Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sydämessä kasvanut

14.01.2006 |

meidän adoptio alkaa olemaan varmaan pikku hiljaa ihan siinä käsin kosketeltavan jännässä vaiheessa.pelan arvio oli että uskovat lapsi esityksen tulevan ihan lähi kuukausina.

nyt olen kovasti metsästänyt kirjaa johon voisimme kerätä lapselle muistoksi tapahtumia ym ym kuten näissä vauva kirjoissa. tiedän että sydämessä kasvanut kirja on juuri tälläinen, mutta kun painos on loppu. voisitteko te joilla on tämä kirja kertoa, millaisia otsakkeita siinä on niin voisin askarrella ihan ite vastaavanlaisen kirjasen meidän pienokaiselle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lifebooks. Creating a treasure for the adopted child: Beth O' Malley, oli mielestäni erittäin hyvä kirja josta saa paljon ideoita. Kun olin lukenut sen olin täysin varma että minäkin haluan tehdä sellaisen tulevalle adoptiolapselleni.

Idea siinä on että siitä tulee enemmänkin satukirjamainen, kirja joka kertoo juuri sinun lapsestasi, sen syntymästä, syntymämaasta, matkasta Suomeen ja niin kauan eteenpäin kun sinä itse haluat kirjoittaa. Tämän sadun voi sitten lukea yhä uudestaan ja uudestaan lapsellesi.

www.adoptionlifebooks.com sivulla voit lukea enemmän ja vaikkapa tilata Lifebooks kirjan. Se on englanninkielellä, mutta erittäin helppo lukea. Suosittelen!

Vierailija
2/2 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku-puhi:

millaisia otsakkeita siinä on niin voisin askarrella ihan ite vastaavanlaisen kirjasen meidän pienokaiselle.

Moi!

Kirjassa on mm. (ei sanatarkasti, mutta muistaakseni :o)):

- odotusaika, haaveilua

- Tässä minä olen-sivu

- kun tulin kotiin: Millainen sää oli, mitä uutisia oli pinnalla jne. sen hetken tapahtumista kannattaa kirjata ylös jotakin

- hakumatka

- 2 maatani

- tilaa piirustuksille

- minkä kokoinen olin tullessani, 3kk:n, 6kk:n ja vuoden kuluttua kotiin tulostani

- sukulaisten valokuville " sukupuu" (sellainen tauluseinä)

- päivä elämästäni

- elämä on yhtä juhlaa sivut esim. synttäreille, eka joulu jne...

Kirja on kyllä tosi kiva, mutta varmasti saat aikaan itsekin aivan ihanan ja oman näköisen :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan