Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Firkonin kaksostenrattaat, kokemuksia?

13.01.2006 |

www.vaunula.fi myy näitä Firkoneita ja edulliset olisivat mutta mimmoiset sitten käytännöllisyydeltään ja laadultaan. Tuo v. 2006 uusi malli näyttäisi ihan ok:lle...Mitähän ominaisuuksia noissa mahtaa olla? Hankalaa kun ei ole maahantuojan sähköpostiosoitetta noilla sivuilla, puh.nro vain...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli ne siniset\liilat tuplarattaat kerran käytin ja ei enää ikinä samanlaisia. kerrostalossa kun asun ulko-ovi oli ainut mistä mahtu sisälle istuin osa jäi jumiin rautoihin kun yritti istuin osan irrottaa leveys oli niis ainakin 80cm joten ei mahtunu bussiin jos oli toiset rattaat tosi raskaat työntää js leveät, huonot turvavyöt, meillä ainakin jalka tuki oli vinossa en ihan heti suosittele ja hankalaa myydä eteenpäin leveyden takia ja painon jos autoon halus rattaat nostaa .

Vierailija
2/2 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin niihin tosi tyytyväinen. Molemmat lapset, vauva ja 2-4-vuotias mahtuivat kyytiin hyvin ja kangas oli helposti pyyhkien puhdistettavissa. Rattaat olivat kevyet ja mahtuivat hyvin autoon kasattuna. Ja jaksoin ne itse nostaa. Työntöaisa oli säädettävä ja molemmat lapset pääsivät makuuasentoon. Mulla ei ole niistä mitään pahaa sanottavaa. Pidin niitä siistinä ja sain helposti myytyä kun en enää tarvinnut ja sain mielestäni oikein hyvän hinnankin. Mulla oli 03 ostettu malli sinivalkoinen ruutukuosi. Ne mahtuivat meille sisään koska meillä on kaksiosainen ulko-ovi. En voi muuta kuin suositella. Ja se myös että käytettyjen rattaiden hinnalla sai ihan uudet ja hienot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla