Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele tuplia vauvalle ja isokokoiselle esikoiselle

13.01.2006 |

Eli mistä löydän tuplarattaat joihin mahtuu myös noin metrin pituinen ja 16 kg painava isoveli (2v5kk), joka ei aina jaksa kävellä tai seistä sisarlaudalla. Tällä hetkellä myynnissä olevissa tuplissa näyttäisi olevan painorajoitus 15 kg/paikka ja kuomu on todella alhaalla...

Itse olen mieltynyt Brion Twinetteihin, mutta ainakin vuoden 2006 mallissa painorajoitus oli 15kg. Muistaako kukaan onko se 16-18 kg aiempien vuosien malleissa?

Suosittele jos on kokemusta vastaavasta tilanteesta.

Kiitos etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilla ikäeroa 2 v 2 kk ja ostettiin tuplavaunuiksi nuo Twinetet. Ovat olleet käytössä nyt puoli vuotta. Esikoinen oli 14,5 kiloa painava (ja on vissiin edelleenkin) kun rattaat hankittiin. En muista kyllä tuota painorajoitusta, mutta mulla kummittelee mielessä joku yhteispainorajoitus 30 kg. Saatan kyllä muistaa väärinkin, mutta rattaita hankittaessa muistan vaan ajatelleeni ettei painorajoitus tule heti vastaan (yhteispainoa sisaruksilla nyt 23 kg). Pituutta istuma- ja makuuasennossa on todella runsaasti joten siinä mielessä ovat tilavat rattaat.

Vierailija
2/4 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika isokokoisia olivat. Ei kyllä hajonneet heidän yhteispainostaan joten se ratas ainakin toimii isommillakin lapsilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meillä on 7kk tyttö ja 3-vuotias poika (noin 100cm ja painaa noin 16kg). Käytämme hyvin ahkerasti Carena Twinshopper vaunuja. Meillä on myös Emmaljunga yhdistelmävaunut joihn ostimme tytön synnyttyä seisomatelineen. Emme juurikaan käytä yhdistemmävaunuja koska poikamme haluaa myös välillä nukkua/istua kyydissä ja näin ollen on helpompi käyttää tuplavaunuja. Joten minä siis suosittelen Carena Twinshopper vaunuja niissä on tarpeeksi tilaa pitemmällekkin lapselle. Menevät muuten aika mukavasti kasaan ovat olleet meillä mukana etelässäkin lentokoneeseen ainakin huolivat ne.

Vierailija
4/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muista säännöllisin väliajoin vaihtaa lasten paikkoja. meillä on ollut yhdet tuplarattaat ja vaikka lapsilla oli vain 1 v. 6 kk ikäeroa ja painoeroakaan ei ollut mitenkään hirveän paljon kovin pitkään, niin rattaat (Emmaljungat) alkovat hyvin nopeasti puoltamaan pahasti sen takia että kuormitus oli niin " vino" .