Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävittekö kuumeilijat äänestämässä? Tänään vai ennakkoon?

15.01.2006 |

Käytiin tossa justiin isännän kanssa äänestämässä.. Yleensäkin käydään näin virallisena päivänä, kun tämmösessä pienessä tuppukylässä asutaan, niin on suht hiljasta eikä tarvii jonotella niin kuin helposti käy jos ennakkoon menee postiin...

Aiotteko seurailla vaalilähetyksiä tv:stä? Meillä ainakin töllö laitetaan taustalle päälle, niin näkee vähän miten edistyy.. :)

glemei

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mekin käytiin tänään vasta äänestämässä. Täytyy sitä ottaa kantaa ja äänestää, ei sitten tarvi ruikuttaa jos tulee pressaks sellanen ketä ei haluisi.

Tarvii tänään sitten seurailla noita vaaliohjelmia ja jännätä tuleeko omasta ehdokkaasta presidentti.

Kivaa sunnuntaita ja iloista alkuviikkoa!

Vierailija
2/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kävi mielessä tämä galluppi, mut tein ruokaa, soppaa ja jälkkäriä niin pääs unohtuun.

Niin siis käytiin ja tänään ukon kanssa. Mie en oo tainnu aiemmin äänestääkkää, jos oon niin en muista! Vanhuus ei tuu yksin, sillä on pirusti kavereita ;)

Mulla ei tuu noitten poliitikoitten höpinöitä seurattua, mut nyt oli yks " ylitse muitten" tai jotenki kolautti mua niin pitää kattoo vaikuttaako mun inahus mitenkään. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävästiin äänestämässä ja luultavasti katsotaan telkkarista noita tuloksia.Olis vaan sopiva aika puuhailla, kun ovistesti näytti selkeen plussan.Pikkumies nukkumaan ja sitten...hmm

Vierailija
4/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zatu..

Meillä oli sitten ohjelma toisin päin.. Mulla on nyt ruoanlaitto menossa.. :) Ei muakaan nuo politiikan kiemurat sillain kiinnosta, mutta sen verran taustalla on tuo tv päällä että pystyy välillä kattoon kuinka käy..

Kerran oon saanu äänestää pressan vaaleissa aiemmin ja silloinkin kyllä äänestin..

Saas nähdä kuinka lopulta käy.. :)

glemei

Vierailija
5/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi likat!

Käytiin myös äänestämässä. Asutaan myös pikkukylässä eli ei ollut jonoja. Nyt vaalilähetys päällä..

Oon aika aktiivinen seuraamaan politiikkaa ja suunnitelmissa on myös itse joskus osallistua, tavalla tai toisella. Voi tietysti olla, että jos lapsia joskus siunaantuu, ei enää jaksa välittää politiikan kiemuroista...Näin moni on sanonut..

Mukavaa, että saatiin kaksi kierrosta:)

Jumppis