Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova vauvakuume, mutta ei aiota vielä toista tehdä.

13.01.2006 |

Siis onko täällä KETÄÄN jolla sama tilanne?!? Meidän esikoinen on nyt 11kk ja minulle iski aivan JÄTTILÄISMÄINEN vauvakuume jokunen viikko sitten. Olen jo aikoja sitten päättänyt, että opiskeluja jatkan syksyllä 2006 ja käyn koulun loppuun, ja edelleen olen samaa mieltä.

Emme siis aio yrittää toista lasta vielä, mutta ajatus siitä, että seuraavan kerran saan oman vauvan syliini aikaisintaan 3v. kuluttua tuntuu niin tuskaiselta. Haluaisin vauvan, mutta haluan myös saada joskun opiskelutkin päätökseen. Millä vauvakuumeesta pääsee eroon, koska kouluun aion mennä syksyllä??? Päivisin välillä ajatukset harhailevat jo uudessa vauvassa ja kaivoin jo äitiysvaatteita kaapista, että voin niitä ihailla...olen tulossa HULLUKSI!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva kohta 9kk. Mulla on iskenyt tällä viikolla aivan uskomaton vauvakuume!!!! Mä haluasin tuntea taas raskauden ilot ja surut.... Kun ollaan miehen kanssa puhuttu, hän on toivonut vähän pidempää ikäeroa, mutta ehkä mä rupean ottamaan asiaa pikkuhiljaa puheeksi. Tunne on aivan uskomaton, samanlainen mieletön sisäinen tarve saada vielä lapsi kuin silloin kun esikoista suunniteltiin. Ja esikoista piti odottaa kauan......

Vierailija
2/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen 7 kk ja vauvakuume alkaa hitaasti mutta varmasti nostaa päätään. Minäkin olen kuitenkin jatkamassa opiskelua joko ensi syksynä tai sitten vuoden kuluttua tammikuussa. Siitä vielä sitten pari vuotta opiskelua, joten seuravaan lapseen taitaa tulla aika pitkä ikäero... Tällä hetkellä vauvakuume ei ole samalla lailla tuskainen ja " pakottava" kuin esikoisen kanssa, mutta halu saada kaveri tuolle ensimmäiselle olisi kova. No ei auta, pitää vain odottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla