Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat alkoi tänään - kolme viikkoa myöhässä???!!!

14.01.2006 |

Että sellaista... En ole varmaan koko elmämäni aikana tehnyt yhtä paljon raskaustestejä kun tässä kierrossa:) Plus vielä veritesti.

Pieni toivo eli kuitenkin tähän aamuun asti, kunnes täti tuli ja vauhdilla...

Mihin pinoon voisin nyt liittyä, ovis luultavasti parin viikon päästä ja tuloksia jännitetään ystävänpäivän paikkeilla;)

Miten muilla pitkäkiertolaisilla?:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi kanssa eilen. ja kierto oli 61 pv.. että semmosta. vähän petyin, mutta nyt sitten taas uutta yrittämään!:)

mä kans mietin et mikäs olis se seurava pino..

Vierailija
2/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osaatko sanoa, voiskohan pikkuhiljaa mun kierto tasaantua.. lopetin pillerit heinäkuussa ja viimeksi tulivat ajoissa. nyt sitten oli kierto ton 61 pv eli yhet jäi taas " välistä" . onko sulla kokemusta vai söitkö pillereitä ennemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen pitkän kierron " uhri" eli viime kierto, joka päättyi torstaina menkkoihin oli 3 viikkoa " liian pitkä" ja testejäkin tuli tehtyä varmuuden vuoksi kolme. Nyt on kp 3 ja virallinen kuumeilu alussa. Ajattelin tosin asennoitua tähän hommaan aika löysin rantein eli tulee, kun ja jos on tullakseen. Tosin loppukierrosta varmasti hötkyilen ja pinoudun ja stressailen ja jännitän mutta muuten eletään kuin ennenkin :).

Basilika

Vierailija
4/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tosi pitkään eli n. vuoden... Pillereiden lopettamisen jälkeen kierto tasautui nopeast ja oli tähän asti n. 30 pvä. Lokakuusta alettiin enemmän vauvaa ajattelemaan ja heti heitti kierrot sekaisin:( Eli kyllä olen sitä mieltä, että ajatuksen voima on suuri:)))

Minulla nyt kp 1 .... Eli monta piiiitkäää viikkoa edessä;)

Vierailija
5/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos en stressais ja odottais niin paljoo niin ehkä ne tuliskin ajallaan ja onnituiskin joskus saada tää meidän projekti käyntiin..:)

Vierailija
6/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Minulla hukkui täti myös n. puoleksi vuodeksi. Poistatin hormonikierukan heinäkuussa ja kierrot olivat 55pv toistuvasti.

Kävin gynekologilla tarkastuksessa ja ultralla katsottuaan hän löysi PCO-tyyppiset munasarjat. Se siis oli syynä pitkään kiertoon. En ollut ovuloinutkaan lainkaan. Nyt syön keltarauhashormonia ja ensi viikolla aloitan Clomifenit, jotka avittavat ovulaatiossa. Keltarauhashormoni tasasi kiertoni heti 28 päivään ja toivonkin, että se tästä säännöllistyisi.

Minä luulin, että kyse oli siitä kun kovasti yritimme sitä vauvaa, ja muutenkin elämässä oli stressiä. Syyn paljastuttua ihan fyysiseksi viaksi, oli asia jotenkin helpompi hyväksyä ja taas näkyy valoa tunnelin päässä. Lääkärissä käyminen auttaa kummasti :-)

Tuolla Pitkisten pinossa kirjoittelee samassa tilanteessa olevia pitkäkiertolaisia, joten tulkaapa sinne kirjoittelemaan, jos ette vielä ole pinoa huomanneet :-)