Mitkä asiat ulkonäössä ovat mielestäsi "white trashia"?
Mitkä asiat ihmisen ulkoisessa olemuksessa tai pukeutumisessa ovat mielestäsi white trashia?
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, mulle vain tyyli on wt tai ei wt, ei ihminen. Tiedän lääkärin, jolla on sormissa tatuoinnit. Se tyyli on wt, ei se lääkäri. Ja vaikka olis sairaalan siivooja niin ei ole wt. Ehkä duunari, mutta se onkin sitten eri asia.
Naapurin nainen on vähän wt-tyylinen, mutta juuri sitä toista ääripäätä. Ei hoida itseään mitenkään. Hiukset usein likaiset, suttuponnarilla. Iholla jotain näppyjä, kuivakin. Ei meikkaa. Polttaa tupakkaa aina kun näen. Kesällä aina caprihousut ja crocksit sekä trikootoppi. Ylipainoa vähän, mutten kiinnittäisi huomiota jos vaatteet eivät olisi tiukat.
Tykkää "porista" kaikille, ihan mukava oikeastaan. V-sana yleinen puhuessaan kenelle vain, vanhemmat ihmiset kohottelevat kulmakarvojaan. Ylpeilee sillä, ettei kukaan sisaruksistaan mennyt lukioon. Miehellään käy joskus kavereita kaljoittelemassa, tämä ukko on toisinaan ihan kaatokännissä, kuulemma täysin harmiton silloinkin. Niin ja auto heille to
Tämä tatuoitu lääkäri on urbaanilegenda.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, mulle vain tyyli on wt tai ei wt, ei ihminen. Tiedän lääkärin, jolla on sormissa tatuoinnit. Se tyyli on wt, ei se lääkäri. Ja vaikka olis sairaalan siivooja niin ei ole wt. Ehkä duunari, mutta se onkin sitten eri asia.
Naapurin nainen on vähän wt-tyylinen, mutta juuri sitä toista ääripäätä. Ei hoida itseään mitenkään. Hiukset usein likaiset, suttuponnarilla. Iholla jotain näppyjä, kuivakin. Ei meikkaa. Polttaa tupakkaa aina kun näen. Kesällä aina caprihousut ja crocksit sekä trikootoppi. Ylipainoa vähän, mutten kiinnittäisi huomiota jos vaatteet eivät olisi tiukat.
Tykkää "porista" kaikille, ihan mukava oikeastaan. V-sana yleinen puhuessaan kenelle vain, vanhemmat ihmiset kohottelevat kulmakarvojaan. Ylpeilee sillä, ettei kukaan sisaruksistaan mennyt lukioon. Miehellään käy joskus kavereita kaljoittelemassa, tämä ukko on toisinaan ihan kaatokännissä, kuulemma täysin harmiton silloinkin. Niin ja auto heille to
Ei tietenkään haittaa, koska olet itsekin. Ei wt:t asu missään hyvillä ok-alueilla, vaan vuokrataloissa muiden samanlaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tatuoitu lääkäri on urbaanilegenda.
Ei ole urbaanilegenda, mutta on se kyllä harvinaista. Tiedän tasan yhden tatuoidun lääkärin, ja hänellä on taustalla rankka lapsuus, on raivannut tiensä ja tehnyt luokkahypyn. Se näkyy mm. tatuointeina, joita hän on nuoruudessaan ottanut. Toki myös tietynlaisena kovuutena verrattuna muihin tuntemiini lääkeäreihin, niin että osaa pitää omat rajansa, eikä kanna syyllisyyttä jos ei pysty kaikkia pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitkään sillä olen aikuinen, kasvatuksen saanut, käytöstavat ja normaali järjen omaava ihminen joka ei oleta ja arvota ihmisiä ja heidän statustaan ulkonäön ja pukeutumisen perusteella.
Näistä wt-väellä ei ole kasvatusta, käytöstapoja, normaalia järkeä, statusta, ulkonäköä eikä pukeutumista.
Ei kiitos, älä kauppaa maailman katsomustasi ja uskomuksiasi minulle, sillä minä en perusta mielipidettäni toisista ihmisistä ulkonäöne perusteella. En nyt, enkä koskaan tule myöskään niin tekemään. Joten sinun on täysin turhaa ajantuhlausta koittaa syöttää minulle omaa tapaasi ajatella, minä kiitos ajattelen toisin eikä se muutu vaikka seisoisit päälläsi huutamassa "totuuksiasi" ja näkemyksiäsi.
Treenattu ulkonäkö ja kroppa. WT. Tatuoinnit ja muut salivermeet wt.
Tatuoinnit ja kaikki muut lävistykset paitsi klitoriksen huppu ja korvakorut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkää "porista" kaikille, ihan mukava oikeastaan. V-sana yleinen puhuessaan kenelle vain, vanhemmat ihmiset kohottelevat kulmakarvojaan. Ylpeilee sillä, ettei kukaan sisaruksistaan mennyt lukioon. Miehellään käy joskus kavereita kaljoittelemassa, tämä ukko on toisinaan ihan kaatokännissä, kuulemma
Kyllä mulla ihan omistusasunto on, samoin tällä pariskunnalla. Kuten sanoin, se on se tyyli eikä varallisuus tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitkään sillä olen aikuinen, kasvatuksen saanut, käytöstavat ja normaali järjen omaava ihminen joka ei oleta ja arvota ihmisiä ja heidän statustaan ulkonäön ja pukeutumisen perusteella.
wt älähti kun kalikka kalahti.
Ikävää että sinun on noin paha olla. Minä en edelleenkään arvota yhtään ketään ulkonäön perusteella. Koskaan. En itseäni, en muita, en edes sinua. Käytöksesi perusteella kyllä joudun valitettavasti toteamaan että sinulla selvästi on suuria vaikeuksia itsesi kanssa, mikä on varmasti raskasta ja ikävää. Toivon että saat apua siihen mikä ikinä sinusta noin katkeran, vihaisen ja huono käytöksisen sitten tekeekään, toivon sinullekkin iloa, kykyä nähdä erilaisuuden kauneus ja kaikkea hyvää elämään. Maailmassa kun on niin paljon muuta tärkeämpää ja oleellisempaa ihmeteltävää kuin se miltä joku toinen täällä näyttää. Elämä on kaunista kun ei etsi vikoja toisten ulkonäöstä vaan keskittyy oman mielensä ja ympäristönsä hyvinvointiin. Kokeile sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
kun jotkut 35-45 ikäiset yrittävät pukeutua kuin teinit. Ovat varmaan näitä av-palstan "kauniita, ikinuoria, jotka näyttävät ainakin 10v. nuoremmilta kuin ovat" :D :D :D
Jotkut oikeasti näyttävät nuoremmilta ja ovat nuorekkaita. Minusta on ihanaa, kun ihmiset pukeutuvat miten haluavat ja jopa erikoisesti. Tietysti mauttomuus on aina mauttomuutta ja se on asia erikseen.
Ripsienpidennykset,rakennekynnet,suihkurusketus, hiustenpidennykset,huulitäytteet ja lähes anorektista kehoa nuolevat kireät vaatteet. Vape kädessä.
Vierailija kirjoitti:
guess-tyylinen laukku (vaikka olis aito)ja uutuutena irtoripset.
Mites Guess-minireppu, mustaa nahkaa?
On typerää yleistää että yksi vaate, esim huppari tekisi weeteen. Miun 80v isälläkin on huppari.
Kyse on enemmänkin käytöstavoista tai niiden puutteesta, pummimisesta ja pas""njauhamisesta.
Sellaiset paksut ja mustat ripsipidennykset. Eivät sovi kenellekään. Liian vaaleaksi tai vastaavasti mustaksi värjätty tukka.
Lippis, kalju, parta, hihaton paita jossa hevi logo, maastokuosiset shortsit, ei kenkiä, pilotti urinkolasit, ja sekarotunen piski joka poukkoilee joka suuntaa, lapsia mutta äitiä ei missään, tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekon Unikko-kuosi on wt-uniformu.
Mahdollisimman suurella ja räikeällä unikolla tietysti, että kaikki varmasti näkee, että se Raksa-Jonne on ostanut mammalle ihan Marimekkoa syntymäpäivälahjaksi. Jo vain kelpaa kiivetä sen 10 vuotta vanhan bemarirouskun etupenkille 😂
Näitä herkullisia wt-kuvauksia on mahdoton laskea muuhun kuin wt-luokkaan esittäjänsä mukana. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wt älähti kun kalikka kalahti.
Ikävää että sinun on noin paha olla. Minä en edelleenkään arvota yhtään ketään ulkonäön perusteella. Koskaan. En itseäni, en muita, en edes sinua. Käytöksesi perusteella kyllä joudun valitettavasti toteamaan että sinulla selvästi on suuria vaikeuksia itsesi kanssa, mikä on varmasti raskasta ja ikävää. Toivon että saat apua siihen mikä ikinä sinusta noin katkeran, vihaisen ja huono käytöksisen sitten tekeekään, toivon sinullekkin iloa, kykyä nähdä erilaisuuden kauneus ja kaikkea hyvää elämään. Maailmassa kun on niin paljon muuta tärkeämpää ja oleellisempaa i
Tuosta hyökkäävästä ja paatoksellisesta avautumisestasi ei ihan ensimmäisenä tule elämänilo ja erilaisuuden hyväksyntä mieleen.
Mistä lähtien treenattu kroppa on ollut wt? Eiköhän se edusta juuri kaikkea muuta kuin mitä wt edustaa. Etenkin naisella. Ja vielä tatuoimattomana.
Ei mikään. Jokaisella on oikeus olla juuri sellainen, kun haluaa.
Saa mutta silloin on WT.