P*u*O*L*u*K*o*I*d*E*n Lauantai
Kommentit (22)
Mulla ei enää rahkeet riitä puolukkapinojen lukemiseen, sen verran pitkiä pinoja olette tehtailleet tällä viikolla:o Iltaisin en vaan enää jaksa paneutua kovin syvälliseen pinojen tavailuun, joten olen tyytynyt kursiivisesti lukemaan kuulumisianne:/ Sen tajusin, että olette perustaneet yhteisön yahoolle...aiotteko tällä puolella vielä jakaa jorinoitanne siitä huolimatta? Musta nimittäin tuntuu, ettei musta ole niin tiiviiseen palstailuun, chattailyyn ym. vaikka periaatteessa tuollainen suljettu yhteisö on mun mielestä parempi kuin täällä kaiken kansan luettavissa oleminen. Hmm...haluaisiko joku briiffata mua vielä miten sinne yahoolle pääsee mukaan, jos kuitenkin innostun? Anteeksi, tiedän, että viikon pinoissa on varmasti ohjeita vaikka millä mitalla, mutta en mitenkään jaksaisi lähteä niitä selailemaan. Saattaisi mennä huomisiltaan saakka ja kyllä mä jotain muutakin tänä viikonloppuna tahtoisin tehdä;)
-L-
Kyllä mä ainakin meinaan vielä tälläkin puolella kirjotella. Mukavampi vaan tuolla yahoossa kun sinne ei ihan joka silmä ennätä ;) Mulla tuli mieleen, että ehkei sinne kannata ihan kaikkia edes hyväksyä sisään, jos ei tosissaan ole aikomustakaan kirjoitella aktiivisesti. Vähemmän aktiiviset voivat aivan hyvin mielestäni kirjotella täällä. Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu, mutta mitä järkeä on perustaa suljettu yhteisö, jos sinne kaikki kelpuutetaan kirjotteli sitten enempi tai kerran viikossa.
Nyt en siis tarkoita etteikö sua sinne voisi hyväksyä :)
Olet kyllä oikessa, että on ihan turha rekisteröityä yhteisöön, jossa ei välttämättä ehdi paljoakaan kirjoitella. En missään nimessä loukkaantunut:) Ja jos kerran täälläkin puolukkapulinat jatkuu, niin se kyllä riittää mulle hyvin. Kunhan vaan muistatte tälläkin puolella piipahtaa ja kertoa tärkeimmät kuulumisenne!
-L-
Tänään oon heränny aikasin ja siivonnu koko huushollin ja nyt sit kerkiän koneellakin käymään=)Tultiin mun äidillä käymään kun asuu tässä meijän lähellä...On se hyvä niin poitsu näkee mummia enemmän=)Eilen tosissaa sain sähköpostiin ne tunnukset/salasanan mutta mikä mun käyttäjä tunnus sit on?Onko se tämä mun nimimerkki täällä vai?Hyvä jos joku jaksaa vielä tyhmää valaista!Tänää se kaveri sit varmaan pääsee pois niin mennää kattoo sitä pikkusta!!
puolukat@netti.fi on käyttis ja sitten se salasana. Jos nyt siis tarkotit sitä puolukkapostia saunalahden sivuilla...?
Mä alan valmistautuun anopille lähtöön. Siellä ois vauvan lakanoita ym. jotka pitäs valkata :) Eikös täällä muut yahoon puolukat enää kirjottelekaan kuin minä...?
Illalla nähään taas, niin täällä ku yahoossakin :) *lupaa* Mukavaa päivää kaikille.
JJ+T♥
Vähäksi itsellä ainakin mennyt täällä palstailu, tuntuu aika menevän nyt ihan muuhun... Mutta pitää nyt kunnostautua että saa kertoa kuulumiset Lillikselle ja tutustua Snowhun!
Tänään sanoin miehelle että huomenna on sitten totuudenhetki! Se puhui jotain menkkojen alkamisesta ja minä että niin. Sitten se kysyi että mitä sitten jos ei ne ala? Että oonko innoissaan! No tottavie! Kysyin samaa siltä ja se vasta kyllä kai... Sitten kysyin että no ootko innossaan jos ne alkaa, niin en kai.... Vähän epävarmasti mutta hyvältä vaikutti (tai sitten sanoi vaan mua miellyttääkseen...) =o) Ja lisäs vielä että jos ei ala niin sitten meillä aletaan syyä joka päivä lihakeittoa... Voi ei... Itselläkin tuli kyllä huoli että miten se vauva kasvissyöjääidin masussa pärjäis...
Tänään järjestön väsymys ja palelu, ja ehkä tuntui aamulla jopa heikottavan! Jo alko niitä VRO:ita ilmaantuun! Arvatkaa vaan nostiko toiveet taivaisiin!!! No ne voi tosiaan olla pelkkää kuvitelmaa (hyvin todennäköistä!)
Olen unohtanut SNOW (enkä jaksa nyt kaivelle esittelylistaa) että kauanko oot kuumeillu?
Kohta pääsis syömään!
Mukavaa lauantaita! =o)
Hannele! hui, sulla tosiaan on totuuden hetki käsillä! Hankalaa tätä gradua kirjotella peukut pystyssä, mutta meneepä sitten plörinäks hyvän asian puolesta... mun laiskuudella ei oo mitään osuutta asiaan.
oispa ihana kuulla plussa uutisia!
Mites puolukat viettää lauantai-iltaa? mä yritin kutsua kavereita kylään
istumaan iltaa ja pelailemaan, mutta eivät kaiketi lämmenneet..
" en tiiä katellaan parin tunnin päästä, plaa plaa" eivät varamaan vaan suoraan kehdanneet kieltäytyä kutsusta, mutta hinkuvat baariin. höh.
mää jään sitten vaikka kotiin marttailemaan. mä en tiiä miten mulla on niin mennyt tuosta tissuttelusta maku. ei yhtään huvita lähtee mihinkään savuiseen kapakkaan -> aika tehdä lapsia, eikö?
HANSU: Onpa jännät paikat sulla! Ja muutenkin kuulostaa toi meininki paljon paremmalta kuin jokin aika sitten! Peukkuja pidellään! :) Et sitten heti häivy minnekään palstoilta jos tärppää!
LUNA: Lauantai-ilta näyttää tässä menevän näin nettailun parissa ja ukko vetää hirsiä. Hahhah! No ehkä tässä vielä jotain elokuvaa katsellaan myöhemmin. Alunperin piti mennä kaveriporukalla hoitamaan yhden kamun lapsia (annettiin synttärilahjaks lahjakortti vapaa-iltaan). Homma kuiteskin peruuntui, eikä nyt oo mitään suunnitelmia. Ei kyllä muutenkaan ikinä oo. Baarissa oon viimeks käyny joskus puoli vuotta sitten...
JJ: Mä ehdin chattiin nyt, myöhemmästä illasta en osaa sanoa.
Täällä taas!Hannele-81 olen kuumeillut jo vuoden verran mutta tästä kuumeesta ei eroon pääse kun yhdellä konstilla ja se on...tiedätte kyllä mikä=)Kuhan nyt toi ukkokin lämpenis ajatukselle!Ja sähän olet jo plussan puolella kun ukkoskin jo toivoo että täti ei tulis kylään!
Ja JennaJanette tarkotin sitä juuri ja nyt kun luin sen uusiksi niin jo välähti=)Mietiskelen just mistä sais kohtuu hintasen ensisängyn...jatkettavan sängyn tolle pikku taaperolle?Kävin sotkan sivuil mutta väri ei miellyttäny.
Nyt onnistu!Kävinpä siis siellä puolukat netis...Ja tiedotin sinne nimeni kun en viitsi tänne sitä korjata!Nyt en vaan tiedä kuka ketäkin on mutta eiköhän se ala valjeta tässä pikku hiljaa=)Uskaltaiskohan puhua vauva haaveista tänää...
Taidanpa olla ainut täällä tänään..
Nyt vasta pääsin nettiin kun on koko päivän netti tökkinyt, en tiiä mikä lie vikana.
Aika hiljastahan tällä puolella on nyt ollut, mutta jospa se siitä vähän aktivoitus, kun ootte tottunut tuohon uuteen yhteisöön niin jaksatte/kerkeette taas kirjotella tännekin enemmän.
Ja minä nyt ainakin kun uus oon enkä viel tuonne yhteisöön kirjottele niin koitan kirjotella tänne ahkerasti, edellyttäen tietysti että tää netti toimis paremmin kun tänään on toiminut.
Eipä tässä taida olla mitään kummempia suunnitelmia lauantai illaks. Kotona ollaan ja katotaan telkkarii, aika tylsää, ehkä pari siideriä otan saa nyt nähä tekeekö mieli.
No pitää nyt äkkiä lähettää tää viesti kun tuo netti vielä toimii. Hyvää lauantai jatkoa kaikille puolukoille!
hannelella tosiaan piinaa! peukkuja pidellään täällä et ois tärpänny!!!
mä kävin anopilla ja olihan siellä sitä vauvanvaatetta, huh-huh! karseimpia sai heitellä edestä pois ;) ei varmaan tule kaikkia pidettyä edes tuutilla mutta ompahan vaihtovaatetta sitten jos oikeen sotkunen vauva sattus tuleen ;)
meidän illan suunnitelmat on ihan kuivat :/ ei siis olla suunniteltu mitään, ehkä voitas pelata vähän tms. voi myös olla että saadaan vieraita, ainakin aikovat tulla. ite toivon etteivät tuu, koska en oo yhtään sillä tuulella...
JJ+T♥
Katottiin tossa Hymypoika ja on kyllä tosissaan huono leffa!
No jos multa kysytään niin ei tuo ukko tosisaan sellasta toivo että täti jättäs tulematta... En voi uskoa sitä. Voihan se niin ollakin. Nytkin se vaan kattoo American Idolia ja paistaa patonkia vaikka minä kaipaisin seuraa ha hellyyttä... *huono päivä tänään - niinkuin koko viikko*
Palmalankakin loppuu ja myssy on vasta 16 cm (pitäis olla 18cm), taian jättää sen tuon kokoseksi, viittis lisää lankaa ostaa ihan muutaman rivin takia... Tuossahan sitä ois tuossa vanhassa työssä mutta kun ei jaksa sitäkään purkaa.... Plaah.....
JJ: lähetä ne vieraat tänne meille! must ois ollu kivaa ku ois tullu vieraita, mut eipä nuo mun frendit innostunu asiasta ja sitten meni jo myöhäseks kutsua muita kun p&(/(#leet venyttivät päätöstään. olisivat vaan heti sanoneet et baarikärpänen pääs puremaan.
Mies on ollu koko päivän pelailemassa sählyä ja mä oon vaan höperöityny tääl kotona. ja tylsistynyt. vaikka oishan tässä hommia tehtävänä, mutkun kiva ois tehä jotain kivaa.. kai mä sit lähen kaljalle minäkin kun en näköjään muuhun toimintaan saa seuraa. :(
eli huono päivä mullakin. oisin lähteny punttarille purkamaan kiukkua, mut sekin oli menny jo kuudelta kiinni. nooh, aamulla sitten.
mun pitää näköjään hoitaa tää kevennysoperaatio vaan liikuntaa lisäämällä kun herkuista en pysty kieltäytymään.
no joo, kaippa sitä pitää pistää vähän maalia naamaan et uskaltautuu ovesta ulos. hiphei, huomiseen!
Ja hui kun alkoi jännittämään [b]Hansun[/b] puolesta!!!! Katokkin että käyt täällä raportoimassa tilannettasi huomenna! Onko sulla jo testit valmiina kotona vai otatko coolisti ja marssit apteekkiin vasta jos tilanne sitä näyttää vaativan? Mä luulen, että en tilaa tai osta yhtä ainutta r-testiä etukäteen kotiin, alkaisin ihan varmasti testailla jossain kp 20:n jälkeen päivin öin:p Muutenkin vauvakuume on tällä hetkellä aika miedoissa lukemissa. Tottakai edelleen vauvaa haluan, mutta luulen kestäväni hyvin, jos tässä kierrossa ei tärppää. Kp nyt 10/28 eli aktiivikausi alkamaisillaan;) katotaan kuinka käy.
[b]Luna[/b] kyllä nyt taitaa olla vauvan aika, jos baarissa istuskelu ei enää jaksa innostaa=) Aikansa kutakin.
Nyt aion lösähtää sohvalle karkkipussin kera ja katsoa Selviytyjät. Palaillaan taas.
-L-
LILLIS, on testit valmiina, acon kymppejä ja mammaksin testejä... Mutta jos nyt käy niin hyvin että täti ei heti yllätä niin aattelin kuitenkin testata vasta keskiviikkona tai sen jälkeen...
Hyvä tuo elokuva tv:ssä, seksitutkija avaruudesta... ;o)
Siis tuon testailun suhteen. Kuten sanottu, mä en varmasti malttaisi olla kokeilematta, " ihan varmuuden vuoksi" vähintäänkin tekisin testin noin kaksi tuntia mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen;) Parempi siis olla tilailematta niitä tähän osoitteeseen.
[color=purple]Ihan selvästi on nyt kirjottelu vähentyny tänne vauvikselle. Mutta niinhän sen pitikin tehä, kun se yhteisö kerta tehtiin. Toivottavasti tänään loputkin halukkaat pääsee sinne sisään ja saadaan vilkasta keskustelua aikaseksi :)
MERINEITO: Kun kirjottaa sinne messages-osioon, niin se kirjotus tulee sinne pienellä viiveellä. Eli itse ei sitä sieltä heti bongaa, kun siinä tosiaan menee tovi. Toivottavasti siis se sun eilen kirjottama teksti on sinne ilmestynyt :)
[b]Ehtiikö monikin tänään chattiin sinne yahoolle?[/b]
JJ 36+4+Tuutti♥