Miksi olette juhannusaattoiltana täällä?
Minä olen vaan kotona perheeni kanssa ja miksen sitten täälläkin.
Kommentit (18)
telkasta ei tuu mitään fiksua, pienimmät lapset on just laitettu nukkumaan, mies pelaa vanhempien muksujen kaa pleikkaa... täällähän se ilta menee jos seuraa vaan riittää.
mies on naapurissa ryyppäämässä, lapset katsoo muumia. Tulin hengähtämään hetkeksi ennen iltapesuja ja iltasatua :-)
... eikä täällä vietetä juhannusta. Tosin suomalaisten kokolle ollaan menossa, se on vasta huomenna.
ja etsin potentiaalisia ehdokkaita taikojeni kohteiksi. Vielä reilu kolme tuntia kun aika on kypsä.
Tai koko perhe on kotona paitsi yksi lapsi on jossain huitelemassa. Mutta voinhan mä olla koneellakin, kun kotona ollaan. Lapset on niin isoja, ettei niitten kanssa tarvi koko ajan jotain touhuta. Äsken tehtiin ruokaa, sitten syötiin ja meinattiin lähteä just kokkoa katsomaan, mutta kun sataa, niin ei viitsitä.
Mulla sentään on hyvä syy roikkua täällä, kun olen ekaa kertaa juhannuksen yksin kaupungissa:( Mies lähti lapsien kanssa 300 kilsan päähän anoppilaan ja minä olen vknlopun yksin kotona kun huomenna ja sunnuntaina on pakko mennä töihin..mikäs siinä, meneehän tää juhannus tälleenkin, ainakin on nyt sitä omaa aikaa. Ja onneksi tuolla sataa -ei harmita niin paljon;)
ja mitä meikä muuta, kohta täytyy vissiin painua pehkuihin, kun huomenna ajellaan mökille muutamaksi päiväksi.
Mies juuri hoitamassa pojan iltapesuja ja sitten minä laitan hänet nukkumaan.
Loppuviikonlopun olenkin sitten töissä ja mies kaksin pojan kans.
olen yh-äiti eikä vietetä juhannusta mitenkään..
Hetken istun tässä ennen kun lähden itsekin pehkuihin. Aamulla takas töihin.
Grillattu on jo alkuillasta ja saunottukin.
Meillä esikoinen pari kk, miehen kanssa täällä pienen iltaitkuja vuoron perään hyssytellään... Nyt mun "lepotauko" ja tänne pölähdin...
mies on työmatkalla, ja mä yksin täällä vielä valvon joten tietokoneen aukaisin kun en vielä viitsi mennä nukkumaankaan. Tylsä juhannus. Yksin pienten lasten kanssa. Tää ei eroa mitenkään meillä tavallisesta viikonlopusta.
Mies tulee töistä vasta myöhemmin...
Kohta menen minäkin täältä pois. Juodaan kahvit, ehkä vähän viiniä ja napostellaan jotain.
mies työmatkalla, pienet lapset nukkumassa... kuin tavallinen viikonloppu tai arki,ei mitään muutosta päivään. Paitsi tein hieman juhlavampaa ruokaa.
Ja nyt täällä, koska tv:stä ei tule muuta kuin futista, jota katson"sivusilmällä".
Alan juuri Jussin viettoon. Jumituin heti aamusta pidemmäksi aikaa palstailee.
ollaan kotona ja miksei voisi täälläkin olla, ei jaksa koko aikaa viettää jotain juhannusta ja ei sen puoleen ei meillä mitään tapahdukaan