G: Kumpi teistä on viisaampi: sinä vai puolisosi?
Minä en tiedä. Välillä olen ihan varma, että minä, mutta sitten mies aina yllättää ja tunnen itseni ihan idiootiksi =)
Kommentit (7)
Mieheni siis todennäköisesti hieman viisaampi, mutta minä olen älykkäämpi ja etenkin ns. sosiaalista älyä minulta löytyy. :) Ja se on minusta tärkeämpää kuin kirjaviisaus.
Päättelykykyä, sosiaalista älyä, yleissivistystä ja maalaisjärkeä enemmän kuin miehellä, mutta ei se tyhmä tai yksinkertainen ole mieskään, erilaisella järjenjuoksulla varustettu vain :)
miehellä yleistiedon viisautta. mutta ei käytännön kokemusta =) on hankala sanoa kuka on viisas ja älykäs. Paljon lukenutkin voi olla tyhmä jos esim. aliarvioi toisten älykkyyden.
Mieheltä löytyy sosiaalista älyä ja nokkeluutta paljon enemmän kuin multa. Me tasapainotetaan toisiamme sopivasti.
Mies sen sijaan haka tekemään käsillään "vaikka mitä" ja ratkoo vaikeimmatkin pulmapelit "lähes hetkessä". Täydennämme toisiamme.
No mies ehkä hitusen älykkäämpi ÄO 174 ja mulla 172. ... mutta kumpikaan ei pelaa ihan täydellä pakalla. :D Ainakaan itse näin kotiäitinä...
olen varmaankin viisaampi, mutta mieheni on älykkäämpi. Ja vaikka molemmilla on akateeminen tutkinto niin miehelläni on parempi yleissivistys kuin minulla.