Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia OVISOIREITA teillä on??

Vierailija
13.01.2006 |

Oon ihan ihmeissäni tämän ovulaatio-jutun kanssa, kun ennen synnytystä en nähnyt/tuntenut kropassani minkäänlaisia oireita ko. tapahtuman yhteydessä!

Synnytyksen jälkeen alkoi ihme oireet tasaisin väliajoin. Pahoinvointia, vatsakipuja, vatsan väänteitä, runsasta limavuotoa jne. Nyt vasta olen osannut yhdistää nämä oireet kierron puoliväliin.

Voiko ovulaatio aiheuttaa mitään fyysisiä oireita (pahoinvointi?)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alko tuntumaan vasta synnytyksen jälkeen. Ja olipas kyllä helppo pistää kakkonen alulle ;)

Vierailija
2/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tää pahoinvointi liittyä ovikseen, vai onko sit jotain muuta? Lääkäriin varmaan mentävä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä joudu oksentamaan, mut ruoka etoo ovispäivinä.

Vierailija
4/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kertaakaan oksentanut, mutta karmee on olo niinä tiettyinä päivinä!

Onkohan asiasta mitään kirjallista tietoa missään?

ap

Vierailija
5/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa oksennan.Mäkin olen nyt vasta yhdistänyt nää oviksen tulemiseen.Joskus ovispäivänä olen myös tosi kärttynen(?)

Vierailija
6/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vasta synnytyksen jälkeen ovulaatio oireita!Tosin ennen söin aina pillereitä, synnytyksen jälkeen ei horm.ehkäisyä...mullakin alavatsaa vihloo jommalta kummalta puolelta ja limaa tulee runsaasti,lisäksi olen selvästi halukkaampi sänkypuuhiin juuri tuolloin-aika jännä juttu tämä naisen fysiologia!!!

Vierailija
7/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
8/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain ensimmäisen lapsen.munasarjojen kohdalta repii ja vihloo niin kun niitä vedettäis ulos kaksin käsin,repiminen tuntuu peräsuolessa ja alapäässä asti.en pysty kunnolla kävelemään,tärinäkipu on myös niin kova.oksettaa ja hiki tulee varmaankin kipujen takia.kolme päivää ensin lieviä kipuja ja sitten neljäntenä päivänä on muutaman tunnin nuo rajut oireet.särkylääke auttaa jonkin verran.jos nyt jotain iloa pitäis keksiä niin ainakin tiedän milloin on mahikset raskautua..tässä kun neljättä kuumeilen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän