Kuinka paljon voi paino nousta kahdessa viikossa?
Haaveilen raskaudesta mutta alle 20:n painoindeksillä en uskalla yrittää. Seuraavaan ovulaatioon on vaivaiset kaksi viikkoa ja painoa puuttuu noin 4 kg. Paljonko ehtisin tuossa ajassa lihoa? Läski on yksi asia, mutta ajattelin myös jumpata. Mikä voisi olla realistinen tavoite? Oma kokemus ei sano oikein mitään.
Kommentit (5)
harva kuitenkaan ekasta kierrosta tärppää. Mutta ei kai bmi 20 nyt tosiaan mikään este raskaudelle ole.
Kilon lihoo kun syö n. 7000 kilokaloria enemmän kuin kuluttaa (eli jos painosi on nyt pysynyt tasaisena, 7000 kcal enemmän kuin syöt nyt). Siitä vain jonkun kaloritaulukon kanssa laskeskelemaan, paljonko täytyy lisätä normaaliin ruokavalioosi pizzoja ja suklaalevyjä haluamasi painonnousun aikaansaamiseksi...
suorastaan sairas. Jospa unohtaisit lapset vielä ja hoitasit muut häiriöt ensin
Syö rasvaisia ja sokerisia herkkuja niin johan nousee.
Ei kyllä ole teveellistä, vaikka todella hoikka oletkin. Syö vaikka pulla päivässä?
raskaudelle. Jos BMI ei nyt ihan älyttömästi ole alle 20 eikä hoikkuutesi johdu syömishäiriöstä tms niin siitä vaan.
Siroilla naisilla 18,5 tai 19 BMI on ihan OK.
Itse olen 2 tervettä lasta synnyttänyt, lähtötilanteessa BMI nippa nappa 18, joka on mulle se luonnollinen paino.