Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman valitset: maustamaton jogurtti vai sokerinen jogurtti?

Vierailija
11.01.2006 |

Miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaa. Yleensä laitan seuraksi sokerisia hedelmiä tai marjoja :)

Vierailija
2/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää:) Laitan marjoja tai hedelmiä sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on pakko ottaa maustettu, niin ehdottomasti vaniljajogurtti. Suomessa jogurtit ovat pahoja; kirpeitä ja sokeria lisätty liikaa kirpeyden peittämiseksi

Vierailija
4/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeutusaineella makeutettu jugurtti, sokerilla terästetty maustettu jugurtti tai maustamaton jugurtti. Kaikkia meillä syödään ja käytetään eri tarkoituksissa. Tällä hetkellä on jääkaapissa iltapalaksi odottamassa itse puristetusta appelsiinimehusta ja maustamattomasta jugurtista tehty juoma, johon kyllä lisään makeutusaineita.

Mulle sokeri ei ole peikko.

Vierailija
5/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan jostakin syystä maustamatonta jugurttia, jossa on tilkka sitruunamehua. Samoin marjojen kanssa hyvää. Jos kaipaan makeutta, tykkään maunkin puolesta enemmän siitä, että lisään itse maustamattomaan vähän hunajaa, kuin niistä kaupan valmiiksi sokeroiduista.

Vierailija
6/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mistään mekeasta :)

Joskus syön ihan sellaisenaan, ja joskus laitan marjoja joukkoon. Mutta ei sokeria.

Vierailija
7/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan yhtälailla kelpaa muutkin sokeriset jogyt.makeutusaineella makeutettuihin en koske,kun saan niistä ihottumaa.joskus ostan maustamatonta a-jogya ja syön sen hillon ja/tai myslin kanssa.

Vierailija
8/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska me kaikki syötetään lapsillemme sitä sokerilitkua, josta ei edes nälkä lähde hetkeksikään. Sitten ihmettelemme lasten kärttyisyyttä ja vilkkautta.

Toki itse syömme huomaamattamme pari purkkia sokerijugua päivässä, mutta ei niitä lasketa,k oska syömme kuitenkin kerran kuussa maustamatonta.

Vierailija
9/9 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän molemmista, sekä maustamattoman happamuudesta ihan pelkästään, että maustetuista jukurteista vaikka myslin tai talkkunan kera