Ei keinoa harrastaa urheilua?
Olen 2-vuotiaan pojan yksinhuoltaja. Opiskelen päivisin ja lapseni on päiväkodissa silloin hoidossa. Nyt haluaisin aloittaa urheiluharrastuksen, joka olisi ilmainen ja tapahtuisi kerran viikossa aina samana päivänä samaan aikaan. En saa lapsenvahtia järjestettyä tälle ajalle. Olen ihan epätoivoinen, olen halunnut harrastaa muutakin liikuntaa kuin lenkkeilyä jo niin kauan eikä se koskaan tunnu onnistuvan. Minulla ei asu ketään sukulaisia tai muita potentiaalisia lapsenvahteja samassa kaupungissa. Kysyisinkin nyt tietääkö kukaan miten saisin apua tai mistä, MLL kävisi opiskelijalle liian kalliiksi. Enkä haluaisi laittaa lastani joka kerta eri paikkaan tai eri hoitajaa hoitamaan. IDEOITA?
Kommentit (7)
Mutta toisaalta jos maksat sen maksun kuntosalille, niin lapsi saa hoidon samaan hintaan...
T.2
Joo, olen yrittäny ettiä sellasia mut meinaavat olla liian kalliita. Voiskohan ottaa pojan mukaan sulkapallokentän viereen.....
Monessa liikuntapaikassa on lapsiparkki.Onko se sulle mahdollista?
Tai jos menisit pojan kanssa yhdessä johonkin äiti-lapsijumppaan tms?
Ihan ilmaista liikuntasysteemiä tuskin on.Muuten....jos olet täällä pk-seudulla niin väestöliitostakin saa hoitajan kotiin, he ovat yleensä kokeneempia ja vanhempia tätejä.Ja olikohan se palkkahommakin eri kun MLL...
Kun mulla on jo se harrastus, se olis ilmainen ja joka torstai klo 18-19.
ainoo ongelma vaan se hoito.
väestöliitolla tuntipalkka on 13,50...et se siitä..
jaksi hoitoon ja sitten he ottasivat sun lapsen tuolloin torstai-iltana ? Voihan olla, että jollain toisella samantyyppinen ongelma.
ENtäs sitten sellainen kuntosali, jossa on lapsiparkki?