Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

klinikka fertinova

11.01.2006 |

Olisiko tästä kenelläkään mitään kokemusta?

On meneillään klinikoitten vertaus ja kaikki lisätieto olisi tarpeen!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan Fertinovan asiakkaita.

Lääkäri (n.Simberg) aivan ihana. Hoitajat sydämmellisiä, palvelu hyvää. Hinnatkin kohdallaan...Kaikin puolin tyytyväisiä ollaan.

PAS perjantaina!!!!!!!!!!!!!

Diacorissa otiin aiemmin....kiireinen paikka ja hoitsut jotenkin tökeröitä...

Mun mielestä..

Tsemppiä valintaan

Vierailija
2/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu Fertinovassa asiakkaina viime keväästä asti. Olemme olleet tyytyväisiä, vertailuna meillä tosin on vain helsingin Väestöliitto josta emme pitäneet (kovin kliinistä ja kylmää touhua siellä). Fnovassa tuntuu ainakin siltä että meidät tunnetaan pariskuntana, kaikki ovat perillä tilanteestamme ja toivovat kanssamme että onnistuisimme.

Jos huonoja puolia asiassa on etsittävä, klinikan pienuus on myös haitta. Aikataulut ei aina pidä (yleensä saa varautua vähintään puolen tunnin odotukseen) ja joskus ruuhkat hidastaa mm. ensikeskusteluun pääsyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä tältää palstalta olet lukenut kyseisestä paikasta pitävät paikkansa 100%:sesti. N. on aivan mielettömän mukava lääkäri ja huumoriakin löytyy tarvittaessa ja oikeissa kohdissa. Miehenikin piti erityisen paljon lääkäristä. Itseasiassa ensimmäinen läkäri jota hän on koskaan kehunut (ja se on kuules paljon se). Tutuiksi tultiin niin hoitohenkilökunnan kuin biologienkin kanssa-sen verran pitkä oli taipaleemme siellä.

Suosittelen todellä lämpimästi. Olemme ikuisesti kiitollisia että osasimme " valita" oikean paikan. Jos soitat ja varaat ensiaikaa ja seuraava aika olisi vasta kuukausien päähän kannattaa mainita että otat tarvittaessa peruutus-ajan. niitä saa aika hyvin.

T:Piippuli 10+2

Vierailija
4/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Olemme siellä hoidossa myöskin ja perjantaina pitäisi mennä punktioon, olen Annnika T-S asiakas. Olemme olleet tyytyväisä saamaamme palveluun ! Joskus tietysti vähän nyppii, kun ajat on myöhässä.

T:Mami

Vierailija
5/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fertinovassa meitä viehätti kovasti klinikan pieni ja läheinen ilmapiiri. Meille tehtiin siellä vuonna 2005 IVF & kolme PAS siirtoa. A T-S oli myös meidän lääkäri, ihanan sympaattinen ja sydämellinen lääkäri. Hoitajamme oli erinomainen, hän tosin on nyt äitiyslomalla.

Meitä klinikassa jäi vaivaamaan se aikataulussa myöhästely ja sen tuoma kiire. Välillä tuntui, että oli liikaa potilaita. Ehkä nyt asiat ovat paremmin. Me vaihdoimme klinikkaa tälle vuodelle ja olemme olleet tyytyväisiä, isommalla klinikalla on ison klinikan edut (VL).

Vierailija
6/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme myös asiakkaita ko. klinikalla ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä! Pidän Niklaksesta lääkärinä, hänen huumorinsa ja asenteensa istuu omaani erinomaisesti. Ilmapiiri on lämmin ja huolehtiva ja hoitajat jaksavat kärsivällisesti selittää ja paneutua.

Meidän kohdallamme myös aikataulut ovat pitäneet erinomaisesti, minkä vuoksi näistä myöhästelyistä ja odotteluista on hämmentävää lukea. Itse olen aina päässyt suoraan lääkärin huoneeseen sisään, voi olla että syynä on (ensimmäiset) aamuajat, joita suosin kiireisen työni vuoksi.

Ainoa mistä en ole lukenut kommentteja ovat klinikan tulokset. Entä mitä ovat Nurun mainitsemat ison klinikan edut?

Vierailija
7/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme Fertinovassa Annika T-S:n hoidossa.

Ihana lääkäri

Meille nyt tulossa ensi kuussa ensimmäinen inssi. Eilen olin SSG:ssä ja pelkäsin etukäteen ja aivan turhaan. Ei tuntunut tavallista tutkimusta enempää ja johtimet auki.

Suuria myöhästymisiä ei ole ollut. Ensimmäisellä kerralla n.15min ja eilen sama joten....aikataulut on pitäneet mutta puhelimella on sinne aika vaikea päästä.

Vierailija
8/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mulla myöskin positiivisia kokemuksia paikasta, mukava henkilökunta tosiaan. Ja N oli aika huumorintajuinen, tuli mieleen yksikin tokaisu: kun tehtiin inseminaatiota, että pidetäänkö se ankannokka kaksi vkoa siinä kohdun suulla..

Aikataulusta myöhästymisiä kyllä oli mulla myös, varsinkin päiväsaikaan. Se oli ainoa miinuspuoli ja rahanmeno tietty.

Olisin mieluusti jatkanut hoitoja siellä, mutta rahatilanteen takia olen nyt jonossa julkiselle. (ivf-hoitoon).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän