Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko OIKEASTI miestänne ulkonäen perusteella?

Vierailija
15.01.2006 |

Eikö kukaan nai/rakastele sitä miestä, siis ilman että ajattelee miltä mies näyttää. Kun me olemme sängyssä en todellakaan kyttää, että miltä hän näyttää vaan tunnen hänet lähelläni ja kiihotun siitä. Järkyttävää, että joku voi olla niin pinnallinen, että katsoo miehensä läskejä ja siihen perustuen sitten päättää kiihottuuko vai ei. Eipä ihme että on orgasmivaikeuksia, jos tarvitsee täydelliset olosuhteet pystyäkseen nauttimaan.

Tottakai voin katsoa joskus että onpas mulla komea mies, mutta sillä ei ole mitään tekemistä nautinnon kanssa rakastelun hetkellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu olevan vielä enemmän nuorten naisten/miesten ongelma, se kumppanin virheiden vahtiminen. Siinä ei kyllä todellakaan pysty nauttimaan. Olen joskus tehnyt sitä itselleni, eli katsellut omia virheitä ja ollut jäykkä koko aktin ajan. Onneksi mieheni on opettanut minut rentoutumaan ja nauttimaan omasta kropasta.

Vierailija
2/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en tunne mitään intohimoa miestäni kohtaan missään tilanteessa. Hän ei myöskään näytä haluttavalta, eikä se auta asiaa. Seksiä ei ole. Rakkaudesta en tiedä, onko sitä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi ja kiithotun kovasti jutuista jotka NÄEN.

Vierailija
4/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiihotun hänestä sekä ja että.. ;)

Vierailija
5/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhtä kovasti, jos ei olisi noin hyvän näköinen kun on.

Vierailija
6/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kieltämättä rupsahtanut ja lihonnut aika lailla ja voisi kyllä kuvottaa jos tulis nyt ensi kertaa ravintolassa vastaan. Nyt hän kuitenkin edustaa minulle paljon muuta, hän on puolisoni, lapsieni isä ja ennen kaikkea intohimojeni kohde. Minun silmissäni hän on edelleen komea ja seksikäs vaikka moni muu voi olla siitä toista mieltä.

Vierailija
7/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää. Mutta en IKINÄ olisi mennyt naimisiin hänen kanssaan, jos hän ei olisi ulkoisesti puoleensavetävä ja kiihottava. Erityisesti diggaan hänen takapuolestaan ja hauiksistaan.

Ja muutenkin tietty on ihan unelmamies. Hyvätuloinen, hyvässä asemassa, kiltti, luotettava, tekee reilun osan kotitöistä, tykkää lapsistamme ja osallistuu niiden hoitoon jne. jne. jne.

Vierailija
8/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärrätte vivahde-eroan. Miestään ei arvioi ulkopuolisena, hän on osa minua, 19 vuoden yhdessäolon jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi