Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sossun tädit, onko totta ettei voida saada edes kertaluonteista apua koska omistetaan mökki.

Vierailija
10.01.2006 |

Meillä siis on omakesämäkki. Oltais tarvittu kertaluontoisesti apua, ja ihan vain pari sataa euroa maksimissaan.. ei siis isosta summasta ollut kyse.



Mutta ei kuulema voitu saada sitä koska omistetaan mökki.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä