Onko ennustajaa näin Juhannuksen kunniaksi?
Jos on niin kerrotko kiltti, onko miehelläni edelleen välit tähän ex- "ystäväänsä". Ihmettelen kun mieheni viettää aika netissä paljon ja sivuilla jossa huomaan myös mahdollisesti tämän "exän" olevan aktiivinen.
Kommentit (11)
Miehen kanssa on ollut taas välistä myrskyisää. Minä mustasukkainen ja miehellä säpinöitä muidenkin naisten kanssa. Minä väsynyt, arki rankkaa ajoittain.
Miltä näyttää jatkossa? (Nyt tuntuu, että me molemmat taas pystytään panostamaan suhteeseemme enemmän, ainakin minä. Tosin, olen välillä lasten takia väsynyt, ja kotihommien ja se heijastuu parisuhteeseenkin.) Pystyykö mies tsemppaamaan ja keskittymään enemmän minuun ja jättämään vieraiden naisten kuolauksen vähemmälle? Vai sopeudunko minä vaan tilanteeseen vai jatkuuko tilanne ristiriitaisena ajoittain?
Miks sä siedät tollasta?
Miehen kanssa on ollut taas välistä myrskyisää. Minä mustasukkainen ja miehellä säpinöitä muidenkin naisten kanssa. Minä väsynyt, arki rankkaa ajoittain.
Miltä näyttää jatkossa? (Nyt tuntuu, että me molemmat taas pystytään panostamaan suhteeseemme enemmän, ainakin minä. Tosin, olen välillä lasten takia väsynyt, ja kotihommien ja se heijastuu parisuhteeseenkin.) Pystyykö mies tsemppaamaan ja keskittymään enemmän minuun ja jättämään vieraiden naisten kuolauksen vähemmälle? Vai sopeudunko minä vaan tilanteeseen vai jatkuuko tilanne ristiriitaisena ajoittain?
en näe että hän muuttuisi. SInusta itsestäsi taas on kiinni se seikka, että sopeudutko vai lähdetkö.
en näe että hän muuttuisi. SInusta itsestäsi taas on kiinni se seikka, että sopeudutko vai lähdetkö.
muuttuuko elämäni ja lasteni elämä parempaan suuntaan jos lähden? Vai huonompaan? Mies on kuitenkin monella tapaa myös tärkeä tuki ja turva ja osa perhettä.
4
Totunko koskaan tähän rooliin joka mulle on annettu ja opinko olemaan onnellinen sen kanssa?
Onko se sopeutuminen hyvä asia vai olisinko onnellisempi jossain muualla?
Nelosen pitää nyt lähteä kaupassa käymään, mutta palaan lukemaan vastauksia myöhemmin.
Kiitos vaivannäöstäsi :)
-4-
vähän pidemmän vastauksen, kiitos.
ennustajaa täällä on niin ap kuulisi vähän enemmän mielellään, missä mennään.. Kiitos! -ap
luottaa omaan vaistoonsa