynyt poissa?! Toivottavasti bdbdbdbbdbd

Galtsu, onnea tuplailun aloittamisesta!! Älä nyt sitten ota stressiä niistä tikuista, että se tärppi tulee;)!!! Voi kun omakin mies innostuisi!

Snowflake, tervetuloa siis Puolukoihin, saitko tunnukset toimimaan? Minkä ikäinen lapsesi olikaan?

Mitäs JJ, alkaako harjoitussupparit tihentyä? Jännät paikat alkaa olla käsillä:) Onko sulla siitä koalasta kuvia? Oisi kiva nähä sekin:)

Mulla ei mitään uutta, tätiä ei näy ei kuulu, mut vielähän tässä on aikaa.

Nyt täytyy mennä, palailen puolilta päivin.

Hauskaa maanantaita kaikille!

-Lumiina kp 32 ja -3 kg

Vierailija
2/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Kiitos Lumiina nuista plussista =o) Toivottavasti auttavat! Ei oo tätiä kuulunut!

Saikos TANSEM viime yön nukuttua?

LILLIS, minäkin lasken kp1:n kunnon vuodosta, vaikka mulla ei suhteen oo ongelmia kun ei koskaan ruukaa mitään tuhruja ollakaan...

GALTSUHAN ottaa heti ukosta kaiken irti... ;o) Eikähän tuolla tahdilla pian tärppää!

Ja nyt töitä, töitä, töitä...

HYVÄÄ ALKANUTTA VIIKKOA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lillis: joo, jos ovitesti pos kp 10 niin itse ovis on vasta kp 11 tai 12. Mutta totta puhut kun sanot et tikuttelu aiheuttaa liikaa ressiä, mut nyt kun tää on näin lähellä mulla, en halua et mikään menis enää pieleen!

Lumiinalle ja Hansulle tädinkarkotussäteitä ja PAAAALJON PLUSSASÄTEITÄ++++++++++++++++++++++++++++++

Ilmoitelkaa myös tänne jos vaihdatte suljetun yhteisön. Mä en saanut vielä chattia toimimaan ja oon muutenkin ihan pihalla koko jutusta :/

Nyt jumppaan ja sit töihin. Töissä oli viimeksi netti-kielto, joten en välttämättä tänäänkään pääse lukee näitä juttuja..

galtsu

Vierailija
4/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=seagreen]GALTSU tosiaan oikeen urakoi nyt kun ukkokin lämpeni :D Mutta mikäs siinä, ei muuta ku pupuilua vaan, niin kyllä se siitä! Kyllä te nuoret jaksatte ;)

LUMIINA: Joo koalasta vois tosiaan näpsiä pari kuvaa. Tosin ihan saman näkönen se on tuossa meillä kun niissä " myyntikuvissakin" . Sama petarikin :) Harjotussuppareita tulee päivittäin, mutta niitä kivuttomia. Ei siis mitään synnytykseen viittaavaa oo vielä tullu... pikkuhiljaa sais alkaa tulemaan!

HANNELE: Laitoin tuonne messageenki, et eihän täti vielä yllättäny? Toivottavasti tajuaa pysyä kaukana teijän kämpästä!

Laittakaahan ihmiset sinne yahoolle aikoja millon ehditte chattiin niin muut voi sitten sieltä katella sopiiko ajat yhteen! Saatettas sitten vaikka sattuakin yhtäaikaa sinne kerranki ;)

mä alan valmistautuun jos se anoppi tulis hakeen mut shoppaan. Mutta jos ei tuu niin sitten häiriköin täällä! valmennus viideltä.

JJ 36+6+TuuttiKuutti♥

Vierailija
5/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli onneks lyhyt koulupäivä, kun loppu viikko onkin sitten joka päivä vähintään viiteen kouluu (ja kaheksalta aamulla alkaa). No ei mulla kyllä oo kun tuonne maaliskuun puoliväliin asti koulua ja sitten enää tenttejä loppu keväänä noin 4 kpl. Meen heti maaliskuussa jo sit töihin niin pääsee taas vähän paremmille tuloille.

Hannele:

Sain nukuttua ihan hyvin kerrankin. Oon nukkunu joulun jälkeen tosi huonosti, kun on ollut vuorokausrytmi ihan sekaisin. Mies teki melkein koko syksyn yövuoroa ja kun mulla alkoi joululoma niin kääntyi samaan rytmiin miehen kanssa. Sä taidatkin plussata kohta :):):) Toivotaan niin.

Olikos Lumiinallakin mahollisuus tärppiin kun ei tätiä näy, en nyt yhtään muista mikä sun tilanne oli? Joka tapauksessa toivotaan sullekin plussaa :)

Tänään pitäs käydä viemässä siihen asunnonhakuun liittyen papereita (verolippuja, opiskelijastodistus ja miehen palkkalappu) ja samalla kysellä miten todennäköistä sieltä on saaha asuntoo kolmessa kuukaudessa. Toivottavasti ei ihan sillan alle jouduta. Kahessa eri paikassa meillä on haku menossa, ja ainakin tuossa toisessa laitto meidät kiirellisiksi hakijoiksi. Vuokra-asuntoa siis haetaan. Nyt on kyllä suunniteltu myös, että ostettas oma, mutta ei sitä nyt viitti hirveellä kiirellä rueta etsimään vaan mennään vielä ensiks vuokralle ja sit ihan rauhassa katellaan löytyskö sopivaa asuntoa ostettavaks.

Hyvää maanantaita kaikille!

Vierailija
6/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galtsulle onnea virallisesta tuplailupäätöksestä. Johan teillä oli merkkejä ilmassa aiemminkin, kun kuitenkin ilman ehkäisyä olette aina satunnaisesti olleet. Luulenpa, että olette niistä miehen simpoista ihan suotta huolissanne, kun ei kaikki nyt kuitenkaan välttämättä kerrasta tai parista raskaaksi tule vaikka oikein yrittämällä yrittäisikin. Ja muistathan myös, ettei ylenpalttinen pupuilukaan välttämättä heti tuota tulosta. Simpoille pitää aina antaa hetki aikaa myös kehittyä. Siksi kai suosittelevat sitä jtp-tekniikkaa - ehtii kehittyä enempi simppoja yhdelle kertaa. No joo, ehkä mä oon vaan kade, kun meillä ei miestä noin helpolla saa päivittäin kellistettyä ja just nyt ois oikeet päivät...

Hansulla vaikuttaa lupaavalta tuo tädin puute :-) Tosin pakko myöntää, että jos sullakin plussa tulee heti ekalla yrittämällä niin olen kyllä isosti kade. Meillä kun jo neljättä kiertoa mennään eikä mitään merkkejä mistään.

Taas aamulla kalenteria katselin nyytin kuvat silmissä. Ja mukamas vuosi pitää jaksaa yrittää ennen kuin kannattaa epäillä minkään olevan pielessä. Se on kyllä kumma miten sitä yhdellä hetkellä on niin kovin toiveikas ja toisena taas uskoo, ettei homma ikinä voi onnistua. Mutta kaipa meillä kuitenkin vielä on suht vähän yritystä takana. Katsotaan mikä ääni on kellossa vuoden päästä...

Ajatukset pitäisi osata keskittää johonkin muuhun, mutta mitä tahansa muuta tekeekin niin mielessä on vauva. Jos nyt edes hetken yrittäisi ajatella jotain muuta ja menisi vaikka lounaalle - mielessä siis ruoka :-)

Mukavaa päivää puolukkaiset!

- Essi

Vierailija
7/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, vihdoin kone toimii taas ja pääsen nettiin... Ihan hulluna ootte kirjotellu, en mitenkään jaksanu lukea kun muutaman viime päivän kirjotukset ja oon ihan pyörällä päästäni, en oo nyt lähimainkaan kärryillä.

Mikäs tää on tää Yahoon yhteisö, mistä ootte puhunu? Missä vaiheessa sinne pääsee kirjautumaan ja miten se sit tapahtuu? Mie oon sen verran uusi täällä, että sanokaa vaikka " HEP" sit kun huolitte miut sinne mukaan. ;)

Galtsu: Upeeta, mahtavaa! Onnea plussailun aloittamisesta!!! Hienoa! Ajan haaskauksesta siuta ei ainakaan voi moittia, kyllä tollasella tahdilla luulis pian tärppäävän.

Hannele: Toivottavasti täti ymmärtää jättää tulematta ja plussaat pian! Pidetään kädet kyynärpäitä myöten ristissä. Millos meinasit alkaa testailemaan?

Tansem: Mihinkäspäin maailmaa oisitte muuttamassa? Tutun kuulosia mietteitä sulla, myökin ollaan viime aikoina mietitty paljon, millasella aikataululla asuntoja voi saada...

Jos mies pääsee sinne oppisopimuskoulutukseen meillä olis muutto edessä huhti-toukokuussa. Ja koska tulokset tulee helmikuun lopussa, asunnon saamiseen jää aikaa 1-2 kk, jos meinaa muuttaa ennen opiskelun alkua. Onneksi koulu järjestää teoriajakson ajaksi myön jonkin asuntolapaikan, jos on tarvis... Tosin, myöhän muutettaan sit joko Järvenpäähän tai Lahteen ja katoin että molemmissa on asuntoja heti vapaana, mutta tietysti ne on sit jotain hirveitä murjuja... Mutta kai sellaseen on alkuun tyydyttävä, ettii sit ajan kanssa mukavamman.

Sen verran vielä omia kuulumisia, että sain mieheltä luvan jättää pillerit pois. Tuplailun aloitusta se ei suinkaan merkitse, mies on vakaasti sitä mieltä, että alkaa käyttää kumia, mutta onpahan ainakin askel oikeaan suuntaan! Jos siitä olis sitten helpompi edetä siihen ihan ehkäisyttömään elämään...? Mies kuitenkin paljasti miettineensä, minkä nimen haluais pojalle antaa, njoten kai senkin pääkopassa on jonkinlaisia vauva-ajatuksia, joskaan ei ehkä ihan ajankohtaisia...

Ai, ne ennustajat muuten vastas... Molemmat ennusti vaan yhtä lasta, toinen tyttöä marraskuussa 2008, toinen poikaa huhtikuussa 2007. Mutta johan tuossa on yhteensä kaks! ;)

Jaah, nyt kouluun. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!

Vierailija
8/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu heräili koko yön kun näki pahaa unta=(Ja herätyskello ei soinu ja myöhästyin työhaastattelusta!No ei se mitään soitin firmaan ja kyselin työ taustoja niin sehän oli puhelinmyyntiä!Ei kiitos....Toisaalta on hyvä että myöhästyn niin se oppisopimus olis kiinnostavampi.

Lumiina-83 sain tunnukset toimimaan!Ja joku kyseli poitsun ikää niin 1,7 vuotta.Aikamoien vesseli on!=)

Kidutin taas itseäni ja kävin katselemassa vauvan tarvikeita ja vaunuja=)

Nyt seurustelen mun mummoni kans=)Palailen iltapäivällä...

Vierailija
9/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläkään kertaa... :( Eilen alko kidutus ja yhä jatkuu... Eilen aamulla vaan itkin kun oli niin surkuolo. Nyt jo vähän parempi. Mutta tiedän nyt ainakin sen että itse tunnistin ovikseni kipuiluista, mutta ovistikut eivät :P enpä usko sitten enää niihin. Muistaakseni tein vielä kahesti sinä ovispäivänä testin, mutta ei mitään... No nyt ootan että pääsis taas pupuilemaan. Yks mahis enää ja sitte joudun leikkuupöydälle :(

Nyt luen noita teiän kuulumisia...

-thunda-

Vierailija
10/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Hansun viimehetkinen tilanne????? +++++++~~~~~~+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Annan nää mun ylimääräset plussasäteet ja simpat sulle->

-thundis-

Vierailija
11/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansulle paljon plussasäteitä!Ilmoitathan heti kun tiedät tuloksia=)Voi kun mullakin ei seuraavaks täti tulis=)

Vierailija
12/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin nyt selvittää tota msn juttua ja ilmeisesti sain sinnekin jotain perustettua.. Mut kerron siitä sit myöhemmin lisää vaikka yahoossa.

Snow, kyselit tuosta menkkojen aikana raskaaksi tulemisesta, tosiaan silloin voi tulla raskaaksi jos on niin lyhyt kierto että ovulaatio tapahtuu jo menkkojen aikana.. Ilman ovulaatiota(munasolun irtoamista) raskaaksi ei siis voi tulla.

Ilmotelkaa kun ootte linjoilla, Hansu ja muut niin jos kässäätte paremmin tota msn:ää..

-Lumiina (edelleen ilman tätiä)

Vierailija
13/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän kone on ollu nyt jo viikon rikki ja työtön kun olen en pääse muualla koneelle. No mut nyt on kone vihdoin kunnossa =) Nyt on viikko viertäshtänyt siitä myös kun kolmas koira tuli taloon ja mies pitää sitä meijän pikku vauvana... totesi meinaan et nythän ei tartte viel miettii lasten hankintaa kun on tämmönen pikku hauva vauva. no katotaan nyt oon koittanu kyll ehdotella pillereiden lopettamista mut :(

no mutta se minusta...

Hannelelle paljon plussasäteitä ~~~~~~~++++++++++++~~~~~~~

mutta nytten koirien kanssa ulos ja sitten siivoamaan...

Vierailija
14/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on ikävä meinannut tulla, kun en oo pariin päivään teitä ollut moikkaamassa...

Yritin vielä to-pe yönä töissä tuota yahoo hommaa ja kävin siellä vähän lueskelemassa ja taisin sisäänkin kirjautua...mut tuntuu jotenkin hirmu hankalalta koko homma (sanoo ihminen, joka perustamista ehdotti...=(

Jos vaihdetaan sinne hotmailiin niin lupaan olla aktiivisempi *käsi sydämellä*

HANSU: PERHANA, mielettömän hyviä uutisia!! Toivottavasti ei oo nyt sit kuitenkaan sitä, ett kun itse ootat niin kovasti, niin menkat myöhässä... niinku mulla sillo... täältäkin vilpittömästi sulla plussaa toivon =)

Ja Galtsu on sit ruvennut yhtymään oikein urakalla ;) Hyvä juttu. Mut tosiaan toi jtp pupuilu ois vissiin ihan jees, niin ehtii simpat vahvistua. Mut ihanaahan se on ett tekee noin usein mieli, eikä kantsi mitään päiviä miettiä...se on taottava silloin kun rauta on kuumaa...;)

Thunde: Hirvittävän pahoillani oo kun täti tuli. Ihan sydäntä kylmää kun pelottaa sun puolestas se leikkaus. *

voimahali sulle ystäväni*

Sinkku Goldan tarinat osa 1:

Lauantaina olin sit viihteellä... hyvä oli meininki ja pelimiestä jorattiin ihan hulluna. nimesin sen mun uuden elämän alun biisiksi =) Oli kyllä vähän ihmeporukkaa baarissa, ei oikein ketään mielenkiintoisia tuttavuuksia ;) enkä edes hitaille tajunnut sit lähtee. Mun horoskooppi sano sillo lauantaina ett joku ihminen yllättää mut täysin, mut ett kannattaa pitää jalat maassa... no kävi siellä yks yllätys. yhden kaverin mies oli kans viihteellä, kaveri ei ollut mukana. tää tyyppi tuli sit juttelee ja silittelee...sit kerto ett on jo pari vuotta ajatellut ett haluis rakastella mun kanssa... huh huh...pikkaisen piti takapakkia siinä vaiheessa ottaa. Eihän se voi tulla sanoo tuollaista kihlattunsa kaverille...

nyt taidan lähtee vähän ulkoilemaan.

palataan

Goldis

Vierailija
15/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku, mikä pettymys! Tätiä ei edelleen kuulu eikä näy, mutta mua jotenkin alko niin pelottaa se tädin tulo, että jos se tuleekin sitten töissä ja oon sitten ihan maassa että on parempi kotona varmistautua asiasta --> niimpä tein testin joka näytti negaa =o( Ja Acon kymppi taitaa harvon olla väärässä!

No ei tässä nyt hulluna tarvi pahotella, pitää kääntää katse ens kesää kohti! *ja sinne on niin tajuttoman pitkä matka*

Kiitos kaikille kun niin kovasti laitoitte plussasäteitä! Ootte ihania!

JJ: ota vaan koalasta kuva! Pääsitkö anopin kans shoppaileen...?

ESSI: Eihän se ihan 1. kierrosta ois ollut, jos ollut ois, mutta nyt ei tosiaan sitä tarvi miettiä! Pikaista tärrpiä sine! Sinä jos kuka olisit sen jo ansainnu!

SONNAI: Joo me sanotaan sitten HEP. Ja onnea sulle kun sait luvan lopettaa pillerit! Minä sain luvan siihen viime kesänä! Ja nyt pääsin sentään jo vähän yrittämään tuplausta, ja ens kesänä sitten oikeasti alkaa tuplaus! Toivottavasti sun ei kuitenkaan tarvi vuotta oottaa!

Thunde: pahoittelut tädistä! Taiat olla tosi pettynyt =o( Voimia sinne ja toivottavasti ens kierrosta tärpää ettet joudu puukon alle! Kiitos ylimääräsistä säteistä, kenellekkähän me nyt lähetettäis sun ja mun molempien ylimääräset säteet ;o)

Nyt ei jaksa millään enempää... Paitsi että vaihdoin työhuonetta ja on melkeen parempi ku edellinen, hyvin onnistuu palstailu =o)

Moi moi!

Vierailija
16/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vaalien jälkeistä maanantaita! Vaalit menivät suunilleen kuten ennusteltiin.

Uusi äänestyskierros on sitten edessä jonkun ajan kuluttua.

Käytin ylen ja mtv3:n vaalikoneita. Hauska juttu, antoivat hiukan erilaiset tulokset molemmat, mutta molemmat koneet antoivat Henrik Laxin kakkosijalle.Muuten kylläehdokkaiden sijoittuminen oli vaihtelevaa. Tietty kun en harrasta rullaluistelua tai vatsatanssia tai joogaa, ei tullut niin hyviä osumia tuossa maikkarin vaalikoneessa.

Saapa nähdä jatkaako Tarja presidenttinä ja pitääkö Arajärven ¿lusia¿ toinen 6 vuotta.

[b]Galtsulle[/b] Onnea tuplaamisen aloittamiesta ja tietysti Tsemppiä ja pikaista plussaamista!

[b] Hannelelle[/b] Toivotaan ettei se täti sittenkään tulisi!

Ja Tsemppiä piinailuun kaikille joille Tsempitys on tarpeen!

Ja samoin pahoittelut jos täti on saapunut epätoivotusti vierailulle! L

Mä olen niin sekaisin etten muista kenellä mikäkin tilanne on.

Harmittaa vietävästi, olin liian hidas, enkä ehtinyt osta yhdestä tarjouksesta sukkalankaa. L Ei sillä etteikö sitä lankaa olis kotona jo ihan tarpeeksi, mutta se olis ollut sellaista uutta ja hienoa. J ja jotain muuta kuin tuo iänikuinen Novita. Toisaalta tiedän että olisin sitten ostanut sitä aimo kasan, mutta mitä mä teen esim kilolla sukkalankaa?!? Ja ehdin just joku aika sitten ostamaan kaksi kerää sukkalankaa niihin miehen sukkiin. Ehkäpä mä sitten myöhemmin tilaan sieltä pari kerää kuitenkin....

Niin ja itseasissa tässä pitäisi ostaa yhdestä sun toisesta nettifirmasta tuota hääaiheista sälää...

[b] JJ[/b] Oletko käynyt Sinooperissa katsastamssa sen leimasin tarjonnan? Siellä saattaa olla tai sitten ei vauva-aheisia leimsimia. Ja arvtkaas tekiskö mun mieli ostaa se baby shoes-leimasin sieltä Sinellistä?!?

[b]Oma napa:[/b] Toissa yönä näin taas unta, että olen raskaana.. Tässä unessa sitten olin kuudennella kuulla raskaana. ja loppu unet olikin sitten jotain sekavaa työuni tyylistä ja olin taas siellä, työpaikassa missä olin viimeksi ennen opiskelemaan lähtöä. Sinne paikkaan on ikävä edelleen, välillä jopa harmittaa, että lähdin sieltä. Tosin jos tällä tavoin on vihdoin mahdollisuus tyhtyä elämään kokonaan samassa paikassa, niin ehkä se kannatti kuitenkin.

Kyllä vauvakuumeisen naisen ajatuskulut on uskomattomia. Nytkin sitä jollain tasolla toivoo, että josko sittenkin.. Vaikka järjellä ymmärtää että ensinnäkin ehkäisy on käytössä ja toisaalta raskaus myös romuttaisi hääsuunnitelmat (tai ainakin häämatkan) ja siinä nyt ei ainakaan ole mitään järkeä, ehdoin tahdoin sotkea asiosta jotka on vihdoin saatu järkättyä.

Meillä keskusteltiin eilen lasten nimien valinnasta.. Siitä tulee vielä hikinen urakka. Miehellä on sen verran konservatiivisen mielipiteet. Juttu lähti siitä, että mies havaitsi että on Soljan nimipäivä, ja miehemn mielestä se ei olenkaan ¿oikea¿ nimi. Siitä kun ei kuulemma saa selkoa onko se tytön vai pojan. No mun mielestä se on ihan selvästi tytön.

Mä sitten tietty yritin kartoittaa, että mitä se oikea/kunnollinen nimi oikein tarkoittaa.

Ja nimi sanana ei saa tarkoittaa mitään esim. nimi Tuuli on jo hyväskyttävyyden rajoilla.... eli hyvästi kaikki ihanat erikoisemmat tyttöjen nimet.... :/

merineito

Vierailija
17/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: mikä kp sulla on menossa?

Vierailija
18/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Ensiks pahoittelut [b] Hannelelle [/b] negasta ja [b]Thunderille [/b] tädistä! Voimia!

Ja jos Hannelelle ei oo vielä täti tullu käymään niin eihän sitä vielä kokonaan oo toivoa menetetty, joillekinhan se plussa tulee vasta kun menkat on viikon myöhässä.

[b]Sonnai:[/b] Ei myö olla minnekään kauas muuttamassa, ihan kaupungin sisällä. Sen takia muutetaan, kun vuokran-antaja myi tän asunnon. Myö ollaan kans ihan varmoja, että saadaan joku ihan hirvee asunto :( Missäs päin työ asustelette nyt?

Tänään, kun käytiin viemässä niitä liitteitä siihen hakemukseen, kyselin miten todennäköistä on saaha kolmessa kuukaudessa se kämppä, niin eipä tuo osannut sanoa, mutta ei nyt hirveen varmalta kuullostanu että saatas. Siinä paikassa ois just niitä parempia asunto, kaikki 90-luvulla rakennettu ja kaikissa sauna. Siitä toisesta paikasta, missä meillä on myös hakemus, ei yhtään tiedetä minkälaisia asuntoja siellä on.

No nyt ei tuu enää mitään mieleen, kirjottelen vielä tässä myöhemmin jos muistuu jotain sanottavaa.

Vierailija
19/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran vaan ilmottelen että kp on 30/29-32 eli menkat ei edes oikeesti vielä myöhässä. Mutta testinä kuitenkin Acon10 eli eiköhän se ois näyttänyt jos jotain olis...

Jaa kelles sitte lähetetään plussasäteitä... Lumiinalleko? ~~~~~~~

Vierailija
20/20 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Nyt on tytöt jo tissit kipeät, miks se alkaa aina heti oviksen jälkeen?? Ihmetyttää vaan.. Nyt on sit pupuiltu viikon edestä.. Ehkä oliskin ollut fiksumpaa se jtp- menetelmä, mut ku ei millään malttanut

;o) Mies sanoi äsken et sitä pelottaa et mä petyn taas jos en ookaan raskaana, kun mahiksia ON tässä kuussa, mä sanoin et mun ei tartte pettyä et NYT on pakko onnistua :O)

JJ: voi ku mä pääsisin sinne chattiin, mut tuntuu et viestitkin menee perille ihan ihme aikoihin ym.. Musta on vaikea seurata niitäkin :/ Mä ainakin haluaisin sen suomenkielisen sivuston! Tuntuu et tää liian hankala..

Tansemille onnea asunnon etsintään!

Essi: en ole ollenkaan huolissani miehen simpoista, mutta se on. Kun sen hyvällä kaverilla ne ei vissiin ui kovinkaan hyvin tms (pariskunta ollut vuosia jo hoidoissa) ja se pelkää samaa kun meille ei vahinkoa ole sattunut puolen vuoden aikana. Tätä ennen oli varmat päivät ja sit edellinen kierto sellaista menetelmää et sain yhen kerran ilman ehkäisyä " kiellettyjen" päivien aikana ja sen piti jatkua toistaiseksi, mut nyt se suostuikin :o) Mähän tein niitä rask.testejä ja piinailin jopa pillereitten aikana *tunnustaa nolona*

Toivottavasti saat kuitenkin nyt kun on ne päivät houkuteltua ukkoas lemmenvuoteeseen!

Essi, mä en kyllä ajo ihan vuotta oottaa, jos ei yritys onnistu. Mä EN PYSTY! Ja onneksi lääkärikin on sanonut et jos ei puolessa vuodessa onnistu niin kannattaa hakea jo jotain jelppii (kaksiosainen kohtu kun on niin ei voi hormooneilla korjata tilannetta) Ja voihan sitä tutkituttaa ittensä muutenkin silloin kun siltä tuntuu..

Milloin sä piinailet? Meillä tais olla aika samassa toi kierto, paitsi mulla tais olla vähän lyhyempi ja oon nyt hieman " edellä" , mulla meni ovis vkloppuna!

Sonnai, kivaa et " sait" jättää pillerit pois.. Toivottavasti kumiukot rupeaa sit niin hankaliks ettei mies niitten seuraa kauaa jaksa! :o)

Thunderi: voi surku, tosiaan! Pahoittelut tädistä! Nyt pidetään KAIKKI sulle pukkuja et onnistuu seur kierrossa! Äläkää vielä mieti sitä leikkauspöytää! Ja sit JOS se on ajankohtaista niin yritä ajatella positiivisesti: leikkauksen jälkeen raskaaksitulomahdollisuudet kasvavat rajusti ja tuut mitä pikemmin raskaaksi! ((halaa ystävää))

Golda. voi kun mieskin olis yhtä halukas :) Musta tuli kuulemma tupakkalakon aikana seksi- tai raivohullu ihminen. Mun tekee melkein koko ajan mieli (erit viim viikon ajan) ja jos en saa niin raivoan ja haluun heitellä tai heittelen tavaroita ja suutun! Jo mies alkaa olla väsynyt :/ Mutta nyt on onneksi taas viikko töitä edessä ja toivottavasti väsyttää tarpeeksi ;o)

Törkeä kommentti kaverisi mieheltä! Hyi hyi.. Mutta nyt oot sit ahkerasti pitämässä hauskaa, vai? Se on mukavaa kuulla et sä jaksat pitää hauskaa ja nauttia elämästä, tai ainakin yrität jatkaa eteenpäin!

Hannele: uskon et suruttaa sit täti, jos tulee käymään, mut fiksusti ajattelet et käännät katseen kohti kesää! Pahoittelut negasta :( Kyllä se plussakin sit tulee, koska toivo ei oo vielä menetty kun et voi olla oviksen ajankohdastakaan olla 100 varma! Muista se runo, SUN vauva odottaa sitä oikeata hetkeä ja ikävöi kun ei vielä pääse syliisi!

Merineito: voi kun ihanaa et sun mies pohtii noita nimiä, ja saatattehan te päätyä kompromissiin et toinen nimi ei oo erikoinen ja toinen on.. Mun mies on antanut mulle jo kaikki valtuudet nimitää lapsemme :o) Ja suostui siihenkin et annetaan " vaa" yks etunimi kaikille!

Tytöt, jos mä tuun raskaaksi NYT niin LA olis 12. lokakuuta, voi että...

Niin ja siitenhän mulla on runsaasti niitä ovistestejä kaapissa ja voin vaikka myydä ne teille, jos joku haluaa! tai oottaa seuraavaa yritystä. Olen niin onnellinen, mä uskon et tässä kierrossa se onnistuu, uskon tytöt niin ettette uskokaan..

Olinpas taas vaihteeksi omanapainen :/

Öitä.

PS huomenna mulla on aamuvuoro ja sieltä suoraan luennolle ja oon himassa vasta 22.00 :( En varmaan ehdi missään vaiheessa pinoutumaan!