Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lapsesi on alkanut nukkumaan yönsä läpi?

12.01.2006 |

Meillä poika oli jo 13kk ennen kun pystyin sanomaan että yöt nukutaan ilman heräämisiä. Sitä ennen oli vaan sattumaa jos nukkui yönsä läpi. Yöruokailu loppui siinä 10 kuukautisena. Valvottiin sitten kaikkea muuta, hampaita ym... Kertokaa miten teillä???

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, ikää 1v. Ihan pikkuisena nukkui paremmin, välillä jopa kokonaisia öitä. Puolivuotiaana alkoi tiheämpi heräily joka jatkuu...Katsotaan nyt, meillä ei kärsitä kuitenkaan unenpuutteesta (perhepeti+yötissuttelu), eli näillä mennään...Pari viikkoa toimi lempeä " unikoulu" , eli tyttö nukahti ilman tissiä viereen silittelyllä, mutta nyt on taas joku super-levoton-jakso ja vain rinta kelpaa tainnuttimeksi.

Vierailija
22/23 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydet yöt 11,5-12h (lopetti silloin yösyötöt) ja kuopus 2kk iässä samoin 12h (silloin myös loppui yösyötöt). Nyt lapset siis 4v7kk ja 1v8kk. Meillä molemmat nukahtavat ja ovat pienestä asti nukahtaneet itse omaan sänkyynsä ja molemmat nukkuvat omissa huoneissaan. Kuopus nukkuu vielä unipussissa. Esikoiselle on pidetty lempeä unikoulu 7kk iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus nyt 3.5v ja vielä herää lähes joka yö 1-2kertaa.

milloin vessaan,milloin kitisee että peitto pois päältä tai muuten vaan...

ja itse nukun niin huonosti että herään joka pihahdukseen ja toivonkin jo pian saavani nukkua edes 7h putkeen!! ja olen vielä sitä tyyppiä etten osaa nukkua päivällä vaikka olis välillä mahdollista...

Viime yönä juuri tuskailin, kun tyttö yöllä ainakin kolmeen kertaan huuteli, nukahti kyllä itse takas, mutta itse en saanut enää unta kun kerran jo heräsin...

Mutta jotenkin helpottava huomata, että meillä ei asusta ainoa yökyöpeli, vaan on sitä muuallakin. Toivottavasti joskus helpottaa...=)