Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mahani näyttää nyt pienemmältä?

13.01.2006 |

Tuntuu että mahani on nyt pienempi kuin jokin aika sitten.En usko että johtuu laskeutumisesta sillä ihan samalla lailla on melko korkealla mutta jotenkin vain on " sutjakampi" olo.Neuvola piti olla tällä viikolla mutta se peruttiin joten en tiedä mikä on sf mitta.Vauvakin liikkuu vähemmän kuin muutama viikko sitten mutta mielestäni tarpeeksi joten sen suhteen ei kai ole syytä huoleen.MIstähän voisi siis johtua kun rv 34+ kyseessä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ekana tuli vaan mieleen että voisikohan olla että sulla on ollut turvotusta joka on nyt vähentynyt? Mulla ainakin vaikuttaa mahan kokoon, iltaisin aina maha on kireänä ja iso, aamulla sitten sutjakampi. Niin oli esikoiseltakin. Mutta kannattaa kyllä niitä liikkeitä seurata ja jos huolestuttaa niin soittaa ilman muuta neuvolaan, kyllä ne sitten tietää siellä että onko niin että pitää mennä tutkimuksiin tai jotain.

T:Moonagirl rv 17

Vierailija
2/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten varmaan kuuluu asiaan.Olin aivan ihmeissäni kun tunsin " pienentyneeni" ja masu tuntui pienemmältä ja oli muutekin hyvä olla ihan niinku ei olis ollut edes raskaana. Varmaan olin jotain noilla viikoilla mitkä sinullakin oli.Siitä runsas 3 viikkoo niin synnytin.

lettis ja neiti 21päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla