Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmavaivat

13.01.2006 |

Hei!

Onko muita jotka kärsivät kovista ilmavaivoista. Itselläni nuo ilmavaivat häiritsevät jo elämää ja varsinkin näin yövuorossa ilmaa on vatsa täynnä ja turvonnut olo.

Vatsa myös kovalla, joten liittyy varmasti myös siihen. Vaiva harmiton mutta tosi epämiellyttävä. Mietin vain kuuluuko raskauteen vai olenko syönyt jotain epäsopivaa?

Pamela 12+3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama juttu, iltapäivällä alkaa vatsan turpoaminen (riippumatta mitä olen syönyt tai jättänyt syömättä) joka jatkuu melkein aamuun saakka. Tähän vaivaan kuuluu just ilmavaivat, mitkä ei ole kivoja nimittäin mulla ainakin aiheuttaa myös kovia vatsakipuja. Lisäksi mulla on myös kovalla vatsa, joudun välillä ottamaan apua laktuloosi-valmisteesta että vatsa alkaa toimimaan.

Onko mitään vinkkejä, kuinka vaivasta pääsisi eroon? Mulla ei ole auttaneet luumut eikä hedelmät tms. vettäkin juon mielestäni tarpeeksi päivän mittaan.

Vierailija
2/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohin sen kertoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotus on kyllä jo onnellisesti takana ja tyttö sylissä,mutta elävästi tuli mieleen tuo odotuksen alku..silloin minäkin kyselin täällä samasta vaivasta.aivan järjetön turvotus oli ja hirveät ilmavaivat!

(esikoinenkin kertoi eskarissa tuolloin että ei ole kiva kun meille tulee vauva kun äiti piereskelee ihan koko ajan!)

joten taisi olla aika pahana tosiaan tuo vaiva täälläkin. ;)

tsemppiä vaan,kyllä se ohi menee!mulla kesti sen aikaa kun pahoinvointikin alussa.

onnellista odotusta!

-nasuli ja muksut 7-v, 6-v, 4-v ja 3kk

Vierailija
4/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään apua tai helpotusta en minäkään tuohon keksinyt,aikanaan meni vaan ohi.

tietysti esim.maitohappobakteereita olis voinut kokeilla,olisikohan apua?

Vierailija
5/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmavaivat (röyhtäily mukaan lukien) oli minun isoin raskausoireeni. Mahaa turvotti ja jatkuvasti pieretti, ihan sama mitä söi (tai tietysti jotkut ruuat aiheutti oireita vielä enemmän), tätä jatkui pitkälle, mutta nyt viimeisen kolmanneksen aikana on loppunut. Minulla ei ole ollut kuitenkaan ummetusta.

Vierailija
6/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut minulla ilmavaivoihin mitään helpotusta niistä. Syönkin niitä lähinnä tuon syksyllä tulleen tutkimuksen vuoksi, jossa oli, että äidin maitohappobakteereiden käyttö raskauden ja imetyksen aikana _saattaa_ ehkäistä vauvan allergioita ja vatsavaivoja.

Vierailija
7/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua ainakin pierettää ihan hillittömästi ja ne ei sit todellakaan oo hajuttomia. Eilen alkoi myös pikkasen närästämään.

Vierailija
8/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans ja menossa vasta rv4+4.Nyt viikon ajan ollu ja koskee todella kovaa mahaa ku rupee vääntämään.Ne tulee sillee kohtauksittain ja menee noin 5-10 minuutissa ohi.Naama on iha punane ja hiki melkee valuu otsalta ku vääntää niin kovaa.Tavaraa kyllä tulee ulos :)mutta ei niin paljo ku enne raskautta.

Oon ollu jo hätää kärsimässä että mussa joku pahasti vialla,mutta lieneee sit suht normaalia?Niin ja mahaa turvottaa ja jos saa tikistettyä ulos niin p**rettäää :)