Mitkä asiat ulkonäössä ovat mielestäsi "white trashia"?
Mitkä asiat ihmisen ulkoisessa olemuksessa tai pukeutumisessa ovat mielestäsi white trashia?
Kommentit (306)
sieltä 80-luvulta.
Miehellä yllä bändipaita samaa sarjaa ja mustavalkoiset salihousut (muistatteko ne kamaluudet 80 luvulta? ilmeisesti niitä saa vielä jostain..) mustat tennissukat ja nahkaiset sporttisandaalit. Siis sellaiset paksuilla remmeillä varustetut paksupohjaiset rumilukset.
Lapsia ei näkynyt mukana mutta jatkon voisi arvata.
samantyylinen kuin chav
""te olette niin pihalla. Taidatte olla white trashia kun ette tajua terminologian sisällöstä mitään""
samaahan tarkoittaa Briteissä "common"nykyään. Common on enempi sellainen kuka tahansa nykyään.
Joo, mutta tosi on se ettei av-mammoilla ole näistä termeistä MITÄÄN käsitystä:D
T. Myös Amerikassa asunut
ainakin täällä osassa brittein saaria.
-Tatuoinnit
-Kalju (ellei kyse sairaudesta tms)
-Liian pienet vaatteet
-Liian paljastavat vaatteet
-Silikonit
-Ylipitkät irtoripset tai tekokynnet
-Liian lihaksikas vartalo etenkin naisella
-Kaikki venytyskorut yms
koittakaa jo päättää. Mä vähän luulen että suurin osa tähän vastanneista ON itse
samantyylinen kuin chav
""te olette niin pihalla. Taidatte olla white trashia kun ette tajua terminologian sisällöstä mitään""
samaahan tarkoittaa Briteissä "common"nykyään. Common on enempi sellainen kuka tahansa nykyään.
Joo, mutta tosi on se ettei av-mammoilla ole näistä termeistä MITÄÄN käsitystä:D
T. Myös Amerikassa asunut
ainakin täällä osassa brittein saaria.
Olen asunut täällä vasta sen verran lyhyen aikaa, että en varmasti tiedä kaikkia vivahde-eroja, varsinkaan eri puolella saarta:)
Tupakka, tatuoinnit, lävistykset, surkeat vaatteet, läskiys ja tietenkin se Ahmed, joka on siinä käsipuolessa. Se on ainakin pk-seudulla se top-WT ominaisuus. Usein heillä yhdistyy kaikki ominaisuudet.
Lisänä sellainen homssuinen olemus, naisella kananp..tukka, napapaita jne.
Liikaa meikkiä, liian paljastavat tai tiukat vaatteet, halvannäköiset kengät, epäsopivat tai tyylittömät yhdistelmät vaatetuksessa ja koruissa. Tupakka kädessä.
En kyllä ihan sanois noinkaan. Pikemminkin moni wt sais värjätä tukkaansa ja ihan säännöllisesti.
Ainakin nämä asiat:
- Puhki vaalennetut hiukset tai shokkivärjätyt
- Silikonirinnat
- Legginsit
- Leopardikuosi
- Yliammuttu silmämeikki
- Ripsenpidennykset
- Piirretyt kulmakarvat
- Ruskea nahkatakki
- Restylane
Iso takamus ja matalavyötäröiset farkut aikuisella naisella.Liian avokaulaiset puserot päiväkäytösässä, tähän liittyen rintavaon näkyminen.
Aika moni olis wt tuolla perusteella? :)
Itse sanoisin sen ehkä näin, että luonnottoman vaaleaksi värjätty tukka + juurikasvu.
se kun on tungettu päälle liian pienet vaatteet, pissisfarkut, yliblondatut hiukset ja feikki rusketus joka ei näytä luonnolliselta.
Ne kiitos sotaveteraanit hupparit.
Ainakin nämä asiat: - Puhki vaalennetut hiukset tai shokkivärjätyt - Silikonirinnat - Legginsit - Leopardikuosi - Yliammuttu silmämeikki - Ripsenpidennykset - Piirretyt kulmakarvat - Ruskea nahkatakki - Restylane
ja ripsienpidennyksetkin on jo joka toisella.
onko jollakin semmonen nykypäivänä? :)
kellanvaaleat tai tuhkanvaaleat hamppuhiukset, joissa reippaasti juurikasvua, johannatukiaismainen meikkaustyyli pinkkeine huulipunineen ja törkeine silmämeikkeineen, hame roiskeläppämitoituksella (keinokuituinen, mielellään joku eläinkuosi tai vaikka pinkki), liian paljastava toppi. Niin ja yleensä vielä jenkkakahvat..
Nyt ne listaa täällä asioita, mistä eivät itse pidä. Luullen, että kun istuvat Gantin neule päällä maalaisromanttisessa kodissaan, ovat automaattisesti parempia ihmisiä:)
Kertoohan se nyt oikeasti ihmisistä, jotka edes aloittavat tällaisen ketjun.